Stránka 2 z 2
Napsal: pát led 28, 2005 14:09
od PavelZ
Ja teda od Skodovky srovnavam s Fabii Kombi, kterou pouzivaji kamaradi. Jezdi s ni zhruba stejne jako ja a v servisu jsou asi taky tak podobne casto (treba opakovany problemy s necim v predni naprave, i kdyz je pravda, ze me taky pri 15000 menili neco na pravy predni naprave). A vrzani? Fakt nevim, to jak vrze Nubira se mi nelibi (to uz sem tu psal), ale porad to bylo lepsi nez ty Fabie, ve kterych sem jel (ale musim priznat, ze casto ctu opacny zkusenosti). Jinak sem byl asi na 12 tkm na preprogramovani pocitace LPG a ted mi to kdyz je to studeny o neco hur prepina z benzinu na LPG, ale jinak si ted nevzpominam na zadnej dalsi problem. Jo vlastne jo, na nejakou dobu mi prestal fungovat zamek na pravych prednich dverich.
RE
Napsal: pát led 28, 2005 14:10
od Tompetr
Krtek píše:no
. Daewoo mam a řek bych že na stejně starý škodofky menaj
Bohužel. Musim po pravdě říct že na mojí Nubiře je cejtit každej z těch 37 tisíc km, co jsem za rok najezdil. Myslel jsem si že větší auto dělaj kvalitnějš ale už si to nemyslim. Pazvuky, jízdní vlastnosti pod psa spotřebu žárovk mam 1ks/3 neděle, volant křivě a nejsou schopný mi to srovnat.... Ohodnotil bych to tak na 80% spokojennost
.
Prostě máš pech
Napsal: pát led 28, 2005 14:14
od PavelZ
Jo a Krtku muzu Te uklidnit
, vetsi auto delaj kvalitnejc
. Kdyz to srovnam s Lanosem, kterej sem mel predtim, tak je Nubira lepsi: pohodli jizdy, vrzani vnitrku, hluk pri vyssich rychlostech a ja sem i spokojenej s jiznima vlastnostma. Jo neni to zadnej sportak, ale z toho uz sem vyrost
.
Napsal: pát led 28, 2005 14:18
od PavelZ
No a s Oplem me prekvapilo, jak spatne na tom je kamaradova Vectra 1.6 r.v. 2000, co uz se mu, jeste v ty dobe, kdy sem mel Lanose (stejne staryho, mel sem asi o malicko vic najeto nez on, ale on byl druhej majitel, ja prvni), na ni vsechno zacalo sypat. Ale je pravda, ze nejakej kus je od kazdy znacky divnej.
Napsal: sob led 29, 2005 11:03
od Krtek
Možná to bude tim že jxsem na auto kapku spěchal. Mam sice novou Nubiru (3. generace - Lacetti sedan) ale model 2003. takže bez některejch doplńků výbavy a řek bych že to byla rychlokvaška (jedno z prvních aut u nás)
Napsal: ned led 30, 2005 09:54
od Tom
Tak postupně sbírám informace od vás zkušenějších,kteří Daewoo vlastní a postupně jak čtu příspěvky zjišťuji,že většina z vás vlastní Nubiru spíše novější,tedy rok 2000 a více,tak se chci zeptat jaký "zásadní" rozdíl je třeba ve výbavě nebo "kvalitě" provedení třeba u roku 1997 a třeba u modelu 2000 , No a jěště dotaz k LPG,jestli se opravdu u tohoto vozu vyplatí investovat do plynu nebo ne ? Najezdím ročně tak do 20.000 km, a přiznám se,že u většiny aut mi vadí nádrž v kufru a ten pocit "bomby"
za zadkem.Různě se uvádí, že Nubira 1,6 16V MÁ SPOTŘEBU KOLEM 8 LITRŮ BENZÍNU ??
