Dobry deň,
takže NAJNOVŠÍ aktualny stav :
najskor musim sem dať tento link :
http://sandyblogs.com/techlink/?p=372
Teda z tychto informacii som vychadzal,ked som pristupil k vyberaniu vačkového hriadela, a nasledne riešenia ventilových voli...
Musím sa čestne a CHLAPSKY PRIZNAŤ, že pri spätnej montáži som urobil NIEKOLKO CHÝB
Prvou chybou bolo to ked som sa mylne domnieval,
že značky na aktuatoroch musia BYŤ OPROTI SEBE... kedže som ich v takej polohe ZAISTIL
vyhadzovalo chybu P 0016 -chybná poloha vačkového hriadeĺa
vychadzal som z nastavenia motora DAEWOO Espero, kde som v minulosti asistoval svojmu mechanikovi pri vymene rozvodu
NEMAJU byť oproti sebe , ale ako je to na prvom obrazku, su posunuté..
Teda som pristupil ku aktualizacii na správne nastavenie,
podla toho ako je vidno na 3-om a 4-om obrazku /Fig.6 a Fig.7/
som povolil skrutku aktuatora vačkového hriadela na nasavacej strane a zaaretoval som obidva vačkove hriadele v ich výrezoch, potom som dotiahol skrutku aktuatora,čim som ZAFIXOVAL rozvod v správnej polohe.
RJ prestala vypisovať chybu P 0016 a nasledne vypisala CHYBU P 0365 chybná funkcia okruhu snimania senzora polohy vačkového hriadeĺa B , teda vyfukového..
Bol VYMENENÝ samotny senzor za original part CHEVROLET,
chyba pretrváva .. v niektorých angl.písaných diskusiach sa ešte v tomto prípade odvolávaju na crankshaft position senzor, ja si myslím,že v mojom prípade nemusím meniť tento senzor, nakolko
štart motora je vždy okamžitý a bezproblémový..
V čom može ešte byť chyba ???
Jedna indícia je skrytá v tomto texte :
Before we do anything both these problems could be caused by low voltage. Please charge the battery properly with a charger & ensure that the alternator is charging properly. You don't say whether Autozone confirmed it was charging.
When you lost your oil cap did you get oil all over the engine harness? If so you need to clean everything thoroughly.
Things to do/check:
- Charge battery at low rate overnight - so as not to surface charge it.
- Clean harness if necessary.
- Put Techron Concentrate in the fuel.
- Check fuel pressure on the injector rail at the schrader valve while cranking. s/b 3.8 bar
- Listen to the injector on Cyl 4 with a screwdriver against your ear & report.
- Check wiring to the injector.
- Pull the injector & see if it is atomising fuel properly - have injector cleaned if you can't wait for fuel to do the job.
- Worse case is replace the injector.
- Replace your cam sensor magnet on the exhaust cam of Bank 1 - I suggest you replace all 4 - see Johnand's thread for method. Do not replace the sensor - only the magnet.
https://mbworld.org/forums/c-class-w...-bank-1-a.html