Stránka 2 z 5
Napsal: ned led 23, 2005 08:18
od palladin
No nechcem byt chytry, ale mne poradili v Nr v daewe tak ze das kluc zapalovania do polohy aby svietili kontrolky a 3 krat odpojis a pripojis + od baterie s prestavkou 5s . To by ho malo resetnut a vymazat register zavad. Robil som to ked mi blbol krokovy motorcek...
A ako som spominal , ked mi cistili krokovy motor a skrtiacu klapku, potom to islo daleko lepsie- hlavne sa to lepsie rozbiehalo z nizsich otaciek (asi pri tej oprave bola odpojena bateria... )
Ale je to na kazdom ako sa rozhodne a co urobi so zvojim autom....
Napsal: ned led 23, 2005 10:03
od JRD McLAREN
palladin píše:No nechcem byt chytry, ale mne poradili v Nr v daewe tak ze das kluc zapalovania do polohy aby svietili kontrolky a 3 krat odpojis a pripojis + od baterie s prestavkou 5s . To by ho malo resetnut a vymazat register zavad. Robil som to ked mi blbol krokovy motorcek...
A ako som spominal , ked mi cistili krokovy motor a skrtiacu klapku, potom to islo daleko lepsie- hlavne sa to lepsie rozbiehalo z nizsich otaciek (asi pri tej oprave bola odpojena bateria... )
Ale je to na kazdom ako sa rozhodne a co urobi so zvojim autom....
No... neviem ci ti to auto islo potom lepsie vdaka " RESETU"...
..alebo prave vdaka tomu precisteniu tej klapky...
Napsal: ned led 23, 2005 10:21
od palladin
JRD McLAREN píše:palladin píše:No nechcem byt chytry, ale mne poradili v Nr v daewe tak ze das kluc zapalovania do polohy aby svietili kontrolky a 3 krat odpojis a pripojis + od baterie s prestavkou 5s . To by ho malo resetnut a vymazat register zavad. Robil som to ked mi blbol krokovy motorcek...
A ako som spominal , ked mi cistili krokovy motor a skrtiacu klapku, potom to islo daleko lepsie- hlavne sa to lepsie rozbiehalo z nizsich otaciek (asi pri tej oprave bola odpojena bateria... )
Ale je to na kazdom ako sa rozhodne a co urobi so zvojim autom....
No... neviem ci ti to auto islo potom lepsie vdaka " RESETU"...
..alebo prave vdaka tomu precisteniu tej klapky...
Aj, aj
to precistenie bolo kvoli volnobeznym otackam...
A ten reset ma cosi do seba...
Napsal: pon led 24, 2005 22:09
od Chad
JRD McLAREN píše:no...
Riadiaca jednotka sa po "resete" ci zavade niektoreho z k nej pripojenych
cidiel prepne do "nudzoveho rezimu" [skoro ako windows
]
a potom sa skutocne "uciii jazdit naplno", lajicky povedane...
....................................................................
taktiez treba brat do uvahy, ze jednotka moze byt naprogramovana taq,
ze pri otackach napr. do 3500/min, riadi motor z ohladom na co najnizsiu moznu spotrebu,
pri ot. nad 3500/min. zase na max. mozny vykon...
(mam pocit, ze takto je naprogramovana na 16V)
............................
Zajimave to popisujes, i kdyz sportovne zrovna nejezdim. Takze se mi zda, ze je auto obcas "linejsi" az me pak prekvapi kdyz predjizdim (vetsinou bus) a auto me pri tech 3300-3600ot. kopne do pr....
