Stránka 2 z 3

Napsal: pon lis 22, 2004 23:13
od Richard
Dano píše:On podla mna neni znizeny, ale ma podbehy az po zem uplacane z gytu. :lol: :lol: :lol:
No a to je právě to snížení. Když tam nakydáš 2 metráky kytu tak auto klekne, nevím proč tady na foru řešíte nějaký tuningový pera kratší o 3 cm. Kydněte na auto 200 kg kytu a hned máte auťák o 3 cm níž. :o) Takhle se to dělá !!! Říkám Vám Rusko to je zem neustálých překvapení, tam se prý, když se dělal Ivan (Moskvič) odlil ingot 5x2,5x2 m a auto se z něj vydlabalo!
:lol: :lol: :lol: :D :D :D :lol: :lol: :lol: :o)

smiech ....

Napsal: úte lis 23, 2004 16:55
od miv
tak pani tak z chuti som sa uz davno nezasmial...
to bola pecka s tou ruurou aj to znizenie!!!

Napsal: úte lis 23, 2004 19:01
od petrm
On podla mna neni znizeny, ale ma podbehy az po zem uplacane z gytu. Laughing Laughing Laughing
Podívej se na porovnání výšky kapot a hrany oken s tím co je před ním .
Já pamatuju že Moskvičům se říkalo Leninovi sáně a žiguli byly dlabanej ingot :lol: :lol: :lol:
když se dělal Ivan (Moskvič) odlil ingot 5x2,5x2 m a auto se z něj vydlabalo!
tak pod těmahle přezdívkama je znám já :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte lis 23, 2004 19:10
od Richard
Tady se Petře musím ohradit Dlabanej ingot byl starej Moskvič 407- 403. Např. nárazník byl z pochromovanýho plechu aspoň 3 mm tlustýho. Měl jsem ho do roku 1978 a když se o mě na křižovatce zastavil frajer s Š 110R Coupé tak silně zaplakal. Všechny 4 světla v háji přední čelo taky a nárazník byl jako kousek rovnýho plechu připláclej v čele. No a já měl na nárazníku trochu červené barvy a škráblou SPZ :lol: :lol: :lol:
Žigul byl proti němu měkejš !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D

Napsal: úte lis 23, 2004 19:26
od petrm
Já sem psal že pod těmahle přezdívkama sem je znal já ale to bylo hodně o tom od kud si protože se to měnilo podle bydliště :lol: :lol: někdo to zaslechl někde na návštěvě a když přijel domu tak jen věděl že to byl ten ruskej verk ale kterej přesně už né a tak se to podle mě měnilo stejěn jako Čaušeskova pomsta jako olcit

Napsal: úte lis 23, 2004 19:36
od Radoslav Hološka
Richard píše:Tady se Petře musím ohradit Dlabanej ingot byl starej Moskvič 407- 403. Např. nárazník byl z pochromovanýho plechu aspoň 3 mm tlustýho. Měl jsem ho do roku 1978 a když se o mě na křižovatce zastavil frajer s Š 110R Coupé tak silně zaplakal. Všechny 4 světla v háji přední čelo taky a nárazník byl jako kousek rovnýho plechu připláclej v čele. No a já měl na nárazníku trochu červené barvy a škráblou SPZ :lol: :lol: :lol:
Žigul byl proti němu měkejš !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D
Mam MOSKVIC 2140,1500ccm. Je sice zakonzervovany v garazi,ale je to pamiatka po dedovi. Kedykolvek ho mozem nastartovat a jazdit. Len nema poistku,ani beznin. S nim som zazil najkrajsie zazitky a nikdy ma nenechal v stichu - prvy smyk,prva hudba Kenwood vratane zosilnovaca a subwoofru,prvy sex,prve opravy atd. Skoda,ze tie casy su prec :cry: ale historia sa moze kedykolvek zopakovat. :D

Napsal: úte lis 23, 2004 19:50
od mrk
no prvy sex si uz asi nezopakujes :lol:

Napsal: úte lis 23, 2004 22:18
od Richard
Technická lahůdka pro Petra i pro ostatní: Víte jak byly poháněné u Moskviče 407 stěrače?
Jako tachometr bowdenem a to přímo od vačkového hřídele. Když si chtěl stírat vytáhl jsi takový cucák a v takový malinký převodovce se zařadila rychlost a už makaly stěrače. Bohužel , makaly tak rychle jak jsi točil motor!
Tak že když lilo jak z konve jel jsi na trojku 80 a auto skoro vzlítlo jak stěrače makaly. A ty stíraly hezky proti sobě jako u Medvěda!! :lol: :lol:
Pořád říkam Rusko je studnice nepřeberných nápadů
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D
No a ten sex, prostě super, řadící páka u volantu, ruční brzda taky, sedadla vpředu nedělený, neanatomický lavice s dvěma polohama lůžkovou úpravou, nebo sedět , no prostě super :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :) :?:

Napsal: úte lis 23, 2004 22:59
od Radoslav Hološka
Richard píše:Technická lahůdka pro Petra i pro ostatní: Víte jak byly poháněné u Moskviče 407 stěrače?
Jako tachometr bowdenem a to přímo od vačkového hřídele. Když si chtěl stírat vytáhl jsi takový cucák a v takový malinký převodovce se zařadila rychlost a už makaly stěrače. Bohužel , makaly tak rychle jak jsi točil motor!
Tak že když lilo jak z konve jel jsi na trojku 80 a auto skoro vzlítlo jak stěrače makaly. A ty stíraly hezky proti sobě jako u Medvěda!! :lol: :lol:
Pořád říkam Rusko je studnice nepřeberných nápadů
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D
No a ten sex, prostě super, řadící páka u volantu, ruční brzda taky, sedadla vpředu nedělený, neanatomický lavice s dvěma polohama lůžkovou úpravou, nebo sedět , no prostě super :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :) :?:
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier. :) Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri. -i

Napsal: stř lis 24, 2004 08:46
od Richard
Radoslav Hološka píše:
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier. :) Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri. -i
Ještě si dovolím tě doplnit pro technický fajnšmekry:
Celohliníkový motor OHC, dvouokruhové brzdy vpředu kotoučové se čtryřpístkovými třmeny (obšlehnutý z Medvěda) jeden okruh dva menší pístky vpředu + zadní brzdy, druhej okruh dva větší pístky vpředu. Při poruše na brzdách vždy brzdily obě přední kola! To už se dneska asi v běžných autech nedělá! Ale ten interier uz nebyl k hrátkám tak vhodný, jako u 407 - překážela tam šaltpáka a ručka a i sedacky byly dělené, narozdíl od jedné lavice vcelku se sklápěcíma opěradlama :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř lis 24, 2004 09:18
od Radmont
zeby som predal nexiu a kupil moskvic? :lol:

Napsal: pon lis 29, 2004 21:55
od petrm
No taky sem zaal uvažovat o změně auta :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát pro 03, 2004 12:06
od PavelZ
Tak sem potkal dalsi obrazek tuningu ze zeme, kde zitra jiz znamena vcera :)
Obrázek

Napsal: pát pro 03, 2004 13:11
od karstn
Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil v praci :D :D
toto téma dostao spatky do nálady po tom co mi včera vodřela zdcátko na novym voze :(

ale toho meďoura bych bral 8)

Napsal: pát pro 03, 2004 13:20
od ]Rebro[
A nie je to Jaguar?? Alebo Januar? :lol: :lol: