Stránka 2 z 4

Napsal: pon led 10, 2005 09:27
od Krtek
to je děs. Já když koupil auto tak mi autorádio vyndali protože jsem ho tam nechtěl a měl jsem svoje. Pak jsem víkend laboroval a nešlo to. Mechanickej problém, jako by bylo rádio moc velký a bez rámečku zase moc malý. Tak jsem zajel do salonu a tam mi ho zadarmo namontovali. Měl jsem nějakej kabel mezi rádio (2 konektory ) a auto takže v Daewech je to asi stadardní ISO konektor, pochybuju že Kenwood dává kabel přímo mezi rádio a Daewo, a to rádio jsem měl i ve Feldě a konektor byl stejnej.

Napsal: pon led 10, 2005 09:28
od mrk
JRD McLAREN píše:NO...
pravda veru...

Taktiez ak by som si namontoval radio, a zhorel mi pritom alternator,
taq Daewoo by sa mohlo so mnou hadat a neuznat zavadu ako reklamaciu
v ramci zaruky...

Ale ak si namontujem autoradio, a praskne mi hlava alebo nieco ine,
tak by to urcite uznat mali...

Co sa tyka tych 1000Sk, tak je to priblizna priemerna cena jednej servisnej hodiny (v AUTORIZOVANYCH SERVISOCH).
TO ZE TO NAMONTUJU ZA 15MIN. im je fuk...lebo oni si uctuju HODINOVU SADZBU.
Teda za kazdu zacatu hodinu.. liter..

A bohuzial niektore servisy sa tak "DRZO" spravaju...
Mne by napr. za opravu prevalenych dveri uctovali 7-8 tis.
No a nove dvere stoja 4990,-SK +DPH, nehovorim o tom, ze na vrakovisku by som kupil komplet dvere za 4 litre, z tapacirom, zamkom atd.
tak tak a pri blatniku je ten rozdiel este vacsi.

Napsal: pon led 10, 2005 09:43
od Ondras
JRD McLAREN píše:TO ZE TO NAMONTUJU ZA 15MIN. im je fuk...lebo oni si uctuju HODINOVU SADZBU.
Teda za kazdu zacatu hodinu.. liter..
Fíha, to fakt v SK účtují hodinovou sazbu za každou započatou hodinu? To je hustý. U nás (alespoň tedy v ACH) pracují i se zlomky hodin.

Napsal: pon led 10, 2005 15:29
od jakub
Ondras píše:
JRD McLAREN píše:TO ZE TO NAMONTUJU ZA 15MIN. im je fuk...lebo oni si uctuju HODINOVU SADZBU.
Teda za kazdu zacatu hodinu.. liter..
Fíha, to fakt v SK účtují hodinovou sazbu za každou započatou hodinu? To je hustý. U nás (alespoň tedy v ACH) pracují i se zlomky hodin.
jeste, ze nezaokrouhluji na cele dny a aspon pracuji s hodinami :)

Napsal: pon led 10, 2005 17:16
od petrm
To máte stejný jako já kupuju plynovej sporák a taky mi ho musí přijít zapojit firma né kvůli úniku plynu ale kvůli záruce jde o utažení jedné tlakové plynové hadice a zastrčení kabelu do zásuvky práce asi na 10 minut a sazba 870 Kč :cry:

Napsal: pon led 10, 2005 18:44
od jakub
petrm píše:To máte stejný jako já kupuju plynovej sporák a taky mi ho musí přijít zapojit firma né kvůli úniku plynu ale kvůli záruce jde o utažení jedné tlakové plynové hadice a zastrčení kabelu do zásuvky práce asi na 10 minut a sazba 870 Kč :cry:
zase s autem jen tak nevyhodis do luftu cely barak, u toho sporaku uz si tim nejsem tak jisty ;), nicmene to nic nemeni na faktu, ze cena je to vskutku luxusni - treba je v cene i vymalovani bytu (nebo vybileni :P)

Hodinová sazba

Napsal: pon led 10, 2005 22:11
od Vojta
Ve VK Daewoo (Chevrolet) Hradec Krílové mají vyvěšený hodinový ceník na jednotlivé typy vozů Daewoo. U Matýska je to 270,- Kč.

Napsal: pon led 10, 2005 22:14
od shaman
Tomuhle jsem nikdy moc nerozuměl - proč se ceny servisu liší podle modelů. Vždyť to přece dělá stejný mechanik ve stejném servisu. Nechápu, proč když si koupím lepší a dražší auto, mám platit víc za servis? ..

