Stránka 2 z 3

Napsal: stř úno 09, 2005 19:41
od Ondras
Kaufik. píše:CHEVROLET SPART...
Spíše SPARK. Ty jsi nějaký insider, Kaufiku? Děláš u dealera nebo přímo na GM Česko?

Napsal: stř úno 09, 2005 21:09
od Krtek
Kaufik. píše:UPOZORNĚNÍ

Matiz II ... NEKONČÍÍÍÍÍ ... Dále
Chevrolet Matiz clasic

a nový Matiz nebude Matiz ale

CHEVROLET SPART
nebo tak nějak.
Takže už máme jasný, že novej Mates nebude pokračovat v cenový politice starýho matese :shock: bohužel.

Napsal: stř úno 09, 2005 21:26
od Vojta
Nevypadá špatně, možná tu budou nějaká vylepšení, ale I. a II. byli hezčí. Toto je tuctový šikmoočko. Mě nalákaly krásný očička Matýska, tohle mě nehává naprosto chladným. :o

Napsal: stř úno 09, 2005 21:31
od Ondras
Krtek píše:Takže už máme jasný, že novej Mates nebude pokračovat v cenový politice starýho matese :shock: bohužel.
Myslím, že ceny budou muset zůstat na rozumné úrovni. Je tu Logan, Atos, Picanto i Getz stojí 199 litrů a vůbec všechny malé auta (ale vetší než Matiz) se tlačí se základními cenami pod 200. Pokud zůstane ve výrobě "starý" Matiz, odhaduju základní cenu někde okolo 170kkč a Sparka na 190kkč. Uvidíme...

Napsal: stř úno 09, 2005 22:56
od Krtek
Já odhaduju Klasika na 185 - 205 a toho novýho od 215 vejš. Dej na moje slova. Starej mates taky kdysi začínal na 215ti. Jsem zvědavej na motory.

Napsal: stř úno 09, 2005 23:37
od Ondras
Krtek píše:Já odhaduju Klasika na 185 - 205 a toho novýho od 215 vejš. Dej na moje slova. Starej mates taky kdysi začínal na 215ti. Jsem zvědavej na motory.
Jo, začínal, ale byla jiná doba, dneska jsou ceny stlačeny o dost níž... Prostě za 215 v základu s 0.8 (bude-li) by byl neprodejný. 185 je na Klasika moc, když dnes stojí 175 (model 2004) resp. 185 tisíc. IMHO je ujetá cena 1.0 od 224, ale to je dáno nemožností koupit ho se základní výbavou. Takže já upřením svůj odhad. Pokud bude v nabídce nového jako základ 0.8, tak ta bude od 190 (a 1.0 si netroufnu odhadnout). Pokud bude v nabídce jako základ 1.0 tak to bude od 200 (srovnej Getz 1.1 3D za 199). Pokud tam dají i 1.2 53kW (což asi bohužel ne), tak tam bych si tipnul starovací cenu na 230-240, páč to zase bude s téměř plnou výbavou (v rámci třídy).

Už to není ono

Napsal: pát úno 11, 2005 14:17
od Jiří1
První nápad bývá nejlepší. Stejné je to ve filmech. Jedničky bávají originální a dvojky už jen méně podařené variace na téže téma. písničky jsou také nejlepší v orig. podobě, různé remixy a předělávky už nemají tu jiskru, co originál. A stejné je to s auty. Desing Matize byl jedinečný a nenapodobitelný. Teď už z toho Matize 3 je jen tuctové auto snadno zaměnitelné s ostatními.

Napsal: úte bře 01, 2005 21:16
od Ondras
Inu cena Sparka bude zaujímavá už vzhledem k tomu, že 3D Kalos s 1.2 teď stojí 199 papírů :P

Napsal: úte bře 01, 2005 21:29
od Krtek
Ondras píše:Inu cena Sparka bude zaujímavá už vzhledem k tomu, že 3D Kalos s 1.2 teď stojí 199 papírů :P
Asi se vyplní tvoje slova. To je dobře. Ale kdo sii pak má vybírat mezi autama za 199 ? Mates, Kalos 3D, Getz, Panda, Picanto a TCPAčko může tu novou továrnu tady rovnou zavřít, když chtěj prodávat prdítka v ceně do 250n tisíc. Taky nechápu význam třeba C2ky za 260 :lol:

Napsal: stř bře 02, 2005 00:02
od jakub
Krtek píše:
Ondras píše:Inu cena Sparka bude zaujímavá už vzhledem k tomu, že 3D Kalos s 1.2 teď stojí 199 papírů :P
Asi se vyplní tvoje slova. To je dobře. Ale kdo sii pak má vybírat mezi autama za 199 ? Mates, Kalos 3D, Getz, Panda, Picanto a TCPAčko může tu novou továrnu tady rovnou zavřít, když chtěj prodávat prdítka v ceně do 250n tisíc. Taky nechápu význam třeba C2ky za 260 :lol:
Vyznam modelu, ktere nekonkuruji primo cenou je u nas nezretelny. V evrope je tomu jinak, jednak neni rozdil v cene tak znatelny (oboji je vnimano jako "nejlevnejsi" a prilis se neresi jaky je rozdil). Auta jako C2 jsou navic zalezitosti, kde se plati prave za design a ruku na srdce, C2 i C3 (kazdy ve sve kategorii) ma neotrely a vycnivajici image. Podobne neotrela (na dnesni dobu az revolucni) je predni maska nove A6.

Navic konkurence primo cenou je sice ucinne ale zaroven nejprimitivnejsi a nejjednodussi zpusob konkurence. Ten zafunguje pouze tam, kde je poptavka velmi citliva na cenu. Cili opet plati, co jsem rekl. V evrope citlivost na cenu v teto kategorii je daleko nizsi a tudiz se musi konkurovat i jinak - vybava, kvalita, ale i design.

Napsal: stř bře 02, 2005 21:44
od palikx
Hezký a jsem zvědav jak to bude vypadat v živým stavu na silnici. :D

Napsal: pát bře 18, 2005 15:27
od Kaufik.
:D ;)
Ondras píše:
Kaufik. píše:CHEVROLET SPART...
Spíše SPARK. Ty jsi nějaký insider, Kaufiku? Děláš u dealera nebo přímo na GM Česko?
No tak já se přiznám...Dělám u jednoho dealera. ..ale pššššššt

Napsal: pát bře 18, 2005 17:44
od Ondras
Já jsem objevil ještě nějaké reálné fotky. Takhle bude vypadat holátko:

Obrázek
Obrázek

a takhle motor v litru:

Obrázek

U motoru mě těší poladěné sání. Žádná pixla s rezonátorem, pořádný šnorchl a žádné slepé rameno na kolínku mezi airboxem a klapkou.

Napsal: pát bře 18, 2005 18:54
od Krtek
Jééé korejskej junior :D

Napsal: pát bře 18, 2005 22:24
od Ondras
Krtek píše:Jééé korejskej junior :D
Ale přesto má dekl na schránce před spolujezdcem a zadní plato :lol: