Stránka 2 z 15

Napsal: stř bře 22, 2006 21:34
od Mr.Problem
Tak lidičky možná se budu opakovat co bylo v předchozím uvedeno ale popisek mích chyb auto typ atd. viz. níže:

- Celkově mě přijdou tlumiče nějaké divné, vrací se moc rychle nahoru ale nepérují, takže asi v pořádku.
- Jak říkáte, brzdy - ruční brzda se zasekává, jednou jsem trapčil u své holky s tím jak jsem do kola mlátil aby se mi to odbrzdilo. po opravě zatím v pořádku.
- zadní kufr, nešel odemykat klíčem,nevím jak to ty korejci vymysleli ale až po rozebrání zámku a jeho vybroušení dle klíče to začalo fungovat.
- blbne mi blinkr,nechápu jak je to možný, (jsem elektrikář) očistil jsem každý kontakčík, změřil vše jde, ale zničehonic to zase chvíli nejde.
- el. okna hlavně v předu nedjou vytáhnout nahoru, očistil jsem je kompletně, namazal ty lanka ten plech prostě vše co šlo včetně i zamykaní když už jsem v tom byl.Šlape to.
- cyklovač na stěrače,nevím jestli to je závada ale nejde mi. Což bych u verze CDX očekával.
- vrzání auta, v létě to nedělalo ale teď ano doufám že to zmizne, bohužel co mi dřív nedělalo vrže mí či slyším křupot v pravých dvěřích jako by tam něco vibrovalo či nedej bože chtěla odpadnout.
- olej, teče mi olej v autě, ani po třetí opravě,výměně všech těch hloupejch těsnění, ani zatření tím silikonem či jak se otmu říká - jak říkase v jahelkovi - teče stále.
- kladka, to bych nepovažoval za závadu, to se stane i u jiných aut.
- nádržka do ostřikovačů - tekla mi, aji po utažení toho bajonetového závitu.
- ventilátor, vpředu, slyším vibrace, má velkou vůli.
- orošování skel, opět není závada jen aby to tady bylo.
- volant, mám lehce posunutou osu, nevím čím to, přitom jsem sním nikde nenaboural nic. Nemám zatím možnost jít do servisu - prachy.
- brzdy, asi ani po druhé opravě nedocílím toho jako u oleje, nebrzdí to moc, pokud mě potkáte doporučuji uhnout.

Opravy co si takhle z hlavy pamatuji: silentbloky měněný, kost ve stabilizátoru, těsnění v motoru, oprava startéru- zaoxidovaný, oprava el. oken, kladky, řeměny, zámku v kufru, oprava brzd, čili ty kotouče vybroučšený, prasátko nebo co to je vyměněný, ruční brzda, výfuk a že si auto papá to je taky napohodu... mno


Ale jinak celkově Vás lidičky od toho auta nechci odradit. Motor je živý a pokud nebečíte při spotřebe tak 10 na sto při živější jízdě tak napohodu.Je to skvělý stroj a moc hezky vypadá jen ten zadek trošku ty designeři ošulili. Vnitřek bezva, nai mi ten plast nevadí po menším vylešpení, jak říkají kritici-věciček z hypermarketu. Prostorově to je bomba, zabývám se ted montáží bezdrát internetu a naložím tma toho spousty. Přeji příjemný svezení a spousty kilometrů bez nehod a poruch. Myslím že vítám do Ktrkovýho klubu notoricky poruchových vozů. 8) ale odvahu a čest

Napsal: stř bře 22, 2006 22:28
od djpsx
Panejo. Co tady čtu, tak jsem jeden z mála, kterej za 6 let u Nubi Combi (kupovala se fungl nová) neměl žádnou vážnou závadu.

Drobnosti, co mě potkaly:

Ureznul výfuk - co se tak bavím s lidmi, kteří vlastní auta jiných značek (VW, Škoda, Mazda atd.) vcelku běžní závada. Stalo se to po 4 letech ježdění.
Výměna kostí vzadu - prý bolest Nubir
Vrzání - prý bolest Nubir
2 prasklé žárovky - 1) pravá přední potkávačka
2) pravá žárovička na zadní SPZ

Čekají mě nové rozvody, což bude asi do měsíce.

Jinak v pohodě. Byl jsem s plně naloženou Nubi Kombi 1 x na jihu Francie, 4 x v Chorvatku na Makarské a nespočetněkrát v nejrůznějších koutech ČR i v Tatrách.

Absolutně si nemůžu stěžovat. Největší zadostiučinění jsem pocítil, když jsem byl na týden v Peci p. Sněžkou. Autíčko stálo týden na spodním parkovišti (ani jednou jsem ho neprotočil) a když jsem po tom týdnu přišel, odhrnoval jsem haldu sněhu a přišli 2 maníci, kteří vedle mě parkovali (ne víc než pár hodin) v Opelem Calibrou v kompletním tuningu. Koukali na mě takovým pohrdavým pohledem, jakože mám zatracenýho korejce. Já oškrábal okna, oni začali startovat. Vlezl jsem za volant, otočil klíčkem a krásně nastartoval na první pokus. Ještě když jsem odjížděl (cca za 5 minut) oni stále startovali:-)))))))

Nubi je super povedená kára, všechna čest :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv bře 23, 2006 08:18
od Tomáš
Too MR Problem : .... nesmíš v tom autě furt něco hledat , pak se nic neporouchá :lol: . Ale vážně , zaujalo mě jak píšeš , že ti teče olej i po výměně těsnění , několikrát jsi to měnil ???
Tohle se prostě musí udělat poctivě ! Dělal jsem to jednou , teklo mi to strašně , ale pohrál jsem si s odmaštěním všech ploch , silikonu jsem dal jen trošíčku okolo tech půlkruhů na straně u cívek a nechaljsem to do druhého dne uschnout . Po cca 3000Km zatím neteče , dokážu na srazu , doufám , že nezačne ....... :lol:

Napsal: čtv bře 23, 2006 08:48
od Habron
To MR Problem: ... když kupuješ starší auto, tak hoooodně záleží na tom, jak se k tomu choval ten před tebou. Pokud všechno dodělal a ty to pak koupil, tak je jasný, že nebudeš dělat nic jinýho, než opravovat.

