Stránka 2 z 2

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: úte čer 14, 2016 21:39
od Laco71
To,že motor nejde cez 4000 otaček, znamena akoby "padal do nudzaku"

a treba zistit, čo konkretne to sposobuje . Ked pišeš chybu na odpalovani jednolivych valcov

moze to sposobovat nedostatočny tlak na rampe,ktory moze byt sposobeny nejakou necistotou
vo filtri palivoveho cerpadla, palivove cerpadlo je umiestnene v nadrži, ked vybereš "kastlik" , čo je vzadu, je pod okruhlym krytom :idea:

V autorizakoch odporučaju menit tento filter každych 40 000 km(!) , kym predajcovia sučiastok
maju zaznam,že palivovy filter je pre benzinovu verziu DOŽIVOTNÝ

RESETOVAL by som RJ , tym,že by som odpojil baterku minimalne na 1 hod.

Ako pišu vyššie ten CAN-BUS je sviňa a može si žiť vlastným životom.

Bola chyba vyhadzat von cely system LPG :mrgreen: , problem bolo treba od začiatku riešiť
TAM ,kde to lpg montovali , nie chodením po autorizakoch :cry:

Koniec-koncov lpg si berie udaje od RJ motora ktorá ma "tvrdé" mapy ako zakladné nastavenie,
zistil som to náhodou,ked som naštartoval motor,kde som predtým odpojil váhu vzduchu a motor krásne bežal na volnobeh

čo sa týka mojich skusenosti lpg bolo montovane niekde okolo 22 500 , teraz je na tacho 96 500
a naprosta spokojnost , sviečky používam Iridium NGK

čo som mal občas problemy ,vplyvom natankovania nekvalitneho benzinu NA TO POZOR !!
nekvalitny benzin sposobi, zly štart za studena vynechavanie volnobehu a tieto chyby sa zaznamenaju do adapatačnej pamete RJ a neštastie je hotove , vzrastie spotreba o liter až 1,5 ltr
a to všetko si načíta RJ plynu a začne zmetok

RIEŠENIE je diagnostikovat , čo sa v tom spalovani vlastne deje, a mne vždy pomohlo natankovanie kvalitneho benzinu a jazda ustalenou rýchlostou aspon 50 km vkuse, RJ sa vyresetuje , zmaže chybne adaptačne nastavenia a sytem opäť pobeží ako má.

EDIT: "kvalitny" benzin nemusi byt len SHELL, kvalitny benzin je ten ,ktorý ide na odbyt
ja by som sa nebal tankovat na ONO , benzina a pod. životnost benzinu je tak 3 tyzdne,potom sa tam vyzraza bio-zložka a moze robit problemy

Rozhodne by som aplikoval aditivum SONAX Injector Cleaner , ten ma taky učinok,že neutralizuje škodlive primesy v benzine /ak nejake sú/ mierne zvýši oktánové čislo, a umozni hladke a bezproblemove spaľovanie

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: stř čer 15, 2016 00:28
od LordMMX
ja som veľmi zvedavý, čo to nakoniec bude. :)

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: stř čer 15, 2016 17:23
od PAMA
Skusil by som skontrolovat ci ti nekolise napatie altika.Alebo ukostrenie.

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: stř čer 15, 2016 18:27
od honza72
Šmarjá, dyť sem už dávno psal, ať prověří palubní síť pod různou zátěží a změří kompres motoru, to je přece základ. A CanBus si nemůže žít "svým" životem, je to datovka a ta nemá mezistavy, takže diagnostika a HOTOVO!!! Jednotlivé jednotky, jak motorová, tak palubní, nebo ESP, apod. ví moc dobře, co ji má přicházet a lze to v pohodě DIAGNOSTIKOVAT, jenže to se očividně nikomu nechce. OBD posílá i palubní napětí, lze to nechat bublat, pak v otáčkách, lze to zatěžovat světly, ohřevem okna, větrákem, atd... Možností je po kokot....

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: stř čer 15, 2016 18:31
od honza72
A ještě jinak, docela to může být problém i s nastavením časování ventilů, které je proměnlivé, mě to také kdysi potkalo. Měli na to "nějaký" přípis od Chevyho, že se mají odstranit nějaká sítka u solenoidů pulsace oleje do motýlků... Po opravě to jelo jak z praku.

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: pon čer 20, 2016 08:45
od lubiks
Tak dnešního dne jsem zkusil "Autorizák" Autovars v Holešovicích.
Tak jsem zvědavej jestli konečně trefim na ty správný lidi co alespoň zjistěj co tomu je :roll:
první otázka byla kdy jste seřizoval ventily .
ja myslim ,,že nikdy v Tuklatech co sem to kupoval mě řekl ,že to u tohoto motoru neni potřeba ,že tam jsou hydroštely :evil:
a je divný ,proč mě to neřekli v jiných autorizákách??? to nechápu...
tak si držim -i -i
a dám vědět :lol:

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: pon čer 20, 2016 10:26
od honza72
F18D4 alias Z18XER hydroštely nemá a u plynu se MUSÍ vůle kontrolovat častěji, než u benálu, protože..... však všichni víme. Std. kontrola pro benzínový provoz je max. ve 100tkm.

