Stránka 2 z 4

Napsal: pon úno 28, 2005 17:57
od petrm
Rado tak to je mi líto že máš nemocné autíčko :cry:

Napsal: pon úno 28, 2005 20:30
od Radoslav Hološka
petrm píše:Rado tak to je mi líto že máš nemocné autíčko :cry:
Dakujem za uprimnu sustrast! :D

Napsal: čtv bře 03, 2005 20:16
od petrm
Rado nedělali ti nedávno těsnění pod hlavou ?? Protože obě ty naše auta mají dělanou hlavu a zřejmě byla moc nízká a patrně to je ten problém . Matně si vzpomínám že sme snad řešili , že si ji měl prasklou nejspíš to bude chtít novou hlavu tak jako sme ji dali mi nová hlava má rozměr asi 136 mm .

Napsal: čtv bře 03, 2005 22:29
od Radoslav Hološka
Bude to asi tak,ale hlavu mam novu. Najazdenych mam teraz 130.000 km. Predoslej majitelke praskol rozvodak niekedy pri 68.000 km a kupila novu hlavu. Mne prasklo tesnenie pod hlavou pri 108.000 km a nasledne aj hlava. Trosku ju narovnali a teraz sa mi stalo toto. Moze,ale nemusi to mat suvis s predoslym prasknutym tesnenim aj hlavou. Ja vsak tvrdim servisu ze to suvis ma,oni ze kvoli chipovaniu. Takze cenou ideme pol na pol.

Napsal: pát bře 04, 2005 15:27
od palladin
Hovoris ze narovnali hlavu ? Tzn. ze ju zobrali do rovna? Lebo ak ano,tak takto sa robili stare diesle.Zobral si z hlavy daku tisicinu, aby malo dobre kompresie ked sa predava a do pol roka bolo po hlave ...
Kamosovi praskol rozvodak na alfe a aj ked to robili v alfe, uz to nikdy nieje ono...
A osobne si myslim, ze keby to bolo chipovanim,tak by sa to prejavovalo inak(napr. podpalenim ventilov,alebo nieco podobne...) a problemy by sa prejavily aj na inych autach...

Napsal: pát bře 04, 2005 17:04
od petrm
Hlava se rovná normálně i na benzínovejch motorech ale třeba u Matize je povolená asi 0.1 mm a pak se musí hlava vyhodit třeba u Škodovek se běžně snižovala hlava kvůli vyššímu tlaku a výkonu třeba o 1 mm a nic se nedělo .

Napsal: pát bře 04, 2005 20:55
od Brainman
Nechapu moc jak nekdo muze uhonit 2lt, ja si myslim ze jezdim jako prase ( aspon podle meho spolecnika), ale mne to olej nezralo vubec tedy ne ze by se nekdy nestracel, treba tesneni pod vanou nebo O krouzek pod rozdelovacem a hlavne to tesneni pod trubkou odvetrani olejove vany. Svičky i ve 140k nadherne barvy. Tak nevim. Pro info dalnice Podebrady az Cerny most 160 az 180 pak Jizni spojka tak 120 kazdy tyden 2x.

Napsal: pát bře 04, 2005 20:55
od Brainman
Nechapu moc jak nekdo muze uhonit 2lt, ja si myslim ze jezdim jako prase ( aspon podle meho spolecnika), ale mne to olej nezralo vubec tedy ne ze by se nekdy nestracel, treba tesneni pod vanou nebo O krouzek pod rozdelovacem a hlavne to tesneni pod trubkou odvetrani olejove vany. Svičky i ve 140k nadherne barvy. Tak nevim. Pro info dalnice Podebrady az Cerny most 160 az 180 pak Jizni spojka tak 120 kazdy tyden 2x.

Napsal: sob bře 05, 2005 06:50
od palladin
Brainman píše:Nechapu moc jak nekdo muze uhonit 2lt, ja si myslim ze jezdim jako prase ( aspon podle meho spolecnika), ale mne to olej nezralo vubec tedy ne ze by se nekdy nestracel, treba tesneni pod vanou nebo O krouzek pod rozdelovacem a hlavne to tesneni pod trubkou odvetrani olejove vany. Svičky i ve 140k nadherne barvy. Tak nevim. Pro info dalnice Podebrady az Cerny most 160 az 180 pak Jizni spojka tak 120 kazdy tyden 2x.
Vascina esper ma 1,5 16V a to je velky rozdiel oproti 2l...
Moj nazor je ze okrem kvality vyroby, 1,5 nieje na sportovu jazdu (mozno v nexii,ale urcite nie v espere)
A okrem toho malo kto meni olej podla toho ako stanovuje vyrobca...

Napsal: sob bře 05, 2005 06:50
od palladin
Vascina esper ma 1,5 16V a to je velky rozdiel oproti 2l...
Moj nazor je ze okrem kvality vyroby, 1,5 nieje na sportovu jazdu (mozno v nexii,ale urcite nie v espere)
A okrem toho malo kto meni olej podla toho ako stanovuje vyrobca...

Napsal: sob bře 05, 2005 09:09
od palladin
Sorry,ale napisalo to daky debug error a ked som to poslal znovu,tak to tu bolo 2x... :roll:

Napsal: sob bře 05, 2005 16:41
od Radoslav Hološka
Kluci,rekapitulacia. Chipovat som to daval pri 75.000 km. Mam 16V. Zvyseny vykon aj krutiaci moment som po prechipovani vyuzil mozno 5-krat. Inac som jazdil normalne ako pred upravou,ziadne preteky v meste ani na dialnici. Olej som menil presne kazdych 10.000 km aj pred aj po chipovani,plna syntetika. Motor som nikdy neprehrial,nepretocil,nezadrel. Najprv mi prasklo tesnenie pod hlavou pri cca 105.000 km. V servise to spravili,"zabudli" skontrolovat aj hlavu a natlakovat ju. Po 3 dnoch sa priznaky prasknuteho tesnenia pod hlavou opakovali (dym z vyfuku,kysly smrad,nepravidelny chod,voda na sviecke aj vo valci). Servis dal nove tesnenie pod hlavu,natlakovali hlavu,nasli prasklinku,zazvarali. Zrejme "zabudli" skontrolovat blok,piesty,kruzky. Najazdil som este 2x 10.000 km,kazda vymena oleja presne na km,medzi dvoma vymenami spotreba oleja cca 4L! Priblizne na kazdych 2.400 km liter oleja. Pri terajsej prehliadke som dal vlastne iba ostranit zvysenu spotrebu oleja,podozrieval som este piestne kruzky. Ked to v servise rozobrali,nestacili sa cudovat,ale to uz vsetko viete... Spalene a opadane casti z piestov,deformovane kruzky,ryha v tretom valci. Nic som nikdy nezanedbal a stalo sa to tak ci tak. Teraz bude vsetko po GO (hlava aj blok),musim tam dat pocas zaruky povodnu neprechipovanu RJ (kupil som si pre istotu 2!) a u v i d i m e !

Napsal: sob bře 05, 2005 17:55
od Akri
No tohle je teda vec, u ktere mi je Te uprimne lito :cry:
Na kolik to nestesti prijde? :oops:

Napsal: ned bře 06, 2005 10:50
od Radoslav Hološka
Dufam,ze do 20.000 Sk :?

Napsal: ned bře 06, 2005 20:29
od palikx
Tak to doufej,ale možná se do toho vejdeš,když tě nebudou chtít natahnout.Ted mě napada nepsal jsi,že to platíte servis a ty púl na púl?To by bylo fer.tak hodně štěstí.