Stránka 2 z 3
Re: poruchy po zaruce
Napsal: pon led 18, 2016 21:12
od burdych
Zlomilo se mi Víčko na nadrzce na ostrikovace nemáte někdo tip čím nahradit nebo kde koupit?
Re: poruchy po zaruce
Napsal: stř led 20, 2016 10:51
od ChOrlando
Re: poruchy po zaruce
Napsal: ned říj 23, 2016 09:25
od smire666
Včera začalo svietiť ESP + kontrolka motora, nejde otáčkomer. Zajtra sa ide "k doktorovi," uvidím, čo s tým je...
Re: poruchy po zaruce
Napsal: pon říj 24, 2016 14:38
od koniQ
olej v chladiacej 24.10.2016, 117 000 km, maju zavolat kolko oprava
som dost nasraty na GM, taka vec na 117 000 km, a zevraj tam mali cruza 1,8 na 115 000 to iste
Re: poruchy po zaruce
Napsal: úte říj 25, 2016 21:47
od burdych
Teď je otázka jestli ten cruz má taky plyn?Osobně jsem o plynu také přemýšlel ale když čtu příspěvky plynařû nevím jestli se těch pár ušetřených korun neprodrazi v opravách?To vypadá na těsnění pod hlavou může být i zkroucená jestli to není způsobeno vyššími teplotami ke kterým dochází při spalování plynu?
Re: poruchy po zaruce
Napsal: stř říj 26, 2016 18:27
od Laco71
Mám ORLANDO 1.8 prerobené na LPG
REALNA uspora je 3 eura / 100 km z toho vyplyvá :
30 eur /1000 km ,
3000 eur na 100 000 km
Ak som najazdil na LPG 100 000 km, tak som ušetril 3000 eurá MINIMALNĚ
to je českých korún CCA 81 000
a za to si móžu dopriať opravu MOTORA akúkoľvek, čo mój VYHYKEL bude potrebovať
POZDRAVUJEM !
Re: poruchy po zaruce
Napsal: stř říj 26, 2016 19:52
od burdych
Pravděpodobně beres ceny benzínu na slovensku a tam je dražší než v rakousku.Tak že v čechách je rozdíl daleko menší plus roční prohlídky taky nejsou zadarmo k tomu myslím po šesti letech výměna plynové nádrže.A pokud to co ušetřím mám vrazit zpátky do oprav tak to pro mne ztrácí smysl.Navíc nesmis do podzemních garáži v nákupních centrech.Většina benzinek v EU má odlišné redukce tak se stává na cestách že nenatankujes tak to mi těch 30 eur na 1000km za to nestojí.Kdybych jezdil za polovinu jak to bývalo dřív tak to má smysl.
Re: poruchy po zaruce
Napsal: ned lis 06, 2016 09:19
od smire666
Btw, Laco, ešte platí, že s LPG sa musí raz ročne na kontrolu (koľko to stojí)? Potom podľa toho, koľko najazdíš, to až na takú úsporu nevychádza
100 tkm ročne dá málokto...
Re: poruchy po zaruce
Napsal: ned lis 06, 2016 20:44
od Laco71
To maš tak ako s telefonnými paušálmi,
niekomu sa oplatí "1000" -ka paušál, a niekomu sa oplatí predplatená karta, hoci ceny hovorov su tam najdrahšie....
takisto niekto natankuje za 20 eur a stačí mu to na dva týždne alebo aj na celý mesiac
a inému je malo 100 eur na týždeň
ale hlavna vec je,že za natankovanie PLNEJ NÁDRŽE nafty , benzinu a LPG , je suma podstatne rozdielna
a potom záleži už len na tom za aký dlhý čas tu nadrž spotrebuje , na kolko prejazdených KM.
Jednoducho LPG ŠETRÍ naklady na prevadzku
, a nikto nikdy nedokazal opak.
