I když odpovídám na svůj starý příspěvěk,tak s těmi destičkami to tak je.Jde o to,že držák brzd.čelistí tedy kus ve kterém jsou vloženy destičky mají
v sobě poudra do kterého se zasunují vodící čepy.Pouzda v držáku brzd.čelistí bývávají vyrezlé,vyčochtané.Takže když je třmen vcelku a jsou tam i byť nové vodící čepy tak tam je větší vůle o pár desetin milimetru.Při uchycení třmenu když se s ním zacloumá tak jde slyšet kovové klepání,takže při ježdění po nerovnostech se ozývá kovové klepání z přední nápravy.A jediné řešení je koupit nový držák brzd.čelistí čímž je myšleno celý kus a vzhledem k tomu že se nedá sehnat protože není prodejný po částech tak jedině celý brzd.třmen jak mi bylo řečeno v Carmaxu,takže to taková blbost není.
Matízkáři
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Matízkáři
Kupovat půlku třmenu je nesmysl. Jedině celý. Pokud je třmen už tak vylagrovaný tak se zpravidla nevrací a důsledek je přibržďování. Takže zůstává sevřený a nevím jak by se mohl v sevřeném stavu klepat. Ale to je jedno. Třeba tam je v prde.i něco jinýho a časem na to přijdeš. Jinak jestli chceš dělat spojku tak není se čeho bát.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová