Stránka 2 z 2
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: úte dub 17, 2012 13:13
od palikx
tak jsi machr.
a smekam za hodinu a pul rozvody na 1,6 to je slusny.
asi se u toho moc flakam ale nikdy jsem to driv jak za 2 hodiny nestihnul.s demontazi toho plastu za koly s drzakem,ocistenim dosedaci plochy u pumpy namazani,s napnutim remenu a jeho kontrolou obvykle jeste tak 2 krat povolit pumpu a dopnout nebo povolit a s odvzdusnenim a kontrolou systemu vody to proste nejde.u nexie tam navic vadi to servo
odvzdusnuje se to samo ale abych tam nalil vodu po rysku a zavrel kapotu to bych nikdy neudelal.
2,0 rozvody jsou celkove jednodussi je tam nastavitelna kladka.jen je remenice na 4 imbusech a je na klikovce nasazena s osazenim a temer vzdy prirezla.
kazdopadne jsem bridil.
asi se na to vykaslu kdyz kazdej to umi lip.
ja vidim jen samy problemy kdyz neco nefunguje ale aby mi prijelo auto na rozvody to se moc nestava.
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: stř dub 18, 2012 20:55
od Petr S.
palikx píše:tak jsi machr.
a smekam za hodinu a pul rozvody na 1,6 to je slusny.
asi se u toho moc flakam ale nikdy jsem to driv jak za 2 hodiny nestihnul.s demontazi toho plastu za koly s drzakem,ocistenim dosedaci plochy u pumpy namazani,s napnutim remenu a jeho kontrolou obvykle jeste tak 2 krat povolit pumpu a dopnout nebo povolit a s odvzdusnenim a kontrolou systemu vody to proste nejde.u nexie tam navic vadi to servo
odvzdusnuje se to samo ale abych tam nalil vodu po rysku a zavrel kapotu to bych nikdy neudelal.
2,0 rozvody jsou celkove jednodussi je tam nastavitelna kladka.jen je remenice na 4 imbusech a je na klikovce nasazena s osazenim a temer vzdy prirezla.
kazdopadne jsem bridil.
asi se na to vykaslu kdyz kazdej to umi lip.
ja vidim jen samy problemy kdyz neco nefunguje ale aby mi prijelo auto na rozvody to se moc nestava.
Nesouhlasím!!! Ty nejsi lempl a právě proto to děláš tak dlouho!!! Na nic nezapomeneš,vyměníš vše poctivě a vše zkontroluješ,proto to děláš tak dlouho a děláš to dobře!!! Nikomu jinýmu už auto nedám!!!!!!
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: stř dub 18, 2012 21:32
od palikx
no to mas asi pravdu ale kdyz mi nekdo napise ze is nosenim naradi z kulny to ma za hodinu a pul tak asi delam neco spatne.
ale treba se to jednou naucim a taky to budu za hodinu zvladat.si to vem nekomu udelat rozvody za 250 kc to je bomba ne?a kdyz se pak po 30 tis posere pumpa nebo kladka tak mu to navic udelas cele znova a zadarmo.no nekup to
ale na druhou stranu jomat pise ze to za jeden den v pohode udela tak moje 3 hodiny nejsou takovy prusvih.(posledne jsem je delal richardovi zacali jsme v cca pul 10 a po 12 jsme startovali a v 1 odjizdel.)
ale myslim ze to sem do tematu nepatri.
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: stř dub 18, 2012 21:58
od conpet
Kluci moc řešíte
všichni víme jak to je
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: stř dub 18, 2012 22:10
od palikx
ok mas pravdu.
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: čtv dub 19, 2012 18:46
od JOMAT
Tak som to bol dnes vyskúšať na dlhšiu trasu.Z BA do Brna a späť.A zatiaľ všetko O.K.
JOMAT.
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: čtv dub 19, 2012 18:49
od Petr S.
No jak se to vezme. Já bych se do toho nepustil,ale když jsem Pavlovi dal naposled auto,tak to bylo dost na h...o,ale jeho nic nepřekvapilo a vše udělal. 6e to dělá poctivě,to vím moc dobře a taky proto píšu,že nikomu jinýmu už auto nedám!!! Palikx = 100%kvalita a to mluví za sebe. Pokud se mu něco nepovede,dá to do hromady,a ne no to jsi s tím moc rychle jezdil a různé ble ble ble.
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: pát dub 20, 2012 22:50
od Serpico
...conpet máš pravdu moc to řešíme a není vlastně co..., zažil a potřeboval jsem hodně mechaniků s proběhem 4 až 5tis. km za měsíc na autě to byla nutnost a proto jsem si je vybíral a náš palikx patří k těm nejlepším co jsem kdy zažil, nemá proto smysl jakkoli o tom diskutovat a myslím, že nejsem sám, že Petře, taky jde o podmínky, mě stačilo když jsem Pavla viděl v kaluži pod autem na Bohdalci, já bych tam nevlez ale musel a dodělal to co měl ale to už je o zdraví, proto jsem se taky angažoval na výstavbě jeho garáže na Bohdalci a vůbec kvalifikované opravy nejsou o rekordních časech ale o kvalitě opravy. Byl jsem v servisu Mercedes v Německu a mechanici ve vzorně čistých šedivých overalech tam pracovali bez jakéhokoliv shonu v pohodě a o tom to je jak říkám..., píšu.
Mějte se fajn
Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.
Napsal: sob dub 21, 2012 13:20
od Petr S.
Serpico píše:...conpet máš pravdu moc to řešíme a není vlastně co..., zažil a potřeboval jsem hodně mechaniků s proběhem 4 až 5tis. km za měsíc na autě to byla nutnost a proto jsem si je vybíral a náš palikx patří k těm nejlepším co jsem kdy zažil, nemá proto smysl jakkoli o tom diskutovat a myslím, že nejsem sám, že Petře, taky jde o podmínky, mě stačilo když jsem Pavla viděl v kaluži pod autem na Bohdalci, já bych tam nevlez ale musel a dodělal to co měl ale to už je o zdraví, proto jsem se taky angažoval na výstavbě jeho garáže na Bohdalci a vůbec kvalifikované opravy nejsou o rekordních časech ale o kvalitě opravy. Byl jsem v servisu Mercedes v Německu a mechanici ve vzorně čistých šedivých overalech tam pracovali bez jakéhokoliv shonu v pohodě a o tom to je jak říkám..., píšu.
Mějte se fajn
Přesně jak píše Milan. Tady u nás nějakej debil vymýšlí normohodiny a jiné pí.oviny,ale jinde to funguje tak,jak to dělá Pavel soukromě. Radši 3 hodiny a na 100%,než za hodinu a ono to možná nic neudělá!