Stránka 2 z 3
Napsal: ned úno 13, 2005 13:31
od Krtek
zajímyvý. Mně přišel dotazník poštou, kde se mně GM ptali, jak jsem spokojenej a co bych na autě vylepšil. To samý před lety od škodofky. Oba se ptali i na zkušennosti s dealerem a servisem.
Napsal: ned úno 13, 2005 17:58
od V.Brousek
mě to přišlo také asi před půl rokem,ale nefungovala registrace a tak jsem neodpověděl
Napsal: úte bře 15, 2005 22:25
od midar
Ahoj vsem,
jak jsem slibil, je tady pokracovani, a asi ne posledni. Zavada se projevuje porad a jeste se pritvrdila. Dnes jsem volal do servisu, jak jsme se domluvili, aby to vidleli. Nemeli cas. Dokonce vymysleli, ze je to normalni vlastnost Matiza, v podstate konstrukcni chyba. Vzduchova klapka ma "mrtvy bod" a kdyz se v nem zastavi, RJ nevi jestli ma dat neutral nebo drzet plyn.
.
Dokonce to vymysleli s " MISTREM". Rovnou jsem mu rekl, ze toto vysvetleni me nemuze uspokojit, zvlast kdyz to zacalo po 3000km a jen u zahratyho motoru. Tak su objednanej zase na utery. Uvidime. Potom zase napisu. A pokud znate opravdu dobry autorizovany servis v Brne a okoli, budu jenom rad. Ale toto opravi v BS, vola ze me delat nebudou..
A k tem Fordum, je to opravdu o lidech, ale tam kam chodim ja, pristup se neda vubec srovnat. Ford 100, Daewoo snad aspon 8.
Napsal: úte bře 15, 2005 22:41
od Habron
Tak to já bych se asi rozhlídl po jiným servisu, i když v okolí Brna o nějakým dobrým značkovým fakticky nevím.
Napsal: úte bře 15, 2005 22:48
od midar
Ja ne ,
potom se porad budou tvarit jako " Dokonaly servis". Dokud je to zadarmo tak jim to nedaruju. A navic nejsu sam. Ozvala se me michitka a te rekli rovnou, ze je to proto, ze neumi ridit. Pokud jim zkazim reputaci, jenom dobre. At se jini nespali. Jinak poruchu jsem si nahral kamerou, takze tvrzeni o neopravnene reklamaci by bylo dost sporny
.
Napsal: úte bře 15, 2005 22:52
od Habron
Tak pokud máš ty nervy se s nima dohadovat, tak potom jim to samozřejmě přeju a souhlasím s tebou.
Je fakt, že lidi dost často na Daewoo nadávají, ne ani tak kvůli autům samotným (to spíš ti, co mají jiné značky), ale spíš kvůli tomu, že si nedokáží pohlídat síť autorizovaných servisů, aby k zákazníkům byli trošku vstřícnější.
Napsal: úte bře 15, 2005 23:03
od midar
Vis, ja su v tomhle trochu mrcha,
taky delam s lidma a vim, ze i kdyz nema nahodou pravdu tak musim najit korektni reseni a domluvit se. Nejde rict ty ses vul a tak to bude. V tomto pripade si dokonce myslim, ze mam pravdu, treba me nekdo vyvede z omylu, a pujdu az tam kam to pujde. Nakonec jde o me penize, i kdyz i o jejich.
Napsal: stř bře 16, 2005 06:28
od jarka jan
No jestli má být Auto Balvin lepší než BS,tak potěš pámbu!
Napsal: stř bře 23, 2005 21:42
od midar
Tak tady mame pokracovani. Vcera jsem odvezl Matyzka do servisu. Trochu jsem ho projel a plyn "visel". Tentokrat musim priznat, ze jednani bylo opravdu profesionalni, o priznacich jsme se bavili cca 1/2 hodiny a byla to konstruktivni debata. Byl to jiny prejimaci technik. Je to vsechno o lidech. Nakonec jsem dostal prejimaci protokol kde byla planovana doba opravy 1 mesic
. Odpoledne me zavolali, ze se sice zavada neprojevila, jezdili s nim udajne dva, ale prece to rozdelali a pry byla zakarbonovana skrtici klapka a cidla - rozhovor po telefonu, cisteni komory skrtici klapky- protokol. "Vycistili, promazali, 0,5 mj sprej na skrtici klapky". Sice nevim jak muze byt karbon na skrtici klapce a co je to za specialni sprej na skrtici klapky, ale zatim cca 100km je to dobry. Driv stacilo 10km a vetsinou se to projevilo. Treba me nekdo poucite. Tak uvidime. zatim se mejte, urcite se jeste ozvu jak to dopadlo.
Napsal: stř bře 23, 2005 22:07
od palikx
Není to karbon ale v podstatě olej,který se dostavá do sání přes odvětrání klik.skříně.Zanáší diry pro přívod vzduchu.Ano specialní sprej na čištění klapek existuje nejaký carb.cleaner.A opravdu to pomáhá.Musí se to čistit jednou za čas.(třeba 1 ročně podle km).
Napsal: stř bře 23, 2005 22:12
od midar
A myslis, ze 5 500km je interval na cisteni. Na Ecortovi jsem najel 50 000 a nebyl problem. Ale nejsu odbornik na tyto veci. Rad se necham poucit.
Napsal: stř bře 23, 2005 22:16
od palikx
To je trochu brzo!ale jestli pomohlo to vyčistit tak bude určitě chviku pokoj.Tak uvidíš .ono je to saní a odvetrani trochu divně řešené.nubira na to trpí taky.
Napsal: stř bře 23, 2005 22:23
od midar
Pokud je to tak, budu jenom rad. Kde se da ten spray sehnat a za kolik. Jeste jeden takovy priznak, kdyz to "zustalo viset" zkusil jsem vypnout motor" a hned zapnout, takze se neprestal tocit, hned drzel volnobezny otacky. Jako by se vynuloval pocitac. Pred vypnutim na "ucho" trebaq 3000 - 4000.
Napsal: stř bře 23, 2005 22:37
od palikx
Myslim že ho maji v elitu.To co jsi provedl s tim zapnutim vypnutim jsi vlastně vyresetoval krok. motorek a nastavil mu základ.to je správně.Můžeš to udělat i příště ale ještě se před tim odpojuje a znovu zapojuje baterie.
Napsal: stř bře 23, 2005 22:49
od midar
Diky,
tim vypnutim a zapnutim jsem chtel rozlisit mechanickou zavadu od elektricky. Mozna jim to v servisu pomohlo. Ja su elektrikar a motory, spis motorky, me zajimaji spis historicky. Takze diky za vysvetleni a radu. Snad se to povedlo. Urcite jeste pozdeji napisu.Dik