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: pon čer 20, 2016 13:04
od lubiks
Tak prej slabší tlaky na prvnim válci takže seřídit a možná vyměnit
oprava cca 30,000 kč :oops: :oops: :(
Jen nechápu jak je možný že to nikde nezjistily IDIOTI
Vůbec nechápu jak je možný že U STEIGRA měřily tlaky a řekly že je vše ok.
A už vůbec nechápu proč po vypnutí a znovu zapnutí klíčku to jede jakoby nic, zase chvilku.

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: pon čer 20, 2016 14:21
od honza72
Takže viz.: 2.6.
Kolik je komprese v jednotlivých válcích????

Std. podpálené ventily LPG motoru.

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: pon čer 20, 2016 15:07
od LordMMX
lubiks píše:Tak prej slabší tlaky na prvnim válci takže seřídit a možná vyměnit
oprava cca 30,000 kč :oops: :oops: :(
Jen nechápu jak je možný že to nikde nezjistily IDIOTI
Vůbec nechápu jak je možný že U STEIGRA měřily tlaky a řekly že je vše ok.
A už vůbec nechápu proč po vypnutí a znovu zapnutí klíčku to jede jakoby nic, zase chvilku.
niečo podobné som písal na prvej strane. nedavaj do toho 30 000... radšej tankuj za čas VPower alebo kupuj primes na čistenie palivovej sústavy a motora, a chvíľu s tym jazdi. ventily môžu byť zanesené, nemusia byť hneď podpálené a preto máš slabšie tlaky na prvom valci.

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: úte čer 21, 2016 15:31
od janci
Ked to občas ide normálne a potom nie, tlaky to nebudú. Mne to robí občas veľmi podobné veci a vymením sviečky a ide ok. Skús dať originál nové sviečky. 4ks stoja do 20 eur.

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: stř čer 22, 2016 10:43
od Plavec
Taky bych zkusil ty svíčky, to je podle mě dobrý tip -i

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: čtv čer 23, 2016 11:07
od Richard
No já u Nubiry na LPG používám úplně ty nejlevnější Brisky co jsou (cca 37,-) a měním co 10000km...
Nikdy žádný problém, startuje na benzín i ve velkých mrazech, jezdí to a spotřeba je +- 10 l LPG
Všeobecně ten zapalovací modul je pěkná záludná mrcha sem tam jde, sem tam blbne, jestli tam něco navlhne, nebo začne naopak blbnout po zahřátí, vše je možné......
I když mám jinej modul pricip bude podobný. Já např. v -22 nastartoval na drc - pohoda dojel jsem z Harrachova do Kořenova a na kopci cukatúra , auto občas jelo občas ne, nakonec jsem musel udržovat otáčky mezi 3500 - 4000 rozjet a ubrat a tak celou cestu do Prahy.... pak jsem teplý auto vůbec nenatočil, nakonec chytlo na 2 válce .... ráno zas vše normální chytlo na drc.... prostě je to potvora a nikdy nevíš čím tě může překvapit ;)

Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC

Napsal: úte srp 09, 2016 06:43
od fleury12
Čauky, včera jsem po dlouhé době četl tady diskuzi, protože mám stejný problém jako ty. Veškeré nešvary, které jsi popsal, tak mám i já. Teď mám nalítané 112tis, budu dnes měnit svíčky...ty jsem před tím měnil cca při 80tis. Nicméně už mi ten problém začal dělat něco mezi 80-85tis-diagnostka mi ovšem nic nehlásila. Zašel jsem s tím do servisu, protože jsem si myslel, že je to plynem, ale borec mi řekl, ž nemám tankovat do auta 95 nýbrž 100ku a to k vůli příměsí....a opravdu to na nějaký čas pomohlo. Když jsem servisoval auto (AutoHorečka NJ) při těch 80, tak jsem si nechal seřídit ventily a už tenkrát mě upozorňovali na to, že bude potřeba nechat vytvrdit sedla ventilů neb to právě bude dělat paseku kvůli LPG...cena asi 16tis. Spíš mě zaráží jedna věc, že ty i já máme problémy s prvním válcem, že by náhoda? Uvidíme.....dám nové svíčky, budu jezdit cca 2 nádrže na 100ku a přidám nějaký ten čistič pro palivový systém a pak se ozvu s výsledkem.

S pozdravem fleury