MOSTECKÝ OREL

Zde můžete představit své miláčky :)

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Poky Ul
Příspěvky: 2850
Registrován: ned srp 07, 2011 21:27
Bydliště: Ustí nad Labem

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Poky Ul »

Tak to je super -i Škoda že mi neklapne ten den záchranářu :( abych to viděl na vlastní oči :shock:
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tsoenami
Příspěvky: 707
Registrován: pát srp 05, 2011 08:30
Bydliště: Prostějov

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Tsoenami »

Orle mužeš mi napsat něco víc o tom dni záchranářu mám chut se projet :lol: dík
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

Mělo by to být na stránkách mosteckeho autodromu , ještě jsem ekoukal na program, tak to bude snad jako každý rok .
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

Tak jsem volal do autodromu a mám potvrzeno že bude otevřen polygon na testovací jízdy , před rokem to bylo za 200,-
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

JSEM NASRA.. :( JSEM SE HNAL NA DEN ZÁCHRANÁŘŮ JAK SI ZAJEZDÍM A ONI POLYGON NEPROVOZOVALI A TO JSEM SE V PÁTEK PTAL PO TELEFONU JESTLI JO, A ONI URČITĚ ANO -P . ŽE JSEM SE RADĚJI NEVÁLEL V BAZÉNU TO VEDRO BYLO NECHUTNÝ.
TAK JSEM SI ASPOŇ PROHLÉDL POLICEJNÍHO PASÁTA S RADAREM, VRTULNÍK, HASIČE, A NĚMECKÝ POLICAJTY. PAK JSEM DO SEBE NASOUKAL LANGOŠE A ŠEL JSEM SI ZAJEZDIT NA MOTOKÁRY, NO A ODPOLEDNE BYL I TEN BAZÉN :lol:
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
ReWegar
Příspěvky: 675
Registrován: pát čer 03, 2011 22:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od ReWegar »

Tak alespon ze ten langos byl ne? :PP:
Obrázek
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od smire666 »

Nebyť toho langoša, priznaj si, mal by si pokazený celý deň ;)
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

jj , langoš byl dobrý a motokáry také, svezl jsem se po dlouhé době , tak aspoň něco.
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

před dovolenou jsem se rozhodl že chci rezervu tak jsem zašel na zahradu a z toho co jsem našel udělal držák , práce na dvě hodiny a to jen kvuli tomu že jsem nemohl najít ostré nůžky na plech.
Mám za sebou pár jízd po D1 a nic nechrastí ani se nic nepovoluje , také se nic nikam za jízdy neposouvá. Kolo samotné je ještě zajištěno ocelovým lankem za oko na tahání .Přední řetězy se používají na tahání dřeva v lese a zadní se dají klidně použít na tahání auta, oka jsou zavařená , matky a šrouby jsou pevnostní a matky přilepené a ještě zastříkané barvou tak se také nepovolí.
Přílohy
spuštěno na zem povolením zadních řetezů , otázka sekund
spuštěno na zem povolením zadních řetezů , otázka sekund
prostor pro kolo vzadu plech proti teplu , podle mně není třeba výfuk je daleko a tolik nehřeje.
prostor pro kolo vzadu plech proti teplu , podle mně není třeba výfuk je daleko a tolik nehřeje.
dvojí zajištění , jednou jen na provlečený vrut a podruhé spojením řetezu šroubem.Vše je pod boxem v kufru který vozím za druhou řadou sedadel
dvojí zajištění , jednou jen na provlečený vrut a podruhé spojením řetezu šroubem.Vše je pod boxem v kufru který vozím za druhou řadou sedadel
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

další fotky
Přílohy
foto z boku , v levo zadní řetěz v pravo přední řetěz a v pravo nahoře je tažné oko za které zajištuji pro jistotu rezervu řetězovým zámkem na motorku , tak je to i ochrana pro nenechavce protože ten řetěz na motorku nejde jen tak přestřihnout , to bych raději asi střihal to oko na autě
foto z boku , v levo zadní řetěz v pravo přední řetěz a v pravo nahoře je tažné oko za které zajištuji pro jistotu rezervu řetězovým zámkem na motorku , tak je to i ochrana pro nenechavce protože ten řetěz na motorku nejde jen tak přestřihnout , to bych raději asi střihal to oko na autě
řetěz v zadní části kufru mám pod koberečkem krerý patří pod nohy pasažérů třetí řady sedaček , sedačky mám vyndané , dají se neomezeně vrátit a box na nářadí dát nad řetez bez toho aniž by bylo něco znát.
řetěz v zadní části kufru mám pod koberečkem krerý patří pod nohy pasažérů třetí řady sedaček , sedačky mám vyndané , dají se neomezeně vrátit a box na nářadí dát nad řetez bez toho aniž by bylo něco znát.
prostor pro kolo v poloze v jaké je s rezervou,bez kola je potřeba držák dotahnout vzadu až k podleze auta jinak by se za jízdy houpal . jet se tak dá jen to občas zachrastí, uvnitř auta to slyšet není
prostor pro kolo v poloze v jaké je s rezervou,bez kola je potřeba držák dotahnout vzadu až k podleze auta jinak by se za jízdy houpal . jet se tak dá jen to občas zachrastí, uvnitř auta to slyšet není
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

a poslední
Přílohy
a tak to jezdí s rezervou a nic nikde nepadá nebouchá a ani nehučí .
a tak to jezdí s rezervou a nic nikde nepadá nebouchá a ani nehučí .
detail zavěšení na originální šrouby od výrobce které jsou v podlaze a jsou určeny na montáž držáku rezerv.(obrázek si jen v hlavě otočte :)))
detail zavěšení na originální šrouby od výrobce které jsou v podlaze a jsou určeny na montáž držáku rezerv.(obrázek si jen v hlavě otočte :)))
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6644
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od milosh »

nemas ted pod autem min mista?
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Orel
Příspěvky: 96
Registrován: pát dub 13, 2012 21:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od Orel »

ani ne , řeklbych že výfuk je níže a kolo je přitisklé přímo k podlaze . jen trochu kouká pod nárazníkem , v lese asi drhnout nebudu , snad jen při extrémním přejezdu horizontu nebo couvání na hodně vysoký obrubník , možná lepší opřít se o rezervu a nadzvednout auto než škrtnout nárazníkem a utrhnout ho.
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Uživatelský avatar
čajda
Příspěvky: 103
Registrován: pon lis 14, 2011 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: MOSTECKÝ OREL

Příspěvek od čajda »

Jsem zvedav co na to rekne STK.
Nebude problem?
Chevrolet Orlando 1,8 LT+ White
Ford Fiesta 2015 1,0 EB Black panther
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Club Cars - Auta členů“