Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
Napsal: ned lis 25, 2012 20:11
jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Přidávání a ubírání přes + / - a znovu zapnutí na poslední rychlost. V golfu všechno naprosto plynulé. Zde to vždy s autem zacuká ale pravda je že mě nenapadlo že by to mohlo být tou váhou a velikostí auta.slaza píše:jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.
Ano přesně tak jsem to myslel. Orlando vs. cena souhlas!. Partnerka má nového golfa který byl krucinálně dražší než Orlík a pochopitelně je to jiná liga a tempomat je tam opravdu vymazlený.lord_maxx píše:Rozumim, jak to pisatel mysli - neskube to za jizdy, tj behem jizdy s tempomatem, skube to pri zapnuti s nastavenim o dost vyssi rychlosti, a zaroven pokud reguluje rychlost pres plus a minus. Nemohu porovnat s golfem, ale v Citroenu Xsara, diesel, 2.0 HDi, to skubalo pri stejnych operacich daleko vic. Napriklad plus a minus jsem nepouzival, protoze se to nedalo, radeji jsem vypnul tempomat, nastavil cilovou rychlost a pak zase zapnul.
A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.
Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.