Nubira cuká 2
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Můžete mi pomoci s mým cukáním Mám to zprostředkovaně od svoji mladé. Tvrdí, že cukání je nejcitelnější, když dobržďuje motorem a potom chce přidat plyn bez podřazení na stejný srychlostní tupeň. Z toho jak pročítám fórum to snad budou jen kabely ke svíčkám anebo taky úplně něco jiného, netušíte co
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
- Reklama
uvedená závada je s největší pravděpodobností v kabelech.
Nevěřil jsem, že můžou za tolik, ale je to tak. Zkus je vyměnit, palivový filtr - asi 200 kč, svíčky a pročisti krokový motorek:
návod na http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html, ale asi ho budeš mít ze zadu, dá se tam dostat celkem vklidu menším šroubovákem nebo torxem. stačí vyčistit benzínem a zrovna i klapku.
Zatím ahoj a napiš jak se podařilo............................
Nevěřil jsem, že můžou za tolik, ale je to tak. Zkus je vyměnit, palivový filtr - asi 200 kč, svíčky a pročisti krokový motorek:
návod na http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html, ale asi ho budeš mít ze zadu, dá se tam dostat celkem vklidu menším šroubovákem nebo torxem. stačí vyčistit benzínem a zrovna i klapku.
Zatím ahoj a napiš jak se podařilo............................
Daewoo Nubira 1,6 1998 lpg
skontroluj si aj vzduchovy filter kus ho mozes prefuknut vzduchom,ako pisali sviecky, kable,pal.filter------a ked nepomoze tak jedine ist na diagnostiku
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Tak jsem snad i díky vám vyřešil moje cukání motoru. Ještě vám popíšu, kdy mi to cukalo. Cukalo to těsně nad volnoběžnýma otáčkama. Jak už se víc přidalo nebo to spadlo na volnoběh, už to necukalo. Minulý víkend jsem měnil filtry (vzduchový byl jako prase - kdoví jak tam byl dlouho). Opraváři, který mi taky spravoval brzdy, jsem dal na výměnu svíčky a nechal jsem ho vyčistit krokový motorek. Prý byl zasraný jako sviňa Po těchto operacích to už prý necuká (nejel jsem s tím ještě) Doufám, že teď budu chvíli jezdit a ne spravovat. Mějte se.
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
Zdravím vás pánové. Jsem tady znovu s cukáním motoru. Popíši vám moji situaci. Mám nový vzduch. a pal. filtr, vymeneny olej (10w-40) a nove svicky (original do Daewoo). Pred vycistenim krokového motorku to cukalo pouze v pasmu otacek tesne nad volnobehem. Po vycisteni krokového motorku to na chvíli přestalo,ale pak to začalo znovu a k tomu zacala taky sem tam svitit kontrolka motoru. Jel jsem do autoriz. servisu v Jihlave, jestli něco nevyčtou z testu. Žádná chyba. Vyhodili mi svíčky Brisk a dali mi tam originál pro Daewoo. Zjistili taky, že tam není originál lambda sonda (je prý v pořádku), ale museli změnit nastavení lambdy (prý nebylo v pořádku). V servisu mi doporučili změnit benzinku. Měl jsem svíčky hrozně začerněné. Po delším úvodu (abyste byli v obraze) vám chci řici, co to dělá nyní a zeptat se vás, jestli víte jak to odstranit. Stane se, že to dvě hodiny jede úplně normálně, ale potom to začne. V malých otáčkách to cuká s celým autem, ve vyšších otáčkách to není tak cítit, na volnoběh v pohodě a k tomu svítí kontrolka motoru. Kontrolka svítí klidně i čtvrt hodiny pak přestane a pak to začne znovu cukat, rozsvítí se kontrolka a tak pořád do kola.Jezdí se s tím strašně. Vlastně je člověk rád, když to necuká. Víte co s tím, než pojedu do servisu? Je to přísunem benzínu, lambdou, kabelama, vstřikováním nebo co? Nepozoruji, že by to bralo olej.
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
No , všechno jsi už asi vyměnil , nenapadá mě nic než vstřiky ? Můžou se jakoby lepit a neotvírat uplně . Do nádrže na pročištění palivovýho okruhu jsi nic nedával? Většinou je to OK , ale někdy to prý může uvolnit nečistoty a přicpat vstřiky . Nemám stím osobní zkušenost , tak nevím ....( teda s těmi vstřiky , jinak přísadu na pročištění jsem dával hned po koupi a OK , ale ani se nic nezměnilo , tak jen pro ten pocit.)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
kdyby byly v coudely kabely , tak se nebude rozsvicet kontrolka. Nerosviti se ani kdyz odpojis vstrik. Ja bych to videl na poskozeni nejakeho el. cidla nebo ECU. Jo a jeste me napadlo ze jak ma cerny svicky zkusit vymenit zapalovaci blok, protoze ten vadnej zpusobuje to ( pali, nepali) a muze to delat az se zahreje
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Díky chlapi za odpovědi. Kabely jsem zatím neměnil. Omrknul jsem hadici, co mě doporučoval Karel, ale ta je v pohodě. Objednal jsem se do autor. servisu. Myslíte, že budou schopni tu závadu odhalit a nebude to stylem kupte si nový kabely, těma to pak třeba nebude a pak si kupte toto a pak toto? Jinak, co je to ten zapalovaci blok (z toho vedou kabely?)
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V