Stránka 2 z 2

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Napsal: ned lis 25, 2012 20:11
od slaza
jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Napsal: ned lis 25, 2012 22:33
od mitchi
slaza píše:jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.
Přidávání a ubírání přes + / - a znovu zapnutí na poslední rychlost. V golfu všechno naprosto plynulé. Zde to vždy s autem zacuká ale pravda je že mě nenapadlo že by to mohlo být tou váhou a velikostí auta.

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Napsal: ned lis 25, 2012 22:52
od slunce
Nevím jak u tebe ale já nic takového necítím s tempomat používám dost často.

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Napsal: pon lis 26, 2012 00:08
od lord_maxx
Rozumim, jak to pisatel mysli - neskube to za jizdy, tj behem jizdy s tempomatem, skube to pri zapnuti s nastavenim o dost vyssi rychlosti, a zaroven pokud reguluje rychlost pres plus a minus. Nemohu porovnat s golfem, ale v Citroenu Xsara, diesel, 2.0 HDi, to skubalo pri stejnych operacich daleko vic. Napriklad plus a minus jsem nepouzival, protoze se to nedalo, radeji jsem vypnul tempomat, nastavil cilovou rychlost a pak zase zapnul.

A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.

Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Napsal: pon lis 26, 2012 08:05
od slaza
Popsal jsi to přesně, je vidět to zrychlení, když se použije tempomat s vypnutím pro nastavenou rychlost, připadá mi, že při opětovném zmáčknutí + má dost velké zrychlení, tak to musí škubat.
Kdyby to byla jediná vada, tak :mrgreen: Spíš jsme to ale mohli probrat ve vláknu tempomatu, sklouzli jsme z té MY 2013 LT+.

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Napsal: úte lis 27, 2012 18:00
od mitchi
lord_maxx píše:Rozumim, jak to pisatel mysli - neskube to za jizdy, tj behem jizdy s tempomatem, skube to pri zapnuti s nastavenim o dost vyssi rychlosti, a zaroven pokud reguluje rychlost pres plus a minus. Nemohu porovnat s golfem, ale v Citroenu Xsara, diesel, 2.0 HDi, to skubalo pri stejnych operacich daleko vic. Napriklad plus a minus jsem nepouzival, protoze se to nedalo, radeji jsem vypnul tempomat, nastavil cilovou rychlost a pak zase zapnul.

A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.

Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.
Ano přesně tak jsem to myslel. Orlando vs. cena souhlas!. Partnerka má nového golfa který byl krucinálně dražší než Orlík a pochopitelně je to jiná liga a tempomat je tam opravdu vymazlený.