Stránka 2 z 2
Napsal: úte pro 07, 2004 21:05
od pekrtek
Václav Brousek píše:Pánové nekritizujte,jak koupil pozná za nějaký čas a potom nám určitě zdělí své zkušenosti.Jinak Fábie zase tak špatné auto není.Myslím že by to chtělo trochu vlastní soudnosti.Tak se zamyslete nad sebou.Matíz má také spoustu necností.
Psal jsem především o motoru. Podvozek a karoserie Fábie je na tom velmi dobře, ale jak jsem uváděl, motory nic moc (kromě 1,4 16V). Ta je však pro normálně pracujícího člověka nedostupná.
Napsal: úte pro 07, 2004 22:00
od karstn
Krtek píše:karstn: 1.2ky jsou 40 a 47 kW
Omlovým se nechtělo se mi to hledat
Jinak řečeno škodovky respektuji a hodně jsem o koupi uvažoval ale na kvalitnější motor nemám (RS kombi by bylo super, nedelá se
) a kupovat auto bez motoru nema cenu. A jeste mi trochu vadi moc tmavý interier. je sice praktičnější ale ne všichni to použivaji na ničení ve firmách
Napsal: sob pro 11, 2004 11:53
od Vojta
Škodovka není úplně špatné auto, ale v diesselu - nikdy. Zvášť tříválec. To je potom slovenská škodovka - škoda slov. A teď ještě ty šrouby u čerpadla - nevím, nevím, jestli to bude to pravé ořechové. Ale každý svého štěstí strůjce.
Napsal: sob pro 11, 2004 12:15
od Tomáš
Jaký šrouby?????
Napsal: sob pro 11, 2004 12:23
od petrm
Hele tyhle problémy kde je potřeba něco vyměnit na 500 000 aut jsou běžné u každé automobilky a jde jen o to jak se to proflákne do médií samozřejmě Škodovka je sousto ale nějaké Daewoo nikoho medialně nezajímá . Na takovéhle akce si pamatuju i z dob Daewoo třeba chladící kapalina na Matizech ti co to podcenily teď mění radiátory topení a sací potrubí
a nebo a to už je závažný na bezpečnost a nikdo a většinou ani majitelé inkriminovanejch aut něvěděli o co jde. Třeba palivový fitry na matizech prorezly a začal vytékat benzín . A nebo v polsku někdo vzal šroub se špatnou tabulkovou mechanickou pevností a udělali z něho průtokový šroub co drží hadici brzd k brzdovému třmenu a protéká ním brzdovka do předních brzd . Údajně se mohlo stát že ten šroub praskne a auto přestane brzdit nikdy sem se však nesetkal s tím aby se ta závada projevila a všechny auta kterých se to mělo podle Vin kódu týkat a který sme kvůli tomu svolávali do servisu a nebo objížděli doma tak měli šrouby dobrý a nic se měnit nemuselo .
Napsal: sob pro 11, 2004 14:48
od V.Brousek
Petrm přesně tak.Je v tom i tak trochu konkureční boj jednotlivých automobilek.
Jinak novinařina je pěkně hnusná práce,hlavně když v televizi je nějaké neštěstí a reportér strká tomu nešťastníkovi mikrofon před pusu a ptá se na hovadiny.V tom případě plně souhlasím s výrokem p.Zemana o reportérech.Vystihl to úplně přesně.
Ale nějak odbočil od tématu a tak všem aspoň hezkou neděli.
Napsal: sob pro 11, 2004 15:47
od petrm
Tomáš píše:Jaký šrouby?????
Svolávaj auta do servisu kvůli šroubům u palivového vedení kdy by mohlo dojít k úniku paliva jedná se o 290 000 aut koncernu VW z toho asi 7 000 škodovek
Napsal: sob pro 11, 2004 19:08
od Krtek
Pánové já byl mimochodem vloni taky hned 2 měsíce po koupi auta (vlastně teda až letos) svolanej na kontrolu kvůli možnosti odfláknutý práce na nějakejch šroubech u převodovky
At žijou novinky
Napsal: ned pro 12, 2004 11:36
od ]Rebro[
Ale aspon ze o tom daju vediet a odstrania zavadu na lastne triko. Samo ak je este v zaruke. Ale co potom ti, ktori si take auto kupia z bazaru a nieco take sa im stane.
Napsal: ned pro 12, 2004 11:37
od ]Rebro[
Ale aspon ze o tom daju vediet a odstrania zavadu na lastne triko. Samo ak je este v zaruke. Ale co potom ti, ktori si take auto kupia z bazaru a nieco take sa im stane.
Napsal: pon pro 13, 2004 17:51
od petrm
Jde o to kdy tu závadu automobilka zjistí ale pokud vím tak třeba VW svolává i auta co nejsou už v záruce a na který mají kontakt na majitele a i k tomu slouží právě noviny že se to dostane i k lidem který nejsou v datábázi ofic dovozce