Stránka 2 z 3
Napsal: pon lis 22, 2004 23:13
od Richard
smiech ....
Napsal: úte lis 23, 2004 16:55
od miv
tak pani tak z chuti som sa uz davno nezasmial...
to bola pecka s tou ruurou aj to znizenie!!!
Napsal: úte lis 23, 2004 19:01
od petrm
On podla mna neni znizeny, ale ma podbehy az po zem uplacane z gytu. Laughing Laughing Laughing
Podívej se na porovnání výšky kapot a hrany oken s tím co je před ním .
Já pamatuju že Moskvičům se říkalo Leninovi sáně a žiguli byly dlabanej ingot
když se dělal Ivan (Moskvič) odlil ingot 5x2,5x2 m a auto se z něj vydlabalo!
tak pod těmahle přezdívkama je znám já
Napsal: úte lis 23, 2004 19:10
od Richard
Napsal: úte lis 23, 2004 19:26
od petrm
Já sem psal že pod těmahle přezdívkama sem je znal já ale to bylo hodně o tom od kud si protože se to měnilo podle bydliště
někdo to zaslechl někde na návštěvě a když přijel domu tak jen věděl že to byl ten ruskej verk ale kterej přesně už né a tak se to podle mě měnilo stejěn jako Čaušeskova pomsta jako olcit
Napsal: úte lis 23, 2004 19:36
od Radoslav Hološka
Mam MOSKVIC 2140,1500ccm. Je sice zakonzervovany v garazi,ale je to pamiatka po dedovi. Kedykolvek ho mozem nastartovat a jazdit. Len nema poistku,ani beznin. S nim som zazil najkrajsie zazitky a nikdy ma nenechal v stichu - prvy smyk,prva hudba Kenwood vratane zosilnovaca a subwoofru,prvy sex,prve opravy atd. Skoda,ze tie casy su prec
ale historia sa moze kedykolvek zopakovat.
Napsal: úte lis 23, 2004 19:50
od mrk
no prvy sex si uz asi nezopakujes
Napsal: úte lis 23, 2004 22:18
od Richard
Napsal: úte lis 23, 2004 22:59
od Radoslav Hološka
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier.
Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri.
Napsal: stř lis 24, 2004 08:46
od Richard
Radoslav Hološka píše:
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier.
Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri.
Ještě si dovolím tě doplnit pro technický fajnšmekry:
Celohliníkový motor OHC, dvouokruhové brzdy vpředu kotoučové se
čtryřpístkovými třmeny (obšlehnutý z Medvěda) jeden okruh dva menší pístky vpředu + zadní brzdy, druhej okruh dva větší pístky vpředu. Při poruše na brzdách vždy brzdily obě přední kola! To už se dneska asi v běžných autech nedělá! Ale ten interier uz nebyl k hrátkám tak vhodný, jako u 407 - překážela tam šaltpáka a ručka a i sedacky byly dělené, narozdíl od jedné lavice vcelku se sklápěcíma opěradlama
Napsal: stř lis 24, 2004 09:18
od Radmont
zeby som predal nexiu a kupil moskvic?
Napsal: pon lis 29, 2004 21:55
od petrm
Napsal: pát pro 03, 2004 12:06
od PavelZ
Tak sem potkal dalsi obrazek tuningu ze zeme, kde zitra jiz znamena vcera
Napsal: pát pro 03, 2004 13:11
od karstn
Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil v praci
toto téma dostao spatky do nálady po tom co mi včera vodřela zdcátko na novym voze
ale toho meďoura bych bral
Napsal: pát pro 03, 2004 13:20
od ]Rebro[
A nie je to Jaguar?? Alebo Januar?