Stránka 2 z 2
Napsal: pát lis 19, 2004 10:40
od ipem
A jak dlouho tam byla ta tvoje bouračka?
Já už sem bez auta přes měsíc!
jednání s GM
Napsal: pát lis 19, 2004 10:48
od ipem
No volal sem tam včera. Bylo to na nějakou zelenou linku co spravujou němčouři. Tam to všechno zapsali a řekli, že to pošlou do Prahy a že mi Praha zavolá buď dneska nebo v pondělí. Tak uvidíme. Budu informovat.
Napsal: pát lis 19, 2004 11:03
od Ondras
ipem píše:A jak dlouho tam byla ta tvoje bouračka?
Já už sem bez auta přes měsíc!
Oprava samotná trvala asi týden (výměna dna kufru, zadního čela, drobnosti na 5. dveřích, rovnání, výměna nárazníku), pak se týden čekalo na lakovnu (tam mají asi dost úzké hrdlo) a pak asi 2 týdny se čekalo na pojišťovnu. Takže auto jsem si mohl vyzvednout za 2 týdny, pokud bych to uhradil, což se mi nechtělo, protože jsem měl čím jezdit.
Mamka od přítelkyně má teď s Matizem prakticky totéž. Dno kufru a čelo bylo vyměněno během 2 dnů a zase ta prokletá lakovna. Na tu se zase čeká okolo týdne
Napsal: sob lis 20, 2004 18:58
od Ondras
https://www.chevroletclub.cz//viewtopic.php?t=1961
obšírný popis jednoho závažného opomenutí servisu ACH v Ostravě.
Napsal: pon lis 22, 2004 08:33
od ipem
No dobrý.
Ty se máš, že se v tom vyznáš.
Vzhledem k tomu, že i na mojem nubikovi před krešem šly divné zvuky od předního spodku při projíždění nerovností tak to mám asi taky.
Ale auto bylo nové tak nevím.
to sony
Napsal: úte lis 30, 2004 08:51
od Bessy
Ahoj Sony rozhodne s tebou souhlasim lidi v ACH jsou super arozhodne se ti vzdycky snazi vyjit vstric. A ze to jinde trva dlouho? za to prece nemuzou! No ja si svoje auticko rozhodne nikam jinam nedam!
Napsal: stř pro 01, 2004 10:04
od Ondras
Dneska jsem byl svou situaci ohledně povolení spoje ve sloupku řízení. Iniciátorem setkání byl nový šéf servisu p. Bartošík, který naše fórum navštěvuje a spokojenost zákazníků mu patrně není lhostejná. Byla s ním rozumná domluva a situaci jsme vyjasnili. V případě potíží se servisem se doporučuji obracet přímo na šéfa, který bude jistě nakloněn zdárnému vyřešeni
.
servis ov
Napsal: stř pro 01, 2004 12:10
od p.
tak byl jsem podruhé v servise a nechal jsem si udělat nějáké věci.Musím uznat,že poprvé to bylo zřejmě nedorozumění neboť mi vše splnili dle mého přání.A přístup byl velmi pozitivní.mé jednání bylo asi unáhlené.Proto teď neprozrazuji identitu.
Napsal: stř pro 01, 2004 13:08
od ipem
Jo. Taky už jednám jenom s Bartošíkem a zatím to jde.
A pro besy. Nestyď se za svůj názor a registruj se.
to ipem
Napsal: čtv pro 02, 2004 09:16
od Bessy
Nestydim nemam za co. jaky nazor bys presne chtel vedet?
Napsal: čtv pro 02, 2004 11:12
od Krtek
Já mam s Ostravákama zatim jenom telefoní zkušennosti. Už od nich beru díly na servisky protože muj servis je drahej jako kráva (pil. filtr 980 Kč bez DPH, v OV za 750 s DPH). Po telefonu a mailu působěj ochotně, jak jsou šikovný to musí posoudit jiní.
Napsal: pát pro 03, 2004 13:21
od Ondras
Prodejna dílů je relativně samostatná jednotka a s tou mám zkušenosti skvělé. Ceny jsou OK, i když jak u čeho. Nejlepší je obvolat si více autorizovaných servisů a prodejen originálních dílů. Naposledy jsem se spálil u předních ložisek, kdy jsem je v ACH pořídil za 1200Kč/sada, ačkoli některé Chevy servisy v okolí je mají za cca 300-400Kč/sada. Bohužel jsem to zjistitl až když byly na autě
, ale je to moje chyba...
Napsal: pon pro 06, 2004 19:01
od petrm
K tomu tvému volnému šroubu kámoš na dílně to našel za 15 minut na Lanosovi kde si stěžovali taky na vůli ve volantu a to sem tohle neřikal takže to bylo naprosto nezávislé