Stránka 2 z 2
Re: Jaký systém LPG
Napsal: úte led 17, 2017 21:24
od Petr S.
Původně bylo v Leganze BRC,ted je tam STAG 4 a nemůžu si stěžovat. Osobně bych ale volil LOVTEC se vstřikováním kapalné báze. Je sice dražší,ale výkon větší a spotřeba srovnatelná s benzinem.
Re: Jaký systém LPG
Napsal: úte led 17, 2017 23:20
od xidex
Pokud chci LPG a nejsem fanatický ekolog, nejspíš chci něco ušetřit. LPG je dost ošemetná věc, na nových autech (modelech) ještě víc a zkušeností, jak plynař nasliboval hory doly a majiteli zbyly jen oči pro pláč, prázdná peněženka a auto, které nejezdí, je bohužel taky dost.
Podle toho, co jsem si se sekvenčním LPG užil, bych vybíral podle použitých vstřiků, jejich ceny a toho, jestli se dají rozebrat a vyměnit jejich střeva. A dál podle zkušeností s člověkem nebo firmou, co to bude montovat, protože na tom, aby ten člověk nebyl dobytek, záleží asi nejvíc.
Stagu po zkušenosti s Lanosem nevěřím, třem lidem kolem mě nějak funguje, nicméně je tam podmínka opravdu jednou za půlrok-rok zajet na přeladění. V Lanosu mi Stag 4 nefungoval pořádně nikdy a byl to půlrok, kdy jsem to auto chtěl zapálit, protože si s tím rady nevěděl naprosto nikdo. Nakonec vyřešeno vyházením všeho krom nádrže a trubek a montáží klasiky na mix do sání vyndané z vraku. Od té doby mám klid.
BRC v i30 fungovalo perfektně, akorát se 3 ze 4 vstřiků zalepily během 27 tis km. Cena jednoho 2500 bez DPH + práce, nebyly rozebiratelné a dle Hyundai spotřební materiál. Podle plynařů ze Strakonic je to v podstatě normální a jen šílenec si tohle nechá namontovat pro provoz v ČR. Ve 40tis byl pak motor na vyhození, Hyundai s plynem (koupený nový s namontovaným LPG) byla dost nepovedená kombinace a byl jsem fakt rád, že se totálně vysypal dřív, než jsme tohle auto odkoupili.
Teď mám v Tacumě nějaké Landi Renzo, zatím jen 25 tis. km, ale krom toho, že jednou za 500 startů se nechytí (zůstane vypnutý v režimu benzín, musím chcípnout a znova nastartovat, aby ožil), funguje a nevím o něm. Cena cca 23 tis. před dvěma lety ve Strakonicích.
Re: Jaký systém LPG
Napsal: čtv led 19, 2017 20:23
od Petr S.
xidex píše:Pokud chci LPG a nejsem fanatický ekolog, nejspíš chci něco ušetřit. LPG je dost ošemetná věc, na nových autech (modelech) ještě víc a zkušeností, jak plynař nasliboval hory doly a majiteli zbyly jen oči pro pláč, prázdná peněženka a auto, které nejezdí, je bohužel taky dost.
Podle toho, co jsem si se sekvenčním LPG užil, bych vybíral podle použitých vstřiků, jejich ceny a toho, jestli se dají rozebrat a vyměnit jejich střeva. A dál podle zkušeností s člověkem nebo firmou, co to bude montovat, protože na tom, aby ten člověk nebyl dobytek, záleží asi nejvíc.
Stagu po zkušenosti s Lanosem nevěřím, třem lidem kolem mě nějak funguje, nicméně je tam podmínka opravdu jednou za půlrok-rok zajet na přeladění. V Lanosu mi Stag 4 nefungoval pořádně nikdy a byl to půlrok, kdy jsem to auto chtěl zapálit, protože si s tím rady nevěděl naprosto nikdo. Nakonec vyřešeno vyházením všeho krom nádrže a trubek a montáží klasiky na mix do sání vyndané z vraku. Od té doby mám klid.
BRC v i30 fungovalo perfektně, akorát se 3 ze 4 vstřiků zalepily během 27 tis km. Cena jednoho 2500 bez DPH + práce, nebyly rozebiratelné a dle Hyundai spotřební materiál. Podle plynařů ze Strakonic je to v podstatě normální a jen šílenec si tohle nechá namontovat pro provoz v ČR. Ve 40tis byl pak motor na vyhození, Hyundai s plynem (koupený nový s namontovaným LPG) byla dost nepovedená kombinace a byl jsem fakt rád, že se totálně vysypal dřív, než jsme tohle auto odkoupili.
Teď mám v Tacumě nějaké Landi Renzo, zatím jen 25 tis. km, ale krom toho, že jednou za 500 startů se nechytí (zůstane vypnutý v režimu benzín, musím chcípnout a znova nastartovat, aby ožil), funguje a nevím o něm. Cena cca 23 tis. před dvěma lety ve Strakonicích.
Na Stag jsou machři ve Stodůlkách u AutoGas Coubal.