Stránka 2 z 3
Napsal: pon úno 27, 2006 17:58
od peter NR
ppp píše:Vsetkos a da ked sa chce
. Akurat ze na espere dialkove nastavite inac nez stretavacky jedine kliestami na plechu ziarovky
.
tak to je celkom novy sposob....
Napsal: pon úno 27, 2006 18:00
od ppp
RoSta píše:No, čujme, čujme...
Ktorým smerom a o koľko si to ohol?
Neohol, ja som s dialkovymi spokojny
Napsal: pon úno 27, 2006 18:02
od peter NR
len tam radsej nic neohybajte, lebo vam budu blikat aj pristavajuce lietadla....
Napsal: úte úno 28, 2006 20:19
od RoSta
áááá, ja už som sa tešil, že to konečne nejako poriešim...
a to by nebolo ani také drahé riešenie...
Napsal: sob dub 28, 2007 19:11
od Stanleyk
Trosku to posuniem hore, vyriesil niekto tie nestastne dialkove ?
Inak v knizke sa pise ze parkovacky su v dialkovych svetlach... ak by to bola pravda tak to mam naopak.. co vy na to ?? ktore su teda dialkove a ktore tlmene ???
Napsal: úte kvě 01, 2007 14:17
od Stanleyk
Kde su vsetci Eseraci ?? ktore svetla vam svietia ?
Napsal: úte kvě 01, 2007 14:25
od -peha-
Napsal: úte kvě 01, 2007 14:26
od sopco
Dialkove su vnutorne paraboly a stertavacie su vonkajsie a tak to je aj na vacsine inych aut, ak maju takto delene paraboly
Napsal: stř kvě 02, 2007 22:11
od Stanleyk
Takze, ja mam parkovacky vo vonkajsich parabolach... Tie som bral ako stretavacie a dal som svetla nastavit.. teraz mi svietia stretavacky perfektne, no ked prepnem na dialkove tak mi svietia na zem , par metrov pred auto a houby vidim
Napsal: pon kvě 07, 2007 17:19
od Lobi
dálkoví jsou u masky a potkávačky u blinkrů a parkovačky jsou v potkávačkách (u espera na 100%)
Napsal: pon kvě 07, 2007 23:10
od FERO
nazdar pani
a co takto namomtovat xenony , nie je to riesenie slabeho svietenia na Espere . nema stim niekto skusenost , Ja bi som ich aj nahodil len sa bojim toho ze ten plast to nezvladne
Napsal: pon kvě 07, 2007 23:42
od Lobi
pokud je myšlena originál xenonová sada, tak ta stojí zhruba 10 000 Kč. Ale slyšel jsem, že stačí dát žárovky s vysokym výkonem a začnou se rozpouštět i dráty i paraboly, ale je pravda, že to bylo na fiatu. Já bych to ale neryskoval
Napsal: úte kvě 08, 2007 00:09
od FERO
no o kable strach nemam , kedze podla dostupnich informacii xenony maju len polovicny odber oproti klasickej halogene ( to som sa docital na jednej stranke kde predavaju a montuju xenony). len ide o to ci xenonove svetlo viac hreje oproti halogene ak nie tak nieje problem ich tam dat
V čom sú hlavné výhody?
Xenónové osvetlenie ponúka tri krát viac svetla pri polovičnom odbere energie.
Dlhšia životnosť xenónových výbojok v porovnaní s klasickými halogénovými žiarovkami.
Zvýšenie vašej bezpečnosti a bezpečnosti ostatných účastníkov cestnej premávky.
Lepšia viditeľnosť vozovky, čo ocenia aj starší ľudia.
Kvalita xenónového osvetlenia vozovky je veľmi vysoká, lebo sa približuje intenzitou dennému svetlu.
Vodiči najmä pri dlhých nočných jazdách sú menej unavení a ich jazda je preto bezpečnejšia, plynulejšia a pohodlnejšia.
Xenónové svetlo je pre ľudské oko oveľa príjemnejšie, lebo umožňuje lepšie videnie.
Xenónové osvetlenie určite zvýrazní atraktívnosť vášho auta.
Napsal: úte kvě 08, 2007 00:32
od Lobi
to jo. Jenom jde o to, jestli klasickou žárovku H1 s příměsí xenonu v baňce (efektem je světlo zbarvený do hodra) nebu tu celou přestavbu, která je pekelně drahá. Jinak s teplotou asi topěj hodně, protože pokud vim, tek nový vozy co maj xenony maj kolem světel hodně místa kůli chlazení. Podle mě by bylo nejlepší vyměnit celý lampy za nějaký podobný z jinýho vozu. A čet jsem, že se s tim bez řečí projde i technickou.
Napsal: ned kvě 13, 2007 11:31
od Stanleyk