Stránka 2 z 2
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Napsal: úte srp 28, 2012 20:51
od ChevyEpica
Vypravca píše:ChevyEpica píše:Já mám na Epice Magic 3 najeto 15 tis km a zatím pohoda
A preco nanapises do popisu aky mas motor, a odkial si.
V sekcii Epica mozes aj napisat skusenosti s LPG, spotrebu a tak.
Napraveno.
JInak k LPG Na predchozim aute Opel vectra sem měl BRC na plyn sem najel cca 270 tis km, doma máme ješte Dácia Sandero lpg od Elpigas najeto zatím 30 tis km a na Epice Magic 3 sem najel zatím 10 tis km. Osobně sem nikdy problém s LPG nikdy neměl, je ale pravda že sem vždy na doporucení vyrobce pravidelně měnil membrany v reduktorech, filtry plynne a kapelné fáze lpg a svíčky a samozřejmě pravidelné revize. Myslím si pokud je prováděná udržba jak má byt tak je jedno jaky vyrobce LPG se použije.
A k umístění plnícího otvoru u Opla a u Epici sem to měl (mam) v nárazníku a u Dacie je to pod víčkem na benzin, krasne se tam hrdlo na lpg vešlo. Pokud je možnost (prostor) tak bych plnici otvor schoval pod víčko nádrze.
A jak tu někdo píše o narušení skeletu, to snad nemyslí važně - hloupost. Neřeknu uříznout střechu to by bylo narušení skeletu ale otvor o prum. 4cm nic nenarusí
Až napíše někdo kdo má špatné
opravdu osobni zkušenosti s timto umistením.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Napsal: úte srp 28, 2012 20:58
od Jura
Slušná firma vyvrtané otvory ošetří, stejně tak jako samořezy pročuzený spodkem při montáži toroidu do díry pro rezervní kolo, napatlaj to zhusta nějakým černým sajrajtem. Alespoň mě to v GERA v Hradci Kr. důkladně ošetřili a kamarádovi tam udělali do Civica 8. generace hrdlo LPG u benzínovýho taky moc pěkně, žádná prasárna s vrutama do dřeva, jak říkáš. Ale to je celý hlavně o výběru montážní firmy. Takže u hrdla to asi nebude reznout víc než zespodu auta, kde samořezama fixovali nádrž a trubky vedoucí dopředu k reduktoru, že. A plnění LPG tedy jen s redukcí, to považuju za mírnej vopruz. A poprskanej lak od LPG bude u plnění na nárazníku asi tak stejně jako u benzínovýho hrdla. Níkdy jsem si nevšiml, že bych měl nějak naleptanej lak. A i kdyby, tak se tak stane jen za předpokladu že si neplním sám. A pokud je pumpař dement a poblije si plynem kromě vlastních rukou taky moje autovíc než jednou, už k němu krom případů nouze nepojedu.
Plnění zespodu pod nárazníkem je na h.vno - furt zaprasený od bordelu ze silnice, v zimě zalepený břečnou, pumpaři maj problém se tam trefit a plyn jim fučí všude možně a to celý jen za předpokladu, že se tam dolů vůbec dokážou ohnout.
Já mám koncovku LPG v plastovym nárazníku a moc mi to nevadí, auto už dávno není nový ani krásný, ale příště (pokud někdy bude) zvolím plnění u benz. hrdla. Je to čistší a rozhodně hezčí. Nevidím v tom extrémně zvýšený riziko koroze kastle ani "naleptání" laku, stačí to nenechat dělat kdejakýmu diletantovi.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Napsal: úte srp 28, 2012 21:01
od Jura
ChevyEpica píše:
A jak tu někdo píše o narušení skeletu, to snad nemyslí važně - hloupost. Neřeknu uříznout střechu to by bylo narušení skeletu ale otvor o prum. 4cm nic nenarusí
Až napíše někdo kdo má špatné opravdu osobni zkušenosti s timto umistením.
Taktak. Otvor u benzínovýho hrdla se ale nedělá ani ty 4cm, ale cca 10mm + dva šroubky. Koroze se jistě může objevit, ale jen tehdy když montáž provede dement.
Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?
Napsal: úte srp 28, 2012 21:03
od Krtek
Já mam prostě heslo do plechů nevrtat pokud nejde o život a nejsi hasič u havárky. O nárazník strach nemam, vždyť špunt je malej a neni skoro vidět aby to kazilo vzhled auta. Holt každej to vidíme jinak no