Stránka 2 z 3
Re: kvalita zpracování
Napsal: čtv úno 06, 2014 16:20
od smire666
Re: kvalita zpracování
Napsal: čtv úno 06, 2014 16:36
od 18lukin18
Re: kvalita zpracování
Napsal: čtv úno 06, 2014 17:50
od smire666
Re: kvalita zpracování
Napsal: pát úno 07, 2014 09:01
od tomask
Přesně... takhle pěkně mi to řekli u Dojáčka.
Asi po 30 tkm "pane to je kůže, to by jste měl řídit v rukavicích, to by jste měl vidět volanty jiných aut, u vás to je jetě v pořádku !!! "
Málem jsem ho zabil
blba blbého.....
Re: kvalita zpracování
Napsal: pát úno 07, 2014 09:19
od 18lukin18
Re: kvalita zpracování
Napsal: sob úno 08, 2014 19:08
od smire666
Takže stav pred...
Re: kvalita zpracování
Napsal: sob úno 08, 2014 19:09
od smire666
a po...
Re: kvalita zpracování
Napsal: sob úno 08, 2014 20:54
od inza
Tak nechci říkat, že mi to přijde jako maličkost - ale když tedy vidím, co všechno lze reklamovat, tak před koncem záruky asi nechám vyměnit úplně vše
, pokud tedy ještě bude KDE to nechat vyměnit
Re: kvalita zpracování
Napsal: ned úno 09, 2014 09:24
od smire666
Ono každá minca má dve strany. Mať všetko kvalitné niečo stojí, na druhej strane sa zanedbanie kvality vracia v podobe reklamácií... ide asi o to, čo výrobca uprednostní, akou cestou pôjde. Otázka ale znie, či tým či oným spôsobom neutrpí jeho povesť... toľko úvaha, ja som však spokojný a až bolo niečo na reklamáciu, táto bola vždy vybavená k mojej spokojnosti, čiže za mňa
Re: kvalita zpracování
Napsal: ned úno 09, 2014 21:27
od luke1
Mas asi agresivni pot na rukach
Ted vazne - v zivote by me nenapadlo, ze jde po 3 letech (nebo jak dlouho to auto mas) reklamovat opotrebeni materialu, ktery beru spis jako spotrebni....
Re: kvalita zpracování
Napsal: pon úno 10, 2014 04:16
od smire666
Tak vraj to úplne jednoduché nebolo. O to viac si cením prístup servisu
Navyše, nie je to celkom na mieste, kde volant najčastejšie držím, takže to zrejme mechanického charakteru nebolo... Na Cruzoch to, myslím, mali niekde hore uprostred... kto tam drží volant? Pozri sa na volanty od koncernu po troch rokoch, tu dávajú proste lacnú kožu
Re: kvalita zpracování
Napsal: pon úno 10, 2014 07:49
od Krtek
Abych správně pochopil fotky, Simire to ti vadila ta bílá kůže v těch záhybech ? By mně ani nenapadlo tam volant okukovat. Já na fotkách vidim jedinou změnu šedivej volant místo černýho.
Re: kvalita zpracování
Napsal: pon úno 10, 2014 08:11
od smire666
Áno, vadila mi:D Už mi ale nevadí, že je volant o odtieň svetlejší, je z kvalitnej kože a to mi úplne stačí
Re: kvalita zpracování
Napsal: pon úno 10, 2014 19:26
od majkii
smire, keď si už reklamoval kormidlo, nechcel si, aby ti už dali také, čo má aj tlačítka a prípravu na tempomat? ja by som si aj priplatil, ak by sa potom dal tempomat domontovať
Re: kvalita zpracování
Napsal: pon úno 10, 2014 21:22
od Petr S.
tomask píše:Přesně... takhle pěkně mi to řekli u Dojáčka.
Asi po 30 tkm "pane to je kůže, to by jste měl řídit v rukavicích, to by jste měl vidět volanty jiných aut, u vás to je jetě v pořádku !!! "
Málem jsem ho zabil
blba blbého.....
A u Srby ti řeknou,co by jste chtěl za ty peníze? A v Náchodě se zeptají máte servisní knížku a hodinu čas?Dost rozdíl v servisech. Jinak skušenosti s koktama,superbama ,fabiema,roomsterem. Kdo v těhle autech vymýšlel přední sedadla,toho bych nakopnul s rozběhem!!! Nikdy mě neboleli tak záda,ani z Kadetta,ani z Nexie a už vůbec né z Leganzy. Auta ve vnitř hrozně úzká,otlačená noha od středového tunelu a u Roomstera i od kliky u dveří,prostě děsně mrnava s..čka! A perličkou bylo,když jsme si s kámošem sedli do Rapida a tlačili jsme se ramenama. Prodejce se nás ptal,jak se nám to líbí a když jsem se ptal jestli to je auto pro čínany,tak začal velebit kufr atd. Tak jsem mu řekl,že auto nedělá kufr a škrabka a vypadal na infarkt.
U kokty co má šef se trhá sedačka,loupe volat,roztržená výpln u řidiče. Fabie máme 2 1.4 TDi,něco děsného,roomster to už jsem zmínil a superba má kámoš,jediné co je na tom autě super je jen ten kufr.