Stránka 2 z 3
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř říj 31, 2012 21:10
od smire666
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř říj 31, 2012 22:24
od slaza
Nevím, co se čílí. U žádného auta jsem to neřešil a jezdily. U pořádného auta to už neřeším vůbec.
Ale udělal jsem si dobře a pořídil vyhřívané potahy. Vložil jsem to pod ty nové a je to super! Ideální je ta zásuvka pod opěrkou. A ušetřil jsem 24000,- Kč, teď dokonce 27000,-. Doporučuji důchodcům. Nečekám na zahřátí motoru.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř říj 31, 2012 22:37
od Rudolf Š.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř říj 31, 2012 22:44
od slaza
Ty neznáš kategorii "Skrytý (utajený) tuning"?
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř říj 31, 2012 22:45
od Vypravca
Nic v zlom, ale musite stale citovat cele prispevky?
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř říj 31, 2012 22:49
od Rudolf Š.
Omlouvám se
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: čtv lis 01, 2012 07:39
od Poky Ul
Klucíí klid ať si tam každý dá na své auto co chce
Jeto přeci jeho auto ne
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: čtv lis 01, 2012 07:59
od Vypravca
Presne tak.
Mne sa osvedcil karton medzi chladice. Nebolo ho vidiet a ucel splnil.
Nebol to krabicovy karton ale taky lisovany 3mm hruby papier.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: čtv lis 01, 2012 21:57
od vasek
Já bych tam nic nedával. Regulaci chlazení zajišťuje termostat, který buď otvírá nebo zavírá přívod chladící kapaliny do chladiče, takže je jedno jestli je před ním dekl nebo není. Ale proti gustu...
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: čtv lis 01, 2012 22:19
od Richard
vždy na zimu i když mám termostat OK strčím přes minimálně 3/4 chladiče u své Nubi karton před oba chladiče, když jezdím po Praze krátké štreky (do práce a z práce) tak ho zakreju celej..... Mám to půlený a lehce to přesunu, aspoň nemám ty pražský slaný sračky nacákaný v celým motorovým prostoru....... a nestydím se za karton ..... je to dobrá věc a jednoduchá..... rozdíl v době zahřátí je znatelný.....
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř pro 26, 2012 21:33
od Kaštan
Protože jsem nechtěl nic rozebírat, "ukrojil" jsem kus (2ks) karimatky, stříkl je na černo a prdnul jsem je na čenich. Sice je pravdou, že ohřev motoru řídí termostat, ale jezdím 20km štreky a je to poznat a navíc doufám, že když přijde "krut", budu stát celej den na parkovišti u fabriky, že třeba nějaká desetinka stupně mě zachrání od zamrznutí naftového filtru. Pro ty "chytřejší štouraly tady, teplota vzduchu klesá se stoupající rychlostí proudění.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: stř pro 26, 2012 23:00
od Mefisto
To jsem delal naposled na liazce pred 20 lety
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: čtv pro 27, 2012 11:01
od samos
Kaštan píše:Protože jsem nechtěl nic rozebírat, "ukrojil" jsem kus (2ks) karimatky, stříkl je na černo a prdnul jsem je na čenich. Sice je pravdou, že ohřev motoru řídí termostat, ale jezdím 20km štreky a je to poznat a navíc doufám, že když přijde "krut", budu stát celej den na parkovišti u fabriky, že třeba nějaká desetinka stupně mě zachrání od zamrznutí naftového filtru. Pro ty "chytřejší štouraly tady, teplota vzduchu klesá se stoupající rychlostí proudění.
Teplota vzduchu
NEklesá se stoupající rychlostí proudění!!! Ne, že by to bylo podstatné pro téma tohoto vlákna, ale přesto je nemožné neuvést to na správnou míru. Teplota vzduchu není závislá na rychlosti proudění.
Jiná debata by byla o vztahu mezi rychlostí proudění vzduchu a ochlazováním, resp. předáváním (odebíráním) tepla jinému tělesu... (a tak asi byla /nebo měla být/ míněna i ta věta v příspěvku).
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: čtv led 03, 2013 19:14
od Kaštan
Jo jo, to je přesnější.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Napsal: úte dub 02, 2013 08:14
od Joztar
vcera som dal dole zimnu clonu ...( vyrezal som presny rozmer podla mirezky z linolea a striekol to ciernou farbou )
mozem povedat ze rychlost zohriatia motora sla hore o 100% ked nie este viac... motor bol ohriaty za cca 5-7 km aj v minusovych teplotach.
vcera som ju dal dole ale teploty su stale nizke ... ale kamienky mi otukali tu farbu dole a vyzeralo to zle
tak som to dal dole nech si nespatim pekne auto. rozdiel v ohriati je znatelny aj ked je vonku +1
tam kde som mal predtym pri rannej jazde cca po tych5-7km 80stupnov niekedy aj 90. tak teraz som mal ledva 40 ... takze buducu zimu budem davat urcite znova len musim pokumat nad nejakou estetickejsou formou .. nieco ako maju oktavie pekny leskly plast ale pre orlando sa nic take vyrabat asi nebude .. .predsa len to nie je tak rozsirene auto ako oktavka... samozrejme ze cim dlhsie sa motor rano ohrieval tym sla umerne aj spotreba hore ... a zasa ked som tam mal tu clonu tak sla pekne dolu ... + nemal som tie nasolene sracky v motore...