Napsal: pon led 10, 2005 22:45
od ]Rebro[
Podla mna tym chcu povedat, ze ked nemas na poriadne auto nemas ani na servis. Tak aby si aspon raz za cas mohol prist tak daju nizsiu cenu. Taku "ludovu" :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon led 10, 2005 23:54
od jakub
shaman píše:Tomuhle jsem nikdy moc nerozuměl - proč se ceny servisu liší podle modelů. Vždyť to přece dělá stejný mechanik ve stejném servisu. Nechápu, proč když si koupím lepší a dražší auto, mám platit víc za servis? ..
1) drazsi auto => slozitejsi/chytrejsi/narocnejsi na mozek auto => mechanik musi provadet slozitejsi nebo na mozek narocnejsi praci => vyssi ohodnoceni

pr. tzn. za zatluceni hrebiku 10 kc, za zasroubovani sroubu 15 (tam uz nestaci hruba sila - a kdyz, tak aspon musis vedet kdy a jak ji pouzit)

2) jednodussi zakaznik to neresi a tudiz je to z casti dalsi moznost, jak z nej vytahnout vic

3) bohatsi zakaznik neni tak citlivy na cenu oprav

kdyz vydelavam 100 kc a musim utratit deset pali me to nejak, rekneme 1/10
kdyz vydelavam 1000 kc a musim utratit deset pali me to jinak - 1/100 - ekonomicka uvaha je takova, ze do pomeru 1/10 je bolest pro zakaznika snesitelna ;) a tudiz to do tohoto pomeru servis dotlaci

(cisla jsou orientacni, muzete si dosadit cenu matize/cena opravy cenu_jineho_auta/cena opravy)

kdyz to reknu jeste jinak, mne jakozto majitele noveho mateze bude trapit vydej rekneme 5ti tisic

kdyz budu mit noveho medoura za milion, tak nejenze me pravdepodobne vydej 20ti tisic za stejnou opravu nerozhazi, ja tu cenu budu i cekat ...

vim, ze tady mluvim o vecech, kde je zahrnut i material, ale jak rikam, opet dosadte cenu za praci ... jestli je to fer nebo ne, o tom ale bohuzel ekonomika neni ;)

Napsal: úte led 11, 2005 06:51
od zabijec
Když už je řeč o cenách práce, taky tu mám jeden příklad, servismen na plotr od HP si účtoval 2400 kč na hodinu + 9 kc/km a fixní nástupní sazba do vozu 500 kč. To bylo před třemi lety, jakou sazbu má dnes si netroufám odhadovat.

Napsal: úte led 11, 2005 08:51
od Peo
Tento problém som riešil koncom minulého roka. 30.12. som potreboval namontovať rádio a nebolo toho, kto by to urobil - až na jedného elektrikára z Vrakune. Takže môj postup: na Hradskej č. 63 u firmy Amtex si kúp redukciu konektora, potom si zavolaj na 02/45 24 42 42 (p. Nagy, autoelektrikár) a dohodni sa s ním. Vtedy mi vymenil rádio, všetko vyskúšal, pohral sa s tým, ešte mi vymenil hmlovku a zobral 480,- Sk. Sídli na ulici 8. mája 27 a tam to aj robí.

Potom mu môžeš povedať, že ti ho doporučil ten típek s bielym Esperom ;)

Napsal: stř led 12, 2005 09:54
od Adrian
Hosi, diky moc za vsetky prispevky!

Napsal: stř led 12, 2005 10:08
od milosh
petrm píše:To máte stejný jako já kupuju plynovej sporák a taky mi ho musí přijít zapojit firma né kvůli úniku plynu ale kvůli záruce jde o utažení jedné tlakové plynové hadice a zastrčení kabelu do zásuvky práce asi na 10 minut a sazba 870 Kč :cry:

Mel jsem pred rokem v novem byte stejny problem. Ale prisel kamos, zapojil a bylo :)

Napsal: stř led 12, 2005 17:42
od petrm
milosh píše:
petrm píše:To máte stejný jako já kupuju plynovej sporák a taky mi ho musí přijít zapojit firma né kvůli úniku plynu ale kvůli záruce jde o utažení jedné tlakové plynové hadice a zastrčení kabelu do zásuvky práce asi na 10 minut a sazba 870 Kč :cry:

Mel jsem pred rokem v novem byte stejny problem. Ale prisel kamos, zapojil a bylo :)
Já mám taky známýho :) :) já jen pro příklad ;)

1) drazsi auto => slozitejsi/chytrejsi/narocnejsi na mozek auto => mechanik musi provadet slozitejsi nebo na mozek narocnejsi praci => vyssi ohodnoceni

pr. tzn. za zatluceni hrebiku 10 kc, za zasroubovani sroubu 15 (tam uz nestaci hruba sila - a kdyz, tak aspon musis vedet kdy a jak ji pouzit)

2) jednodussi zakaznik to neresi a tudiz je to z casti dalsi moznost, jak z nej vytahnout vic

3) bohatsi zakaznik neni tak citlivy na cenu oprav

kdyz vydelavam 100 kc a musim utratit deset pali me to nejak, rekneme 1/10
kdyz vydelavam 1000 kc a musim utratit deset pali me to jinak - 1/100 - ekonomicka uvaha je takova, ze do pomeru 1/10 je bolest pro zakaznika snesitelna a tudiz to do tohoto pomeru servis dotlaci

(cisla jsou orientacni, muzete si dosadit cenu matize/cena opravy cenu_jineho_auta/cena opravy)

kdyz to reknu jeste jinak, mne jakozto majitele noveho mateze bude trapit vydej rekneme 5ti tisic

kdyz budu mit noveho medoura za milion, tak nejenze me pravdepodobne vydej 20ti tisic za stejnou opravu nerozhazi, ja tu cenu budu i cekat ...
A tohle je naprosto přesný nejde o člověka kterej tu práci dělá ale o složitost s jkou se může k dílům a taky o to jak velkou má kapsu zákazník ;)