Re: Captiva - ANO nebo NE?
Napsal: stř úno 19, 2020 09:08
Daewoo, potažmo Chevy používal tzv. zákaznické motory - objednal si motor jinde v tomto případě v Itálii od firmy VM Motori. Dělá to hodně firem.
Auta s EU3 nejspíš nebudou mít filtr pevných částic zřejmá výhoda pro majitele, ale vyšší zátěž pro životní prostředí. Auta s EU4 ho nejspíš mít budou.
Pokud je tam DPF není vhodné s autem jezdit převážně na krátké cesty, ale delší nejlépe při dálničním zatížení, kvůli regeneraci filtru.
Jinak můžeš v budoucnu počítat s nějakým omezováním či zákazy vjezdu u aut s EU3 situace nastane dříve než u EU4
Auta s EU3 nejspíš nebudou mít filtr pevných částic zřejmá výhoda pro majitele, ale vyšší zátěž pro životní prostředí. Auta s EU4 ho nejspíš mít budou.
Pokud je tam DPF není vhodné s autem jezdit převážně na krátké cesty, ale delší nejlépe při dálničním zatížení, kvůli regeneraci filtru.
Jinak můžeš v budoucnu počítat s nějakým omezováním či zákazy vjezdu u aut s EU3 situace nastane dříve než u EU4