Stránka 2 z 2
Re: RZ (SPZ) - vzhled a připevnění
Napsal: stř črc 25, 2012 23:04
od dadif
Rozhodně, minimálně něčím vzhledově akceptovatelným vypodložit a šroubovat do původních děr. Kvůli RZ nebudu v žádným případě vrtat díry do auta. Beztak už něco takovýho někdo vymyslel, např. na Alfu, kde přihřátý italský dizajnéři neměli nic jinýho na práci, než u některejch modelů vymyslet takovej "chytrej" nárazník...
Re: RZ (SPZ) - vzhled a připevnění
Napsal: pát srp 03, 2012 12:05
od naky
staci poradne odmastit a pak 3M oboustarnna lepici paska, srouby jsou pak zbytecne...
Re: RZ (SPZ) - vzhled a připevnění
Napsal: pát srp 03, 2012 17:46
od hoza
naky píše:staci poradne odmastit a pak 3M oboustarnna lepici paska, srouby jsou pak zbytecne...
Jedině šrouby, ještě jsem neviděl oboustranou lepící pásku co by něco trvale udržela a to jsem měl i tuhle která není nejlevnější.
Tu 3M jsem neměl pravda a možná je to jediná co drží
ale co říká na změny teplot sůl atd ? přeci jenom je to blízko vozovky a bordel se na SPZ lepí pořád.
Re: RZ (SPZ) - vzhled a připevnění
Napsal: pát srp 10, 2012 14:07
od naky
3M paska samozrejme v kombinaci s puvodnimy origo srouby