Re: poruchy po zaruce
Napsal: pon lis 07, 2016 23:26
od koniQ
takze edit svoj prispevok zhora
olej v expanzke
ano spravna otazka ci aj ten cruze mal LPG, neviem !
len mal 115 000 a ja 117 000 km a 1.8 motor
podla faktury z
http://www.mah.sk
praca a material, ako som pokukal podla kodov suciastok z GM katalogu to nakoniec
nebolo tesnenie pod hlavou , ale bud ,
tesnenie na vymeniku, alebo samotny vymenik
menil sa aj termostat,matice, a nejake tesnenia, asi 5x´ks, tesnenie na katalyzatore, olej filter, dake sroby, olej mi vypustili a doliali 0,6L, chladiaca nemrzka bola komplet nova, expanzna vyzera ako nova, ale na fakture nieje, a výčko na expanzke je nove, cca 7 -8 hodin prace je tam naratane
neviem nebol som pri tom
ND origo GM, Beru zaruku
v tom servise som bol cca 4-5x, ale pristup tip - top, 100 / 100 bodov, a umytie auta v cene
nedam predsa 5 rocne auto ktore si planujem nechat nejakemu garazmajstrovi co meni olej na fabiach
( v niektorých veciach som zasadne proti cenovej politike GM ( vymena oleja) , ale v niektorych si tu robotu necham spravit tam
kto chce podrobne mozem nascenovat fakturu.
Re: poruchy po zaruce
Napsal: úte lis 08, 2016 06:06
od Krtek
Já bych upřesnil že nádrž na LPG se mění po 10 letech (né po 6ti jak tu někdo psal) a stojí cca 6 tisíc takže žádnej zázrak. A revize LPG každej rok stojí 250-350 kč, podle servisu. Takže taky skoro nepočitatelná položka.
Re: poruchy po zaruce
Napsal: úte lis 08, 2016 18:44
od Petr S.
burdych píše:Pravděpodobně beres ceny benzínu na slovensku a tam je dražší než v rakousku.Tak že v čechách je rozdíl daleko menší plus roční prohlídky taky nejsou zadarmo k tomu myslím po šesti letech výměna plynové nádrže.A pokud to co ušetřím mám vrazit zpátky do oprav tak to pro mne ztrácí smysl.Navíc nesmis do podzemních garáži v nákupních centrech.Většina benzinek v EU má odlišné redukce tak se stává na cestách že nenatankujes tak to mi těch 30 eur na 1000km za to nestojí.Kdybych jezdil za polovinu jak to bývalo dřív tak to má smysl.
Benzin 30,50,LPG 12,50,Nádrž výměna jednou za 10 let,cena cca 4500. Roční prohlídky neřeším,chodím jednou za 2 roky před stk. cena 380 kč. Spotřeba N 95-8,5 l/100 km-259,25. LPG 10l/100km-125. Úspora na 100 km 134,25. Můj roční nájezd je 15000 km a úspora je 20125 kč za rok! LPG se nevyplatí???
Re: poruchy po zaruce
Napsal: čtv lis 10, 2016 15:06
od Laco71
LPG se vyplatí VŽDYCKY !
To jenom nekteří jedinci, budou placat nesmysly..,
Aby je bylo slyšet....
Re: poruchy po zaruce
Napsal: pát čer 09, 2017 20:51
od smire666
Dnes po výmene snímača polohy kľukovky, auto ide ako nové (90tkm...)
Re: poruchy po zaruce
Napsal: ned čer 18, 2017 12:48
od TIBI77
Ahojte.Pridavam vam info ako som dopadol s vymenou serva.Tak je vymenene a funguje Ok.Stare boli stiahnute .Musel som cakat na nove.Nove su upravene.Je to chyba vyroby ale zvolavacku neurobili.Menili len servo.Riadenie sa viackrat preplachovalo.Tak uvidim ako to bude fungovat a dokedy.
Bavili sme sa aj o benzinovych servach.Vraj odchadzaju na STK.Na benzinakoch kolisu otacky a na stk aby ich ustalili vytocia volant.Zatazia servo a to potom moze odist.Vraj ich par menili.