Napsal: sob bře 26, 2005 16:04
lemy ze skody 120. ty jsou vdecny, nejedna tuning kara uz je maS.v.o.b.i.k píše:To jo,ale bude s tim děsná práce...Teď přemýšlím čím ty blatníky nastavit...
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
lemy ze skody 120. ty jsou vdecny, nejedna tuning kara uz je maS.v.o.b.i.k píše:To jo,ale bude s tim děsná práce...Teď přemýšlím čím ty blatníky nastavit...
Na toto sa pouzivaju vnutorne lemy zo skody 105-120 MS.v.o.b.i.k píše:To jo,ale bude s tim děsná práce...Teď přemýšlím čím ty blatníky nastavit...
Takže radíš,nedělat to???Třeba se to povede,známej skvěle renovuje auta,tak by to možná zvládnul,ale je fakt že s tim bude hrozně sraní....Kruger !!! píše:Nejlepší a nejpřesnější metoda je zakoupit dva nové přední blatníky, ořezat a stranově otočit. TZN. Z LP na PZ a naopak, ale nebude to ono, začne to reznout jak prase, vydrží to 1 sezónu při kvalitní práci lakýrníka tak 2 až tři !!! Po důkladných studiích nedoporučuji !!!
Pre dobreho klampiara to nebude az taka tazka robota.Hlavne ide o kvalitu.Ak to odj.....e tak budes mat problem po kazdej zime.S.v.o.b.i.k píše:Takže radíš,nedělat to???Třeba se to povede,známej skvěle renovuje auta,tak by to možná zvládnul,ale je fakt že s tim bude hrozně sraní....Kruger !!! píše:Nejlepší a nejpřesnější metoda je zakoupit dva nové přední blatníky, ořezat a stranově otočit. TZN. Z LP na PZ a naopak, ale nebude to ono, začne to reznout jak prase, vydrží to 1 sezónu při kvalitní práci lakýrníka tak 2 až tři !!! Po důkladných studiích nedoporučuji !!!
Ja mat 3-dv. nexiu tak do toho idem.S.v.o.b.i.k píše:Je na prd,že mi ty blatníky stejně už pěkně reznou,takže nevim...
Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Doufám, že si tu fotu viděl, jak by to mohlo vvypadat, kdyby... No a kdyby si to neviděl tak odkaz máš na úvodní stránce tohoto tématu.S.v.o.b.i.k píše:Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Jo koukal sem a na svý sem to zkoušel taky a bylo by to fakt pěkný,ale za ty problémy to nestojí...Kruger !!! píše:Doufám, že si tu fotu viděl, jak by to mohlo vvypadat, kdyby... No a kdyby si to neviděl tak odkaz máš na úvodní stránce tohoto tématu.S.v.o.b.i.k píše:Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Jak říkám, kdyby s tím nebyl takovej problém, má to svý výhodu ale i nevýhody. Až si budem kupovat auta na sezónu na dvě, pak nebude o čem uvažovat !!!