vyplatí se tedy u tohoto modelu LPG ,Tak prosím majitele Nubiry s LPG o poznatky , moooc dík
Vrzání plastů
Napsal: ned led 30, 2005 10:05
od Tom
Napsal: ned led 30, 2005 12:00
od Krtek
Tom: tak já jezdim asi za 8-8,8L plynu. + k tomu tak 0,5-0,7L benzínu. SGI vstřikování přepíná až po zahřátí motoru z benzínu na plyn, proto taková spotřeba benálu. Přestavba stála 36 500 s nádrží místo rezervy, takže kufr mam prázdnej (vlastně v něm vozim rezervu). Já najezdim tak 30-35 tis za rok, takže za necelý 2 roky to mam nazpátek. Pocit bomby mi nevadí, u legální přestavby bych řek že je auto stejně bezpečný jako na benzín. Úbytek výkonu už nejni žádnej (top speed mam 210, což bych řek že na 1.6ku
)
Starší Nubiry jsem nikdy netestoval, to bude muset zhodnotit někdo jinej.
Napsal: pon led 31, 2005 08:46
od PavelZ
Rozdil je ve vzhledu a podle toho co sem nasel tam v Americkejch (Australskejch) NCAP testech (crash testy) 2 hvezdicky pro rocnik 97 a 4 pro rocnik 2002.
Napsal: pon led 31, 2005 10:09
od Návštěvník
Jěště dokaz ke karosérii,předpokládám,že jsou Nubiry už v celopozinku,ale fakt jsem to zatim nenašel, ty co jsem zatim viděl byli vždy OK , TAK DOUFÁM, ŽE "NEHNIJOU" ???
Napsal: pon led 31, 2005 10:11
od Tom
Jinak ten anonym jsem byl já
Napsal: pon led 31, 2005 11:12
od PavelZ
Pokud si to dobre pamatuju, tak aspon ty prvni rocniky strechu nemely (matne si vzpominam na nejakej takovej obrazek), ale vazne si tim nejsem jistej...
Napsal: pon led 31, 2005 16:26
od Johny
Mám nedávno kúpenú Nubiru 98 combi 2,0 v plnej výbave a má 135000 km. Ak ju mám porovnať s Octáviou čo som mal do teraz tak nubira je mäkšia ale zase pohodlnejšia na hrbolatých cestách ako sú u nás alebo v Čechách. A čo sa týka vŕzgania tak je na tom s octáviou tiež ročník 98 porovnatelná. K spolahlivosti ťažko zatial hovoriť lebo som s ňou najazdil len 15 000 a zatial bez problémov. Jo som s ňou spokojný. K plynu si myslím že 20 000 ročne nie je tak vela aby mi strašila bomba v kufri.
Napsal: pon úno 21, 2005 20:49
od Petr Čada
Souhlasím s tím, že se NUBIRY skoro nekradou, koukal jsem do různých statistik, některé ho jako kradenou značku vůbec nevedou. Já jsem se před tím držel domácí značky. Měl jsem Škodu 110, 120, Favorita a naposledy Felicii 1,3, Fabia mě ale zklamala a chtěl jsem něco většího a prostorného kombíka. Jedinou výhodu při prodeji měla Felda to, že jsem za ni po 6 letech dostal 100 tis, a neuvěřitelné stěstízase já, že jsem narazil na manžele kteří prodávali Nubiru Vagon 1,6 SX/99 danou do provozu v VI/2000 a měla najeto jen 23,5 tis km. bez provozu v zimě. Až na malé vychytávky způsobené spíš neprovozem než provozem na začátku, je to zlaté auto, pohodlné a paradoxní je, že teď v zimě si na couračky po městě vezme 10L stejně jako Felda 1,3. Neměnil bych za nic na světě.
Napsal: čtv úno 24, 2005 17:15
od Richard
Už jsem někde na foru napsal, že jsem byl začátkem února v Krkonoších a vedle mé Nubiry zmizely přes noc 2 Oktávky a moje NUBČA tam spokojeně stála a čekala na mě, až pojedu domů. Kámoš má Oktávku kombi TDI a když mu ji třikrát do roka nevykradou tak je celej nesvůj!
Tak to je výhoda Korejců. I když se zase hanlivě říká" korejec nakonec" ale slyšel jsem to samé i s japoncem.