Stránka 2 z 2
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: stř lis 29, 2017 16:26
od driverD
Baterka Exide Premium,720A..
Jinak od té doby cca 1350 Km,a oranžová už se nehlásí,tak myslím,že je to vyřešeno...
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: sob pro 23, 2017 17:26
od Mefisto
driverD píše:Baterka Exide Premium,720A..
Jinak od té doby cca 1350 Km,a oranžová už se nehlásí,tak myslím,že je to vyřešeno...
Co jsi tam daval za typ baterky?
Vlezla se rozmerove bez problem na puvodni?
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: sob pro 23, 2017 17:27
od Mefisto
Richard píše:Když už jsme u toho oleje, mám dotaz proč nepoužíváš original GM olej 5W30 dexos2 ? 5l je za necelejch 550,- když k tomu koupíš ještě 2 l jsi na nějakejch 750,-.
On Castrol zrovna není úplná špička - platí se akorát za značku, jinak je to olej jako každej druhej. Určitě je lepší vyměnit olej raději dřív než později. Jestli máš Captivu s DPF tak je tam variabilní interval který určuje ř.j. podle počtu regenerací - pozor počítají se i nedokončené !!!!! Za každou byť jen započatou regeneraci 3% životnosti dolů. Tak není problém, že tě nutí k výměně třeba po 7 tis. km........
Já ten GM dexos2 používám ve všech vozech v rodině a žádný problém. Kupuju na dufy.cz a objednávám tam i filtry - Mahle - Knecht
Tady máš odkaz přímo kde kupuju já :
https://dufy.cz/motorovy-olej-gm-dexos-2-5w-30-5l
Tak kdyz se pri regeneraci dostava nafta do oleje, musi se hlidat jeho kvalita
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: úte led 16, 2018 14:02
od Peter1234
Táto kontrolka hlási všeobecný problém nieje to závažný problém ale čo mám ja captivu tak keby to bolo klúčom/imobilizérom tak na to je tam špec kontrolka zámky s autom čo signalizuje ktorýkoľvek problém s imobilizerom, to že či by bol problém s baterkou by podľa mňa mala signalizovať sama baterka ale taktiež je možnosť že signalizuje závažnosť dobíjania baterky čiže alternátor ktorý môže slabšie dobíjať alebo pod kedže si tam dal novú baterku tak si to nevšíma ale neskôr by sa mohla objaviť znova osobne keď si išiel z kopca a iba vtedy sa ti objavila skôr by som povedal na nejaké čidlo ktoré signalizuje problém a kedže pamäť závad nič neukazuje to znamená že sa problém aj hneď sám opravil lebo pokiaľ by to bola nejaká stála alebo občasná porucha tak ti tam zostane furt uložená ja som mal problém keď naskočila kontrolka že čidlo tlaku vzduchu do turba kde problém nebol stále ale len pri vysokých otáčkach nad 3000 pri dlhšej jazde (50km pri 130km/h) sa hneď rozsvietila ale pri normálnej jazde 50kou po meste nesvietila ale závada bola... taktiež viem že táto kontrolka sa využíva pri servisných intervaloch ale to by svietila furt... nuž pokiaľ ti neukáže závadu na diagnostike ťažko o tom diskutovať...
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: stř úno 07, 2018 20:46
od HonzaKLE
Ještě k výměně akumulátoru.
V aktuálním Světě motorů je pěkné téma o dobíjení a akumulátorech.
DriverD dej vědět jak se drží nová baterie.
Díky Honza.
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: čtv bře 29, 2018 10:20
od driverD
Baterie v pohodě od listopadu funguje jak má,startování i v -19cti bylo na poprvé a bez problému.Kontrolka se nezobrazuje...Baterie se vešla do původního umístění a dokonce ji drží i původní úchyty přes vršek...
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: ned kvě 13, 2018 11:05
od Mefisto
HonzaKLE píše:Ještě k výměně akumulátoru.
V aktuálním Světě motorů je pěkné téma o dobíjení a akumulátorech.
DriverD dej vědět jak se drží nová baterie.
Díky Honza.
Take jsem to cetl, ale spis nez o akumulatorech tam bylo o tom nesmyslnym dobijeni, co ti magori vymysleli aby jakoby usetrili. No zlaty auto bez S/S
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: stř zář 05, 2018 22:13
od RadekFiala
Zdravim mi se taky rozinala ta kontrolka,ale v mem pripade spadlo auto do nouzoveho rezimu,ztratil sem vykon a auto nejelo vic jak 90kmh musel sem vypnout motor a zase to na chvíli slo a pri jizde do kopce to zase rozlo a auto nejelo... Naftou to neni,beru vervu od benziny.
Re: Oranžová Kontrolka - Servisního klíče
Napsal: čtv zář 06, 2018 09:56
od Richard
No tyhle závady jsou u nafťáků celkem běžné. Já např. při výměně vzduchového filtru zapomněl připojit váhu vzduchu..... (na IX55) samo se rozsvítilo "grilovaný kuře" a auto spadlo do nouzáku.... jelo - nejelo
Po zapojení ještě kuře svítilo a až po několika startech zhaslo a nouzák přestal.......
U santy 2,0 CRDI - kde je podobný motor jako u Chevy - taky zakázkový od VM motori, se nám stalo, že při větším zatížení prostě motor chcíp..... samo se rozsvítilo "Grilovaný kuře" auto jelo OK, ale jakmile se požadoval větší výkon chcíplo. Důvod byl pokles tlaku v railu. Vyměňovalo se z funkčního auta vše v pořadí, čerpadlo, rail spolu s regulátorem a furt nic. Nakonec to byly vstřiky, jeden z nich při vyšším zatížení a tím i vyšším tlaku v railu začal propouštět a tlak v railu neodpovídal požadavku ř.j. , tedy motor byl odstaven aby se předešlo poškození. Je možné, že ta tvá cesta k odstranění poruchy bude podobná ....