klakson23 píše:Nevím jak to mají dělané, nejsem technik a nerozumím tomu. Jediné co vím, že žena má služební novou oktávku (ne tu nejnovější) a jezdí jak město tak mimo něj a nikdy se nic nerozsvítilo, nikdy ji to nenutilo jezdit, jak jsem tady četl na foru. Tak z toho jsem usoudil, že to asi mají děláno jinak. Jinak já bych tu oktávku taky nechtěl. Není to tak superové auto jak o něm všichni mluví.
najeto mám nyní 4000km denně Praha a občas do toho nějaká ta dálka a kontrolka se mi ještě ani jednou nerozsvítila, pravda, že jsem od začátku přidal DPF cleaner, nic mě tedy za ty 4000km nenutilo jezdit
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Výbavou to už začína byť zaujímavé.....vyhrievané zadné sedačky,bliss /mŕtvy uhol/ systém, parkovačky aj v predu a pod. a hlavne ten automat.
Čakal som aj novú masku. Na ich stránke bola štúdia budúceho modelu,tak to by stálo za hriech
Chevy bojuje s dobrou výbavou vs. cena, ale kazia si to prístupom a kvalitou servisu,ale aj to by sa dalo prehltnúť. Orlando a Cruze by si zaslúžili lepšie,modernejšie motory. Viem si predstaviť Cruze a Orlando s TDI motorom.....ale asi by stúpla aj cena
Určite by sa našiel aj úspornejší benzín, lebo aj keď je cenovo dobré a nadupané auto, tak mňa odradí spotreba.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
TDI motor vo VW a Audi , príp.v Chevy môže mať to isté označenie,ale bude vždy rozdielny v každom aute. Nejde len o motor,ale o celkové nastavenie daného motora v danom aute a ver mi, že na to si výrobca dá pozor,že do akého auta s akým parametrom svoj motor osadí. Je tam totiž veľký vplyv koncernu. Vždy som mal TDI motor aj v Audi aj vo VW a "trochu" týmto motorom rozumiem aj fandím a tak viem o čom píšem.
Viac sa dozvieš aj na diesel fórumoch,kde sa bežne dočítaš /o.i./,že napr.ten istý motor v časti rovnako váhovom aute má rozdielnu spotrebu a výkonovú charakteristiku,takže stačí zvoliť aj pre Chevy ten správny typ so správnym nastavením. Tu je to zase ale o veľmoci,lebo napr.o dosť drahší VW nemôže mať taký motor ako lacnejší Chevy a s lepšou výbavou a hlavne cenou. Aj v auto priemysle je hierarchia. Veď už zatrhli nejaké "kroky" Škodovke,lebo aj nemci začali kupovať viac lacnejšiu Škodovku,ako v podstate to isté,len drahšie auto VW.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Já tomu sice nerozumím vůbec, ale měl jsem za to, že zkratku TDI má patentovanou VW, a proto je motor u Chevroletu označenej jako VCDI... Ale obojí snad označuje naftovej motor s přímým vstřikem a turbem, ne...?!
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
boeing737 2.0 VCDI co je v cruze a orlande je spickovy dizlovy moderny CR motor s retazovym rozvodom (v podstate bezudrzbova zalezitost) a za tym si stojim jedine co ma VW lepsie je SW vyladenost riadiacich jednotiek. Samotny motor cize HW nie je o nic lepsi ani o nic horsi. Na SW by mali sudruhovia este popracovat naozaj maju co dohanat.
357 jasne ze mas pravdu a je to proste iba oznacenie dizla a kazda znacka si to oznacuje svojou skratkou tdi, crd, vcdi, crdi. d, td, tdci sameshit.
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
boeing737 jasnacka v tomto sa neda nesuhlasit ... chlapci sa maju este co ucit co sa tyka vyladzovania SW a optmalneho nastavenia ... zasa na druhu stranu koncern podla mna za tie peniaze nestoji aj ked to maju kus viac vyladene. No obavam sa jednej veci ktoru badam asi v kazdom odvetvi sucasnosti a to, ze ked to ludia kupuju nic sa nebude vyladzovat doladzovat ... vid osuchavanie dveri, spinac kufra ..atd, atd ... naco by to nahradzovali lepsimi suciastkamy popripade upravovali vyrobne linky pripadne formy na lisovanie plastova a XY dalsich veci kde majunejaku chybu ked to aj tak ludia kupuju a zaruka je dostatocne dlha a potom sral to pes ...
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Tak áno,o tom to celé je. Koncern si drží priečku a je zbytočne drahý. Dnes sa autá nekupujú na 10 r.
Mal som aj A4, ktoré malo 380.000 km a /už má 12r/ a to auto dodnes ide a už má cca.700.000km a stále je ok.Vymenilo sa turbo,servo a furt šlape-dnes už ako Taxi.
V každom prípade je dnes Orlando,ako všetky Chevy v pomere cena vs.výbava dobré auto a tak sa mu tie zlé detaily /u každého modelu/ dajú odpustiť.
Plasty sa dajú potiahnúť niečím, aby boli príjemnejšie a aby sa neoškreli. Možno majiteľ VW a Audi to po kúpe robiť nemusí,ale za tie peniaze sa dajú kúpiť dve Orlandá
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
smire666 píše:Minimálne čo spravili je, že už dávajú upravené obklady prahov, o ktoré dvere nedrú
Rozdiel je v tom, že keď sa na AUDI budú sťažovať 10 nemcov,tak sa niekto v Audi nad tým zamyslí....v Chevy vás pošlú kade ľahšie aj s horším problémom
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)