Stránka 2 z 5
Napsal: úte lis 16, 2004 08:50
od PavelZ
petrm píše:K těm Xenonům jdou dát do každého auta ale to co popisujete za 2500 za světlo je pouze na světla kde máte oddělenou žárovku na dálkový a potkávací (většinou H1 tedy pro Espero a pár Nubir ) né tedy pro světla se žárovkou H4 na ty jsou potřeba bixenony a ty stojí kolem 7-10 000 za světlo
jinak už bych je tam měl
Horsi muze byt, co na to policisti pri pripadny kontrole. Xenony jsou uz ve svetle prece jen dost jednoznacne poznat.
Napsal: úte lis 16, 2004 11:07
od jakub
PavelZ píše:petrm píše:K těm Xenonům jdou dát do každého auta ale to co popisujete za 2500 za světlo je pouze na světla kde máte oddělenou žárovku na dálkový a potkávací (většinou H1 tedy pro Espero a pár Nubir ) né tedy pro světla se žárovkou H4 na ty jsou potřeba bixenony a ty stojí kolem 7-10 000 za světlo
jinak už bych je tam měl
Horsi muze byt, co na to policisti pri pripadny kontrole. Xenony jsou uz ve svetle prece jen dost jednoznacne poznat.
v cem je presne problem - vzdyt snad nedas 7-10tkc za neco, co nema ani homologaci ...
Napsal: úte lis 16, 2004 11:14
od martin
ty xenony asi homologovany budou, ale jestli je muzes mit na aute ,no nevim nevim
Napsal: úte lis 16, 2004 11:22
od PavelZ
To je prave ten problem, sam sem se dost podrobne koukal po tehle prestavbovych sadach v podstate po celym svete a nasel sem jedinou o ktere prodejce tvrdi, ze je homologovana. Co sem napr. nasel nekde u nas, uz si ale nepamatuju kde, tak firma co nabizela tuhle sadu pro BMW na tvrdo na otazku jak pri technicky odpovedela, ze pred technickou se to da snadno prehodit na normalni zarovky.
Problem je v tom, ze aby mohly bejt xenonovy svetla schvaleny pro beznej provoz musi mit servo-korekci nastaveni. Auto ma cidla nekde v oblasti predniho a zadniho kola a vyhodnocuje zrychleni v tehle 2 bodech a podle vysledku koriguje nastaveni reflektoru a to tyhle prestavbovy sady nemaji. Ty jsou vetsinou delany tak, ze mas vybojku s patici jako normalni halogenova zatovka a tu strcis do normalniho reflektoru (je vcelku jedno jestli jen normalni vybojku, ktera funguje jako H7, nebo bi-xenon misto H4) a k tomu uz je jen externi zdroj napeti pro tu vybojku.
Ta jedina sada, o ktere tvrdili ze je schvalena byla jen pro motorky a podle obrazku se zdalo, ze je to vlastne dalsi malej reflektor, kterej se namontuje dovnitr puvodniho svetlometu a tam je snad mozny, ze u nej je i nejakej motorek, kterej muze korigovat nastaveni svetla a nekam se umisti ta cidla. Nebo druha moznost, ze motorky tuhle automatickou korekci mit nemusi.
Napsal: úte lis 16, 2004 11:29
od Richard
Dík za informace, Do těch cca 5000,- bych do toho šel, ale bixenony za 15tkč to uz je trohu dost.
Neuvědomil jsem si, že je potřeba je dát u Nubiry místo H4 a tak zůstanu u těch Tungsramů +60%.
Napsal: úte lis 16, 2004 15:02
od V.Brousek
chtěl bych všechny upozornit na případné problémy s jinými světly na Matízkovi.
Pokud nejsou schválená pro daný typ vozidla,nesmí se na vůz montovat.Je to to samé co pneumatiky.
A prosím nemlaťte mě do hlavy,já si to nevymyslel.
Napsal: úte lis 16, 2004 15:05
od martin
Václav Brousek píše:chtěl bych všechny upozornit na případné problémy s jinými světly na Matízkovi.
Pokud nejsou schválená pro daný typ vozidla,nesmí se na vůz montovat.Je to to samé co pneumatiky.
A prosím nemlaťte mě do hlavy,já si to nevymyslel.
pneumatiky by mely jit do technicaku dopsat, ale xenony asi tezko
Napsal: úte lis 16, 2004 15:33
od Ondras
Václav Brousek píše:...případné problémy s jinými světly na Matízkovi...
Těžko to srovnávat s xenony, ale ani na STK mi nedělali problémy s upravenými zadními světly
Matiz II má taky zdvojené žárovky obrysovek...
Napsal: úte lis 16, 2004 15:52
od martin
a vsimli si toho vubec ze to mas upraveny?
Napsal: úte lis 16, 2004 15:53
od shaman
Spíš je dobrý si nechat nastavit světla. Matiz svítí celkem obstojně. Co se mi líbí je řešení u Renaultu Scenic, kde při dálkových svítí zároveň i tlumený, takže to krásně rovnoměrně osvětlí celou vozovku. S xenonama jsem jel taky, na tlumený je to rozdíl, ale ne zas tak velkej, dálkový jsou naprosto nesrovnatelný... H
Napsal: úte lis 16, 2004 16:03
od Tomáš
Mates svítí dobře i na orig. žárovky. Já tam měl Phillips. Teď mám Narvy.
To současný svícení klop. a dálk. světel je super, dá se to i docela lehce udělat, ale u H4 je to nemožné , žárovka se přehřeje a praskne, ale svítí to super, skus si v noci na chvíli podržet světelnou houkačku ! Ne na dlouho !
Napsal: úte lis 16, 2004 18:58
od Richard
U Feldy jsem měl normální světla H4 a pod grilem ještě dvě dálkový s H3.
Svítí to super a prošel jsem i na technický bez problémů. Rovnoměrné osvícení v lesích poblíž chalupy řeším svitem mlhovek a dálkáčů dohromady, asi to vypadá jako UFO, když svítí 6 reflektorů, ale tam není skoro žádnej provoz tak to jde. Teď s Nubirou jedu taky s mlhovkama a celkem to svítí dobře
Napsal: úte lis 16, 2004 20:23
od Ondras
martin píše:a vsimli si toho vubec ze to mas upraveny?
Asi ne
. Je to jen taková decentka...
Napsal: úte lis 16, 2004 21:06
od Krtek
shaman píše:Spíš je dobrý si nechat nastavit světla. Matiz svítí celkem obstojně. Co se mi líbí je řešení u Renaultu Scenic, kde při dálkových svítí zároveň i tlumený, takže to krásně rovnoměrně osvětlí celou vozovku. S xenonama jsem jel taky, na tlumený je to rozdíl, ale ne zas tak velkej, dálkový jsou naprosto nesrovnatelný... H
Nevim jak starý Nubiry ale aktuální Lacík to má taky tak. Když mam dálkový tak mi svítí vepředu 6 žárovek - 2x obrysovky+2x potkávačky + 2x dálkový ještě k tomu můžu hodit 2x mlhovky
. Taky podle toho ty obrysovky a potkávačky odcházej.
Napsal: úte lis 16, 2004 22:35
od Richard
[quote="Krtek Nevim jak starý Nubiry ale aktuální Lacík to má taky tak. Když mam dálkový tak mi svítí vepředu 6 žárovek - 2x obrysovky+2x potkávačky + 2x dálkový ještě k tomu můžu hodit 2x mlhovky
. Taky podle toho ty obrysovky a potkávačky odcházej.[/quote]
Bohuželmám jen H4 a tak si o potkávačkách s dálkáčema můžu nechat
zdát