Stránka 2 z 2

Napsal: úte lis 23, 2004 14:45
od vado
petrm píše:Já zahřívám motor tak že ráno přijdu k autu nastartuju a jdu oškrábat okna a když doškrábu nasednu a už v celku normálně jedu a auto už začíná mírně topit takže se nemusím bát 8)
Ja to robim presne tak isto, ale este tak prve dva km jazdim len uplne nalahko, tak do 2200-2500 ot/min :roll:. Potom sa odlepi rucicka teplomera od zarazky :lol: a mozem ist uplne normalne.

Napsal: úte lis 23, 2004 14:56
od mrk
ja to tiez tak robim, ale ja aj potom jazdim nalahko :lol:

Napsal: úte lis 23, 2004 18:22
od Radoslav Hološka
Tak tak,ved sme tu vsetci rovnaka krvna skupina nie? Kazdy by tu z nas po kazdom kupil druhe auto. Ale od inych - sviatocnych vodicov,ktori nevedia co je to a ako pracuje motor nikdy. :o :roll:

Napsal: úte lis 23, 2004 18:42
od Richard
Slyšel jsem o nějakým způsobu, jak rychle ohřát motor.
1. Přidělá se nějaký malý motorek na benzin a na dálku se tento nastartuje, třeba 1/2 hodiny před odjezdem, a on běží ohřívá vodu v motoru a v topení a vy vklidu pijete doma kafe. Pak jdete k autu v něm +23 okna čistá a celá ta sranda stojí asi 1/2 litru benzínu a cca 2000 Euro. Tvrdí, že se to vyplatí a investice se vrátí vyšší životností motoru. :)
2. levnější je přidat do vodního oběhu patronu (vypadá to jako výměník na topení doma) naplněnou nějakou boritou solí. Ta sice netopí, ale když se k ní dostane teplo cca 20 C z motoru začne měnit skupenství a vydává ze sebe dost tepla. Funguje to asi takhle: Natočíš a např. za minutu ti vyjede ručička teploměru na nějakech 50 C. Auto topí a také se méně opotřebovává. Když pak zase patrona po jízdě zchladne změní skupenství a je zas při dalším startu schopna pomoci s ohřátím.
Neví někdo něco konkrétnějšího? Jeden ze způsobů se tuším jmenuje "Steigheinzung" nebo tak a ten druhý nevím. :?

Napsal: úte lis 23, 2004 19:03
od T-PK
Hele,dkyž hledáš něco takového,tak 2000 euro je trochu moc,ne?Co takhle toto: http://bezpol.wz.cz/guard_t700.htm

Napsal: úte lis 23, 2004 19:15
od Richard
T-PK píše:Hele,dkyž hledáš něco takového,tak 2000 euro je trochu moc,ne?Co takhle toto: http://bezpol.wz.cz/guard_t700.htm
Jo to je OK, ale tímhle svýmu motoru nepomůžeš. Proto se tam dává malej motorek a ten to předem ohřeje, tak , že nastartuješ vlastně teplý motor :)

Napsal: úte lis 23, 2004 20:15
od petrm
To co popisuješ Richarde je v prvním případě nezávislé topení a jeho cena hodně záleží na tom jak dobře ho chceš ovládat jestli programováním a nebo dálkově nebo telefonem o tom druhém sem nikdy neslyšel . Nezávislé topení není problém do auta dodělat a základní stojí kolem tuším 10 000 Kč pak záleží právě na tom jak ho budeš ovládat 8)

Napsal: úte lis 23, 2004 22:07
od Richard
Petře, asi před 2 - 3 roky jsem na satelitu viděl reklamu na tohle topení, stála v Alpách řada omrzlejch aut a mezi nima jedno krásně rozmrzlý. Otázka, který z nich používá ten systém (byl tam pak vidět navíc takovej malej motorek připojenej na benzin a do vody a cena byla asi tak 3000 Marek) tak jsem plácnul 2000 EUR. A o tom přitopení tou patronou mi říkal kámoš. Proto se ptám, jestli o tom někdo něco neví. Možná je tam naplněno něco jako v těch pytlících co hřejou, co já vím? :D

Napsal: pon lis 29, 2004 23:38
od petrm
Jo s těma cenama je to normální co bylo ještě nedávno povážováno za naprostý luxus se dneska stává běžnou věcí a za pár měsíců to bude banalita za pár korun ale vývoj jde dál a zase je něco strašně super ale drahý a když už cena klesne natolik kolik sme ochotni akceptovat tak se zase vyskytne něco nového dokonalejšího ale zase dražšího a tak pořád jen čekáme na výprodeje a kupujem si vlastně zastaralé zboží nejlíp by o tom mohli vyprávět ti co dělají v počitačích že ??? to co si dneska kupuju je vlastně už zastaralé a je tu něco nového a výkonějšího ;)

vytočný motor za studena

Napsal: sob led 15, 2005 18:06
od Návštěvník
muže se sta že se zadře motor,nebo ohne hlava.tonto stav je tak navýměnu motoru :cry: