Stránka 2 z 15

Napsal: ned úno 27, 2005 13:29
od Radoslav Hološka
S tym katalogovym cislom asi nemas pravdu. Kazda RJ ma ine seriove cislo. Ten chlapik mi uz aj poslal cislo tej svojej RJ,ja svoju pojdem zajtra pozriet do servisu. Jeho SER.NO.: 16199550867239SB3311291 BSWN (HE) 1,5 16V r.v.1996. Kupil komplet motor s RJ so 16V Nexie,uz mu je nanic. Zadrety urcite nebude. Nakoniec,ako to zistim? Najprv od neho objednam RJ,ked pojde a budem spokojny,kupim aj motor. Vsak ked k nemu pojdem,mozem prist pre Teba a pojdeme tam spolu. Ja som ale z PP,on z okolia ZV.

Napsal: ned úno 27, 2005 13:39
od JRD McLAREN
no katalogove cislo a serive cislo neni to istee...

katalogove byva pod oznaceni Cat.Num: prip P/N:

a serive Ser.Num prip .S/N:..

seriove je v podstate vyrobne cislo jednotky..

Napsal: ned úno 27, 2005 13:47
od Radoslav Hološka
Napis mi McLaren Tvoje katalogove cislo aj seriove cislo,idem mu este zavolat aby som nekupil RJ z ineho modelu. Ale vsetko nam sedi,akurat ze on mal hatchback a ja mam sedan.

Napsal: ned úno 27, 2005 14:50
od Radoslav Hološka
Vsetko teda vybavene. Uz som objednal RJ za 1500 Sk,v sobotu pojdem pre zvysok - motor a doplatim 8500 Sk. Moj motor ide na generalku - vybrus bloku,klukovky,nove ojnice aj piesty,dam naspat originalnu RJ bez chiptuningu. Hlavu valcov mam zgeneralkovanu,takze akokeby som o tyzden kupil novu Nexiu?! Pomalicky si ju zabeham a dufam ze vydrzi aspon dalsich 130.000 km. Co je zaujimave,taka ista RJ stoji u ineho chlapika 3000 Sk a u dalsieho zasa 5000 Sk. Co okres,to ina cena. A vec taka ista...

Napsal: ned úno 27, 2005 15:18
od JRD McLAREN
...pocuj ..
aj ojnice treba daavat novee..???
..preco..??

Napsal: ned úno 27, 2005 15:19
od Radoslav Hološka
Netreba,ale ked uz mam vykradnut tu banku kvoli tej oprave,tak dam urobit vsetko. :lol:

Napsal: ned úno 27, 2005 15:37
od JRD McLAREN
menit ojnice je zbytocnost...
tym nic nebude...
pokial do niecoho nenarazili...
..ako taato...
Obrázek

aje piestne capy by som vymenil.. -i

Tuning

Napsal: ned úno 27, 2005 16:09
od Miki2
Rado,
tak asi pred rokom, keď Ti niečo odišlo som Ťa varoval aby si tie tuningové hlúposti z auta vyhodil. Si ma presviedčal, spolu s "odborníkmi" Miloshom a spol., že čip, filter, výfuk toho vlastne mnoho nezmenia, že je to v rezerve a tak... Je mi ľúto čo sa Ti stalo, len mi rozum zastáva že vôbec rozmýšľaš to tam nechať. Vyhodíš prachy za tuningové diely, potom za opravu keď sa to pohnojí, potom zasa za tuningové diely...a tak dokolečka, kým sa Ti to nedôjde. Len mi prosím neodpíš tie "teórie" z tuningových časopisov alebo z netu.

Re: Tuning

Napsal: ned úno 27, 2005 16:16
od Radoslav Hološka
Miki2 píše:Rado,
tak asi pred rokom, keď Ti niečo odišlo som Ťa varoval aby si tie tuningové hlúposti z auta vyhodil. Si ma presviedčal, spolu s "odborníkmi" Miloshom a spol., že čip, filter, výfuk toho vlastne mnoho nezmenia, že je to v rezerve a tak... Je mi ľúto čo sa Ti stalo, len mi rozum zastáva že vôbec rozmýšľaš to tam nechať. Vyhodíš prachy za tuningové diely, potom za opravu keď sa to pohnojí, potom zasa za tuningové diely...a tak dokolečka, kým sa Ti to nedôjde. Len mi prosím neodpíš tie "teórie" z tuningových časopisov alebo z netu.
Momentalne je to Miki2 tak ako pises a musim Ti dat za pravdu. Dakujem za radu. Ale mozno chipovaniu vsetci kridvdime,aj laik musi uznat,ze motor musi mat urcitu vykonovu rezervu a tych 10 koni naviac mu nemoze uskodit. Tejto problematike som sa predtym dost venoval,je pravda ze hlavne z fora a tuningovych casopisov. Ale mozno by sa mi to stalo aj bez nachipovanej RJ.

