Stránka 2 z 3

Napsal: ned pro 05, 2004 21:49
od JRD McLAREN
ked je hmla, alebo prsi taq je to normalne....
ze sa troska pari z vyfuku...
prip. sa vnom vyzraza voda....

ale v lete by to nebolo OK...
...pokial mas kraasne jasno...
..sucho....


0.5l na 1000km ujde, ked vidis kde ti tecie chladic...

ale ta nexia z ktorej mam ja to tesnenie,
potrebovala doliat vodu pri kazdom tankovani... ;)

Napsal: ned pro 05, 2004 21:50
od Dano
JRD McLAREN píše:Dano nemusish mat tak uplne pravdu...
:o
To je pravda, ze voda moze byt spalena vo valci a nemusi sa dostat do oleja, ale priznaky, ktore popisujem su cisto o prasknutom tesneni a prenikanie vody do oleja. :o Ak sa vyskytuju, tak je to na 100 percent voda v oleji. Ak voda prenika do valca, tak moze hasit sviecku a motor vtedy ide na tri valce respektive je uz citit nedokonale zapalovanie.

voda

Napsal: ned pro 05, 2004 22:30
od Fure
Vdaka chlapi ze sa venujete mojmu problemu a za vase skusenosti ci nazory. Zajtra nato pozriem viac, vymenim to cerpadlo a uvidime mozno viac odkial to unika. Zatial diky, potom napisem co bol za problem. Este na upresnenie je to 8V 8)

Re: voda

Napsal: ned pro 05, 2004 22:33
od Dano
Fure píše:Vdaka chlapi ze sa venujete mojmu problemu a za vase skusenosti ci nazory. Zajtra nato pozriem viac, vymenim to cerpadlo a uvidime mozno viac odkial to unika. Zatial diky, potom napisem co bol za problem. Este na upresnenie je to 8V 8)
Zacni o stvrtej rano. Ked sa rano o jedenastej zobudim aby si uz pisal prispevok co si zistil :lol: :lol: :!: :!: :?:

Napsal: pon pro 06, 2004 23:23
od Franta P.
Mě ve 140000 odešla vodní pumpa.ale to uvidíš jestli pod ní bude mokrej ten umělohmotnej podběh ve spod motoru.je to vidět pouhym okem.jestli víš ve kterym místě je ta wasserpumpe:)

Napsal: pon pro 06, 2004 23:42
od Dano
Toto je este nic, ale uzavrete systemy ako ma napriklad BMW to je ina hnusoba. Cele pod tlakom bez expanznej nadrzky. Tam ked unika, tak sa ani doliat neda. Treba absolvovat proceduru dolievania a odvzdusnenia.

Konecne to slape

Napsal: pon pro 13, 2004 18:44
od fure
8) No Nexia opät slape. Mam nabehaných 122 tisic km a nebol meneny rovod. remen. Tak to ste mali vidiet ako vyzeral. Kupil som auto ked malo 117 tisic a nevedel som ci bol meneny. Takze katastrofa. Vymenili sme s kamaratom remen, kladku, cerpadlo a termoatat a konecne motor bezi ako ma. Voda sa stracala z vnutornej strany cepadla kolo tesnenia a taktiez kolo termostatu. Vsetko okolo bolo zelene od vody, ale zvonku to tak nevizeralo. Dal som hned nove viecky a olej a dufam ze auto pobezi ako hodinky. 8)

Re: Konecne to slape

Napsal: pon pro 13, 2004 18:46
od Návštěvník
fure píše:8) No Nexia opät slape. Mam nabehaných 122 tisic km a nebol meneny rovod. remen. Tak to ste mali vidiet ako vyzeral. Kupil som auto ked malo 117 tisic a nevedel som ci bol meneny. Takze katastrofa. Vymenili sme s kamaratom remen, kladku, cerpadlo a termoatat a konecne motor bezi ako ma. Voda sa stracala z vnutornej strany cepadla kolo tesnenia a taktiez kolo termostatu. Vsetko okolo bolo zelene od vody, ale zvonku to tak nevizeralo. Dal som hned nove sviecky a olej a dufam ze auto pobezi ako hodinky. 8)

Napsal: pon pro 13, 2004 21:05
od Bady
Len tak pre zaujimavost sa chcem spytat, ak tecie vodna pumpa, je potrebne vymenit celu pumpu? Nestacilo by len nejake tesnenie?

Napsal: pon pro 13, 2004 22:56
od petrm
Záleží na tom odkud to teče jestli to teče z takové té dirky co je na boku pumpy tak se musí měnit celá pumpa a jinak to ještě může téct z pod těsnění pumpy a tam stačí vyměnit jen gumový o kroužek a je to ale většinou to teče z té pumpy :x

stale nedoriešené

Napsal: ned led 02, 2005 22:47
od Fure
Zdravim vsetkych! Ako viete tak som spomynal ze sa mi straca voda a ze som meninil to cerpadlo atd.. Vyzeralo vsetko ok, ale iba vyzeralo! Z vyfuku ide stale vela pary, a voda sa sice straca menej ale predsa! Vsimol som si ze ak pridam plyn tak sa voda v nadrzke spení. Takze je naozaj mozne ze sa ta voda dostava do spalovacieho priestoru? Mam pocit ze aj auto nema taký ťah ako predtým. A ked sa tam straca je logicke ze aj tlak sa dostava spätne do vody a to je to spenenie. Je to mozne? :? Ak možete tak mi dajte vediet aby som sa uistil este predtým ako to budem musiet rozobrať(moj kamarat). Díky a želám všetko dobré v novom roku, veľa km bez nehody a peňazí na pokuty.

Napsal: ned led 02, 2005 23:03
od JRD McLAREN
no...

pozri olejove viecko..

..unik vody do spalovacieho systemu, teda do valca sa da poznat aj na sviecke, ale to uz chce mat neaku tu skusenost..

v kazdom pripade ti mozem doporucit uz len tu vymenu tesnenia pod hlavou...
:roll:

a doporucil by som ti potom aj prefrezovanie hlavy...
..aby sa pripadne nerovnosti zarovnali...

Napsal: pon led 03, 2005 09:10
od Dano
Keby to nebola jedna z najcastejsich poruch nexie tak nepoviem, ale to tesnenie je viac ako iste...Na inom aute by som zapochyboval, ale tu ani moc nie.

Napsal: úte led 04, 2005 23:07
od Ivan
Bady píše:Ja som minule tiez zbadal, ze mi z vyfuku islo trosku vody...ta neviem, odkial, ale bolo take pocasie, vlhke, sama hmla, auto stalo vonku a ked som ho nastartoval po 2 dnoch nejazdenia, tak z vyfuku vychadzalo par kvapiek vody..myslite, ze tam mohla byt nejaka voda z tej hmly a pod.? Tiez musim dolievat viac vody, taky 0,5 litra/1000 km, ale mne zase tecie chladic a pekne vidiet kde.. keby bolo prasknute tesnenie, to by zralo vody asi viac,co?
Bady, je normální, že voda kondenzuje v katalyzátoru či tlumiči. To dělá u každého auta.

Napsal: stř led 05, 2005 00:35
od Dano
Ivan píše: Bady, je normální, že voda kondenzuje v katalyzátoru či tlumiči. To dělá u každého auta.
Takto sa ukludnujes? Nechces si priznat, ze mas prasknutu hlavu? :lol: :lol: :lol: :!: :!: :P :lol: