Stránka 2 z 3
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 14:04
od Dusan19
Filter meneni pred cca pol rokom. Sviecky cca 2 mesiace do zadu. Ja si myslim ze bude problem aj s vodou v nadrzi lebo ked sa netankuje do plna tak kondenzuje voda a ta sa usadza na dno nadrze. Zvykol som dost casto chodit na pumpu kde mali nadrz nad zemou, cize v lete na to pecie slnko. Je to klasicky Benkalor. Pocul som ze vela ludi mava prave problem ked sa tankuje z takychto zriadeni. Vcera mene sviecky z BOSCH na NGK tak uvidime ci to bude lepsie. Rano auto nastartovalo v pohode no bolo len -6 tak uvidme ked bude chladnejsie. Vyjazdim komplet celu nadrz a natankujem novy benzin.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 16:13
od ladinek
Pozor na NGK to jsou kvalitní svíčky ale jsou o nějakej milimetr kratší než origo svíčky, mě taky dali NGK a za dva měsíce se ucpalo sítko snímače vačkového čidla. Před tím mě nesvítilo nic, teď mám origo a je klid. NGK jsou ve Favoritu, stali 120kč kus. Ješě mě napadlo, že může být špatná váha vzduchu, kolega má plyn a dělala mu to váha vzduchu. Upřímně plyn do auta bych nechtěl pokud není origo od výrobce z linky teba Fiat, koho znám ten s tím má jenom problémy, tak ať se daří, nejlepší s tím zajet na diagnostiku, takhle na nic stejně nepřijdeš
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 18:15
od Dusan19
ladinek píše:Pozor na NGK to jsou kvalitní svíčky ale jsou o nějakej milimetr kratší než origo svíčky, mě taky dali NGK a za dva měsíce se ucpalo sítko snímače vačkového čidla. Před tím mě nesvítilo nic, teď mám origo a je klid. NGK jsou ve Favoritu, stali 120kč kus. Ješě mě napadlo, že může být špatná váha vzduchu, kolega má plyn a dělala mu to váha vzduchu. Upřímně plyn do auta bych nechtěl pokud není origo od výrobce z linky teba Fiat, koho znám ten s tím má jenom problémy, tak ať se daří, nejlepší s tím zajet na diagnostiku, takhle na nic stejně nepřijdeš
ladinek píše:
Ked davas original co odporucil vyrobca tak v com je problem? Ked ti da sviecku servis a mas na krabicke napisane GM to su sviecky NGK. Kukni na svicku mas tam napisane NGK
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 18:28
od ladinek
Měl jsem NGK přímo na Aveo a byly kratší o 1,5mm podle katalogu. Jen říkám možný řešení. Sám to stejně asi nevymyslíš, těch závad tam může být mraky
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 20:11
od Eugo
ladinek píše:Měl jsem NGK přímo na Aveo a byly kratší o 1,5mm podle katalogu. Jen říkám možný řešení. Sám to stejně asi nevymyslíš, těch závad tam může být mraky
Ladinek na nase motory sa predavaju dva tipy sviecok s rovnakym cislom len jedna ma koncove 9 a druha 11.to su to je vzdialenost elektrod tzv odtrh 0,9 a 1,1mm.spravne je 1,1 mm.cize ak si kupis sviecky s odtrhlahom 0,9mm staci si ju mierkami zvacsit na 1,1mm a je to.ja ich mam teraz v aute a no problem.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 20:27
od lomngi
len že rozdíl v motoru u Vás je tiež Dušan má S-Tecc a Vy Eco - Tecc.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 20:42
od palikx
nejspis vstrikovace.problem v pumpe bych nevidel tak jak myslel lomngi
vetsina plynovych aut maji se vstriky problem uz v 50 tis.
sance je ten cistic a novy benzin.pokud to nepomuze zkusit nechat vycistit vstriky ultrazvukem.
pokud i tak nic pouze vymena.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: pát pro 14, 2012 20:45
od Eugo
lomngi píše:len že rozdíl v motoru u Vás je tiež Dušan má S-Tecc a Vy Eco - Tecc.
Ja viem a dusanovi som napisal presny tip sviecok aky tam ma mat podla jeho manualu a predpokladam ze taky tip aj kupil.mi s ladinkom mame iny motor a aj uplne ine sviecky nam tam idu ako dusanovi.dokonca sviecky na moje aveo som zohnal len v carmaxe.nikde inde sa nedaju na nete zohnat iba na zahranicnych strankach.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: sob pro 15, 2012 09:56
od Dusan19
palikx píše:nejspis vstrikovace.problem v pumpe bych nevidel tak jak myslel lomngi
vetsina plynovych aut maji se vstriky problem uz v 50 tis.
sance je ten cistic a novy benzin.pokud to nepomuze zkusit nechat vycistit vstriky ultrazvukem.
pokud i tak nic pouze vymena.