Re: Tuning

Napsal: ned úno 27, 2005 18:08
od Ivan
Miki2 píše:Rado,
tak asi pred rokom, keď Ti niečo odišlo som Ťa varoval aby si tie tuningové hlúposti z auta vyhodil. Si ma presviedčal, spolu s "odborníkmi" Miloshom a spol., že čip, filter, výfuk toho vlastne mnoho nezmenia, že je to v rezerve a tak... Je mi ľúto čo sa Ti stalo, len mi rozum zastáva že vôbec rozmýšľaš to tam nechať. Vyhodíš prachy za tuningové diely, potom za opravu keď sa to pohnojí, potom zasa za tuningové diely...a tak dokolečka, kým sa Ti to nedôjde. Len mi prosím neodpíš tie "teórie" z tuningových časopisov alebo z netu.
Máš pravdu samozřejmě. Jenže tohle není o penězích, ale o pocitech. Ne každý to dokáže pochopit. Jak jsem tady už psal, někdo má potěšení ze sbírání známek, někdo jezdí volné terény na lyžích... a někdo zase upravuje auta...

Re: Tuning

Napsal: ned úno 27, 2005 18:20
od Radoslav Hološka
Ivan píše:
Miki2 píše:Rado,
tak asi pred rokom, keď Ti niečo odišlo som Ťa varoval aby si tie tuningové hlúposti z auta vyhodil. Si ma presviedčal, spolu s "odborníkmi" Miloshom a spol., že čip, filter, výfuk toho vlastne mnoho nezmenia, že je to v rezerve a tak... Je mi ľúto čo sa Ti stalo, len mi rozum zastáva že vôbec rozmýšľaš to tam nechať. Vyhodíš prachy za tuningové diely, potom za opravu keď sa to pohnojí, potom zasa za tuningové diely...a tak dokolečka, kým sa Ti to nedôjde. Len mi prosím neodpíš tie "teórie" z tuningových časopisov alebo z netu.
Máš pravdu samozřejmě. Jenže tohle není o penězích, ale o pocitech. Ne každý to dokáže pochopit. Jak jsem tady už psal, někdo má potěšení ze sbírání známek, někdo jezdí volné terény na lyžích... a někdo zase upravuje auta...
Presne tak Ivane -i . A potom tu lamentujeme a utesujeme sa. O tom je zivot. Mam o skusenost viac a uvidime co bude dalej.

Napsal: pon úno 28, 2005 10:22
od Radmont
Rado, byt tebou, tak sa poobzeram po inzeratoch a kupim novu nessiu. Znamemu sa teraz podarilo zohnat 3D verziu GTX za 120 tis Sk, najazdenych 45 tisic. Pripadne ked chodis do ciech tak tam. Vsak kolesa, filter, pripadne i vyfuk mozes prehodit na novy voz a stary predat.

Napsal: pon úno 28, 2005 10:37
od Radoslav Hološka
Radmont píše:Rado, byt tebou, tak sa poobzeram po inzeratoch a kupim novu nessiu. Znamemu sa teraz podarilo zohnat 3D verziu GTX za 120 tis Sk, najazdenych 45 tisic. Pripadne ked chodis do ciech tak tam. Vsak kolesa, filter, pripadne i vyfuk mozes prehodit na novy voz a stary predat.
Pozri sa. RJ som zohnal za 1500 Sk. GO motora - nove piesty,kruzky,ojnice,vybrus,tesnenia atd. budu stat do 20000 Sk. Takze ani nie za 22.000 Sk budem mat motorcek ako novy,v zabehu. A za 8500 Sk mam moznost od toho chlapika co ponuka tu RJ kupit aj komplet 16V motor bez palca rozdelovaca inac komplet este aj s olejom tak,ako ho vybral z auta. Takze o novej zatial neuvazujem,navyse ju mam na lizing este 1 rok...

Napsal: úte bře 01, 2005 20:26
od Radoslav Hološka
Najnovsia informacia dnes zo servisu. S motorom to nie je az take strasne zle,najviac som sa obaval ryh v bloku. Su 2 moznosti. Bud to urobia na 90% a do nevybruseneho bloku osadia nove originalne piesty,kruzky atd.
Druha moznost je vybrus (1.stupen) bloku motora a nove originalne piesty a kruzky (vacsie ako bez vybrusu) za priplatok 5.000 Sk a urobia to na 100%. Zvolil som drahsiu druhu moznost,nech to je urobene poriadne.

Napsal: stř bře 02, 2005 01:14
od Ivan
Rado, tos mě vůbec nepřekvapil :lol: