Stránka 2 z 2
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: úte bře 08, 2016 12:43
od Pitrs56
Systém Lovato.
Před týdnem měněny membrány + filtřík v LPG. Dále všechny filtry v autě.
Na benzín je vše ok. Jen na lpg, nemá od 2500 otáček tah.
Nicméně jsem se dočetl na nějakém honda fóru, že jednomu pánovi dělalo úplně to samé, poté co natankoval plnou nádrž. Nádrž vyjezdil, natankoval jinde a už vše bylo ok.
Pak se ho tam ptali kde to tankoval a zjístil jsem, že natankoval přesně tam kde já naposled.
Sice to forum bylo 4 roky zpátky, ale je možné že to lpg je prostě od nich špatné.
Zkusím vyjezdit a natankuju jinde a uvidím.
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: úte bře 08, 2016 18:05
od Richard
No já jezdím na LPG asi 15 let a tankuju tam kde LPG je, ale tím že většinou jezdím stejné trasy mám oblíbené pumpy
ale zatím jsem se nesetkal s nekvalitním palivem, myslel jsem, že se LPG "ožulit" ani nedá, ale českej človíček na to zřejmě už taky přišel
viz česká obch.inspekce - pokuty pump .....
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: úte kvě 03, 2016 18:42
od Pitrs56
píšu až teď ale nebyl čas to řešit.
Lpg pořád stejné, po nastartování (zastudena) lpg moc netáhne.
To samé se děje, když podřadím na nižší rychlost, jakby auto dusilo, až po chvílí začíná zrychlovat.
Čím by to mohlo být? Tah na benzín oproti LPG je znatelný rozdíl.
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: čtv kvě 05, 2016 23:05
od Petr S.
Pitrs56 píše:píšu až teď ale nebyl čas to řešit.
Lpg pořád stejné, po nastartování (zastudena) lpg moc netáhne.
To samé se děje, když podřadím na nižší rychlost, jakby auto dusilo, až po chvílí začíná zrychlovat.
Čím by to mohlo být? Tah na benzín oproti LPG je znatelný rozdíl.
Na studený motor LPG moc nejede,mě leganza škube jak hovado,po zahřátí už je to v pohodě. Na LPG je vždy o cca 10% nižší výkon.
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: ned kvě 08, 2016 21:15
od Pitrs56
jasně to chápu ten nižší výkon.
Jen nechápu to, že když podřadím i při zahřátem motoru tak auto prostě nejede, nemá absolutně tah.
Poslední dobou mi zase začíná střílet do sání a to mám novou originální zapalovací cívku a svíčky NGK.
Rok zpátky měněny kabely, sice úplně největší čína (maXgear), ale kabely by snad neměly mít vliv ne?
Teda pokud nejsou někde přetrhnuté.
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: pon kvě 09, 2016 21:23
od Petr S.
Pitrs56 píše:jasně to chápu ten nižší výkon.
Jen nechápu to, že když podřadím i při zahřátem motoru tak auto prostě nejede, nemá absolutně tah.
Poslední dobou mi zase začíná střílet do sání a to mám novou originální zapalovací cívku a svíčky NGK.
Rok zpátky měněny kabely, sice úplně největší čína (maXgear), ale kabely by snad neměly mít vliv ne?
Teda pokud nejsou někde přetrhnuté.
Kabely nadělají pěknou paseku,stejně tak svíčky. Co filtr vzduchu?
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: čtv srp 04, 2016 21:34
od Blue Lanos
Vymen kabely
mne do sani strilelo prave, ked boli zle kabely...
Re: Chybový kod 13,22,33
Napsal: pát srp 05, 2016 11:58
od xidex
Strileni - kabely nebo moc chuda smes. Reduktor, pises zrepasovan, kabelama bych zacal a ano, pri mizernych kabelech to na benzin jede normalne a na plyn se to muze zblaznit. Jinak nepises co mas za plyn, pokud je tam krokovy motorek na hadici, muze byt zatuhly a spatne regulovat, reseni je vyhodit, dat tam sroub a chodit dal na emise nacerno. Pokud tam sroub uz je, tak s nim zkusit opatrne pootocit a zkouset, jestli se neco deje.