Jsem si puvodne myslel, ze mam spatne serizeny vstrikovani, lambdu, ridici jednotku nebo neco podobneho a koukam, asi to bude tak jak rikas
Napsal: úte led 25, 2005 08:46
od Radmont
idealne by to bolo pripnut na komp a nastavit si tam hodnoty podla toho ako chces jazdit - pripadne by som este isiel dalej a na palubovke mat prepinac ktory by prepinal medzi prednastavenymi hodnotami pr. sportova jazda/ekonomicka
Napsal: úte led 25, 2005 10:17
od voyo
Radmont píše:idealne by to bolo pripnut na komp a nastavit si tam hodnoty podla toho ako chces jazdit - pripadne by som este isiel dalej a na palubovke mat prepinac ktory by prepinal medzi prednastavenymi hodnotami pr. sportova jazda/ekonomicka
na toto odporucam novu BMW M5
mozes nastavovat od vykonu motora po reagovanie rychlosti prevodovky a co ja viem co vsetko
BMW M5 -> kvoli tomu autu by som kludne nechal nexiu zosrotovat
Napsal: úte led 25, 2005 10:55
od Radmont
tak to uz zavana kacirstvom
Napsal: úte led 25, 2005 11:02
od Krtek
voyo: koukam kolega. Ale já bych radči M3. Kromě vnitřního prostoru má všechny parametry lepší a svezení bude sportovnější. K mýmu vzteku si jí u nás pořídil nějakej ondoń funglovku v tý krásný zlatý metalýze.
Napsal: úte led 25, 2005 13:24
od voyo
Krtek píše:voyo: koukam kolega. Ale já bych radči M3. Kromě vnitřního prostoru má všechny parametry lepší a svezení bude sportovnější. K mýmu vzteku si jí u nás pořídil nějakej ondoń funglovku v tý krásný zlatý metalýze.
M5 - ma V10, 500k, pod 5 sekund., techniku z Willkiams BMW F1
M3 = 333k aj ked M3 CSL je trosku odlahcenejsia verzia
ale M5 je auto aut - rodinna limuzina zo srdcom geparda -> to nemas cim topnut
ozaj krtek pribram je pri horoviciach , ze?
Napsal: úte led 25, 2005 14:25
od Krtek
voyo píše:Krtek píše:voyo: koukam kolega. Ale já bych radči M3. Kromě vnitřního prostoru má všechny parametry lepší a svezení bude sportovnější. K mýmu vzteku si jí u nás pořídil nějakej ondoń funglovku v tý krásný zlatý metalýze.
M5 - ma V10, 500k, pod 5 sekund., techniku z Willkiams BMW F1
M3 = 333k aj ked M3 CSL je trosku odlahcenejsia verzia
ale M5 je auto aut - rodinna limuzina zo srdcom geparda -> to nemas cim topnut
ozaj krtek pribram je pri horoviciach , ze?
Musíš srovnávat až bude nová M3. Ale předchozí M5 měla všechny parametry horší než současná M3 (E46) Zrychlení, pružnost, top speed a hlavně spotřebu. Stará M5 měla ale "jenom" 400 HP
Příbram NEJNI u Hořovic. Je to od nich asi 20km, 20 km do Sedlčan, a vzhledem k rozloze těch měst bych řek že teda Hořovice ležej u Příbrami
Napsal: úte led 25, 2005 21:28
od Ivan
Nexia navždy, zrádcové!
Napsal: úte led 25, 2005 21:36
od ]Rebro[
Presne tak Ivane! Tak ako to mam f podpise NEXIA RULEZZZZZ!
Napsal: úte led 25, 2005 22:47
od Damek
No neviem páni, kto by zostal verný nexiám, keby mu konto dovolovalo zadovážiť si nejaký z tých hore spomínaných technických zázrakov. Ja mám nexiu rád, ale tu by nebolo o čom premýšlať.
Napsal: stř led 26, 2005 07:49
od Blue Lanos
Ciernygepard píše:No neviem páni, kto by zostal verný nexiám, keby mu konto dovolovalo zadovážiť si nejaký z tých hore spomínaných technyckých zázrakov. Ja mám nexiu rád, ale tu by nebolo o čom premýšlať.
Tak tak
tot je uz motorcek
Napsal: stř led 26, 2005 12:17
od voyo
Ciernygepard píše:No neviem páni, kto by zostal verný nexiám, keby mu konto dovolovalo zadovážiť si nejaký z tých hore spomínaných technických zázrakov. Ja mám nexiu rád, ale tu by nebolo o čom premýšlať.
TOTO je MOTOR
[/img]