Napsal: čtv bře 23, 2006 22:52
od Mr.Problem
Tomáš píše:Too MR Problem : .... nesmíš v tom autě furt něco hledat , pak se nic neporouchá :lol: . Ale vážně , zaujalo mě jak píšeš , že ti teče olej i po výměně těsnění , několikrát jsi to měnil ???
Tohle se prostě musí udělat poctivě ! Dělal jsem to jednou , teklo mi to strašně , ale pohrál jsem si s odmaštěním všech ploch , silikonu jsem dal jen trošíčku okolo tech půlkruhů na straně u cívek a nechaljsem to do druhého dne uschnout . Po cca 3000Km zatím neteče , dokážu na srazu , doufám , že nezačne ....... :lol:
Promin já jsem vystudovaný elektrikář a mám v seznamu povoláni diagnostiku chyb a jakékoliv trošku odlišné chování hned považuji za chybu.

Napsal: čtv bře 23, 2006 22:54
od Mr.Problem
Habron píše:To MR Problem: ... když kupuješ starší auto, tak hoooodně záleží na tom, jak se k tomu choval ten před tebou. Pokud všechno dodělal a ty to pak koupil, tak je jasný, že nebudeš dělat nic jinýho, než opravovat.
Ano já to auto koupil s jediným problémem tekl mu malilinkato olej, a výfuk byl v háji tot vše. to se na tom udělalo samo. Z mé dost poctivé jízdy. Myslím že ot auto docela dost šetřím - miluji ho !!!

Napsal: čtv bře 23, 2006 22:57
od Brainman
OT - To Glady: doufam ze se dostavis na sraz, dluzim ti nejednoho panaka :D :D

Napsal: čtv bře 23, 2006 23:03
od Mr.Problem
Brainman píše:OT - To Glady: doufam ze se dostavis na sraz, dluzim ti nejednoho panaka :D :D
Smím se "bratře" dozvědět, jeslti mohu i čekat kolosální omluvu ? :lol:

Napsal: čtv bře 23, 2006 23:15
od Brainman
NE jen panaky :lol:

Napsal: čtv bře 23, 2006 23:18
od Mr.Problem
Brainman píše:NE jen panaky :lol:
Ok v pořádku :-)
Jne poro doplnění, zítra vezu auto ke svému sousedovi, na opravu toho volantu, abych ho měl konečně rovně, a vejfuku. Tak dám později vedět jak to probíhalo a jakou chcel cenu. Tak čest soudruzi. Mimochodem někde jsem zahlídl fotky ze srazu Nubir combi, moc pěkné !!!!

Napsal: pát bře 24, 2006 07:22
od Brainman
a libili se ti auta nebo ridici? :lol:

Napsal: pát bře 24, 2006 08:19
od DREAM
no musim rict,ze kdybych mel takovy problem s moji nubcou nadavam na daewoo kudy chodim .. zaplatpnabuh (zabusit do stolu) se nic takovyho nedeje..

Napsal: pát bře 24, 2006 11:31
od Mr.Problem
Brainman píše:a libili se ti auta nebo ridici? :lol:
Kupodivu jen auta, jak se říká pivo dělá krásná těla a šlo to vidět :lol:
A k Dreamovi - já jsem kliďas, ještě jsem vždy dojel kam jsem potřeboval. Čili je spolehlivá. A to se umě ceni. Tak nemám zatím žádný plivanec ani špatný slovo na to auto. Smiřte se s tím co máte, vždyt je to uplně totéž jako manželka. Taky to chce po nějaké době náhradní díly. nebo nejlépe vyměnit celou. (Promiň Te dámy) ;)

mlžení

Napsal: pon bře 27, 2006 11:54
od eL
Tak po delší době zase problém (mezitím mi blbla elektrika - vyhořel kus kebelu a rozhasil se alternátor - oprava asi 8 000, jenom generálka altíku stála asi 5 tisíc).

Nějak se mi ted začaly mlžit okna, ale hrubě moc i nad rámec normálního mlžení u oken :( Myslel jsem, že jde jen o vlhký filtr nebo něco takového, ale prý je asi prasklé těsnění pod hlavou, ach jo. Nejde mi ale do hlavy, jak to může způsobovat mlžení. Oprava prý snad bude stát okolo 3000,-

Je to běžná cena? Jen jestli má cenu chodit do velkého servisu, nebo raději přejít k nějakému "soukromníkovi"?

Napsal: pon bře 27, 2006 22:21
od petrm
Tak 3 000 za těsnění pod hlavou je slušná cena jestli udělají všechno správně a možná by to mohlo být i těsněním to co popisuješ ale musel bych mít víc indicií abych ti řekl jo sundáme hlavu a pak uvidíme třeba jestli opravdu funguje uzavírání vnitřního okruhu (né jen kontrolka ale opravdu fizicky to vidět ) nebo jestli není netěsná hadice do topení nebo přiímo těleso topení to všechno může způsobovat mlžení oken jo a ještě jestli odtéká kondenzát z klima jestli to má ;)