Autom na plyn jazdim len 10 000 Km tak vstrekovace by som z toho vynechal.
Skor by som tipoval beznzin a sviecky no uvidime ked bude chladnejsie.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: sob pro 15, 2012 16:18
od lomngi
Ja si tiež myslím že slabí prietok majú vstrekovače.. palikx to pochopil hned po mojej prvej otázke a nápade ako skusiť štarovať..
Dušan Ty si druhý za tento mesiac ktorý maju problém so štrekovaním
Pred 10 dnami som menil vstrekovače v jednom aveu. nemenovaný člen fóra tiež sa obrátil s podobným problémom ako TY.
Po výmene strekovačov je všetko OK. Samozrejme aj palivový filter sa menil.
3-4 valec mal špatné vstrekovače.
problém je v tom že tieto sa ani mechanicky čistiť nedajú jedine ako palikx píše - s ultrazvukom.
Najbližšie ked budú mať v lídli ultrazvukový čisťič budem si musieť kúpiť. využijem to aj na šperky aj na okuliare, aj na iné veci
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: sob pro 15, 2012 17:32
od saamm
Plyn patří do kamen a ne do aut. V tom případě vám odpadnou problémy. Pořizovací cena taky není zanedbatelná. A poměr cena benzinu a plynu=vyšší náklady na opravy a stracené nervy co s tím autem zase je. To je jen můj sokr. názor.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: sob pro 15, 2012 18:49
od Richard
s tímhle názorem bych trochu polemizoval...... plyn v autě není k zahození jezdím na něj už přes 10 let a OK.......
Když to blbě startuje studený, skoro vždy je problém v chudé směsi.... tedy málo benzínu..... prostě vstřikovače nevstříknou dost benzínu aby se motor udržel v chodu..... (vyčistit ultrazvukem , nebo vyměnit - při provozu na LPG neběhají a mohou zatuhnout a zaschnout) ještě může být problém v nízkém tlaku ve vstřikovací liště......tedy el. čerpadlo paliva nedává potřebný tlak do vstřikovací lišty (obvykle kolem 3 atmosfér)
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: sob pro 15, 2012 20:29
od lomngi
Richard píše: ještě může být problém v nízkém tlaku ve vstřikovací liště......tedy el. čerpadlo paliva nedáva potrebný tlak do vstřikovací lišty (obvykle kolem 3 atmosfér)
Preto som sa spýtal kedy menil palivový filter.. naj častejší problém je v tedy keď filter je zanesený a klesne tlak v systéme.
Na obrázku je vnútro filtra po 20 tisíc km - čo je šedé malo byť bielé.
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: ned pro 16, 2012 00:12
od frezzi
mne sa minule stalo že auto noc stálo pričom mohlo býť tak -5°C až -7°C a ráno som to nemohol naštartovať ....až na 4tý pokus mi to naskočilo ......a motor sa mi nezohreje na požadovanú teplotu , ručička teplomera je oveľa nižšie ako doteraz bola a hreje sa dlho jak p***
....
Re: Problem pri studenom starte.
Napsal: ned pro 16, 2012 09:17
od Richard
frezzi píše:mne sa minule stalo že auto noc stálo pričom mohlo býť tak -5°C až -7°C a ráno som to nemohol naštartovať ....až na 4tý pokus mi to naskočilo ......a motor sa mi nezohreje na požadovanú teplotu , ručička teplomera je oveľa nižšie ako doteraz bola a hreje sa dlho jak p***
....
To jestli autí v -7 nestartuje je jedna závada ..... (baterka, kabely, svíčky, zapalovací modul, vstřiky atd.) a to že se neohřeje je zcela jiná závada, nejspíš termostat, to jestli je to opravdu termostat zjistíš velmi jednoduše nastartuješ studený motor a šaháš na hadici co vede z motoru do chladiče nahoru...... hadice musí být studená (max. malinko vlažná) a najednou bude vařící ( to jak se při nějakých 88°C otevře termostat) takhle je to správně a termostat je OK. Pokud se ti hadice ohřívá postupně (je čím dál teplejší) propouští ti termostat a motor prostě neohřeješ.....Ještě se dá blbej termostat zjistit tak, že v zimě když jedeš delší dobu např. z dlouhýho kopce, leze ti ručička teploměru dolů........ Každopádně co nejdřív termostat vyměnit, máš vyšší spotřebu a motor se víc opotřebovává. První pomoc je karton před chladič.... ale musíš hlídat teplotu abys to neuvařil když budeš třeba poskakovat v koloně, nebo pojedeš rychle po dálnici.....