Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.
- Reklama
- mitchi
- Příspěvky: 41
- Registrován: čtv črc 19, 2012 20:27
- Bydliště: Praha - Prosek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
Přidávání a ubírání přes + / - a znovu zapnutí na poslední rychlost. V golfu všechno naprosto plynulé. Zde to vždy s autem zacuká ale pravda je že mě nenapadlo že by to mohlo být tou váhou a velikostí auta.slaza píše:jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.
Fiat zastava
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012
Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
Nevím jak u tebe ale já nic takového necítím s tempomat používám dost často.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ + 18" bílá
Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
Rozumim, jak to pisatel mysli - neskube to za jizdy, tj behem jizdy s tempomatem, skube to pri zapnuti s nastavenim o dost vyssi rychlosti, a zaroven pokud reguluje rychlost pres plus a minus. Nemohu porovnat s golfem, ale v Citroenu Xsara, diesel, 2.0 HDi, to skubalo pri stejnych operacich daleko vic. Napriklad plus a minus jsem nepouzival, protoze se to nedalo, radeji jsem vypnul tempomat, nastavil cilovou rychlost a pak zase zapnul.
A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.
Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.
A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.
Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
Popsal jsi to přesně, je vidět to zrychlení, když se použije tempomat s vypnutím pro nastavenou rychlost, připadá mi, že při opětovném zmáčknutí + má dost velké zrychlení, tak to musí škubat.
Kdyby to byla jediná vada, tak Spíš jsme to ale mohli probrat ve vláknu tempomatu, sklouzli jsme z té MY 2013 LT+.
Kdyby to byla jediná vada, tak Spíš jsme to ale mohli probrat ve vláknu tempomatu, sklouzli jsme z té MY 2013 LT+.
- mitchi
- Příspěvky: 41
- Registrován: čtv črc 19, 2012 20:27
- Bydliště: Praha - Prosek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)
Ano přesně tak jsem to myslel. Orlando vs. cena souhlas!. Partnerka má nového golfa který byl krucinálně dražší než Orlík a pochopitelně je to jiná liga a tempomat je tam opravdu vymazlený.lord_maxx píše:Rozumim, jak to pisatel mysli - neskube to za jizdy, tj behem jizdy s tempomatem, skube to pri zapnuti s nastavenim o dost vyssi rychlosti, a zaroven pokud reguluje rychlost pres plus a minus. Nemohu porovnat s golfem, ale v Citroenu Xsara, diesel, 2.0 HDi, to skubalo pri stejnych operacich daleko vic. Napriklad plus a minus jsem nepouzival, protoze se to nedalo, radeji jsem vypnul tempomat, nastavil cilovou rychlost a pak zase zapnul.
A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.
Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.
Fiat zastava
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012