Stránka 2 z 2

Napsal: pát pro 10, 2004 16:48
od maxim
Ivan píše:Volnoběžný ventil je OK?
Prave som sa vratil zo servisu FanCar kde som riesil tento problem. Tak ze chyba je v motorceku volnobehu /vid krokovy/, niekedy sa oplati ho len vycistit. Mne to nepomohlo a preto som ho musel vymenit. Motorcek cca. 2000 Sk + 600 Sk praca.... Za precistenie som predtym zaplatil 1 000 Sk, keby som ho vymenil vtedy ihned, usetril by som 1 000 Sk.
/Mam 8v./
Pekny den... :D

Napsal: pát pro 10, 2004 17:26
od Ivan
No vidíš, jaká jsem vědma :D

Napsal: pát pro 10, 2004 18:10
od Blue Lanos
Obcas sa nas aj oplati pocuvat :lol: :lol: Nie vzdy ale ale niekedy sa zadari :) 8)

Ja

Napsal: pon pro 13, 2004 15:35
od Ja
NO SACIA KLAPKA TO ASI NEBUDE LEBO MNE TO KAPE UZ OD NOVOTY A NEVEDELI MI POMOCT ANI V SERVISE :(

Napsal: pon pro 13, 2004 16:34
od Dano
Pri specifickych problemoch ti malokedy servis pomoze akurat ked im prstom ukazes toto mi vymente

Napsal: pon pro 13, 2004 17:28
od Pajda
Dano píše:Pri specifickych problemoch ti malokedy servis pomoze akurat ked im prstom ukazes toto mi vymente
Nene, já když neví kde je problém v elektrice motoru jedu do servisu s požadavkem na určení závady, bez výměny dílu. V minulosti jsem takhle ušetřil za zatuhlý volnoběžný ventil. (Asi za 8000,- Kč)
Faktem je, že takovouhle zakázku nemaj v servise rádi. (Co ny to Petrm?)

Napsal: pon pro 13, 2004 18:57
od petrm
Tak nejsme z toho odvázaný hlavně když něco rozebereš a hledáš třeba celej den tak taky zaplatíš ranec a aspoň u nás jelikož je nějaká marže na díle tak se neůčtuje nikdy celá práce jelikož by se zákazník nedoplatil už sem měl i auta na kterých sem s přestávkama dělal třeba i týden každej den tak 2-3 hodiny a nevím jak by se někdo tvářil kdyby měl na účtě výměna oříšku zapalování 500 práce 430 X 18 hodin = 7740 Kč tak a celkem je to za pěkných 8300 Kč :( To se pak naúčtuje pár hodin práce a člověk je příště chytřejší ale bohužel ten samej problém je někde jinde :cry: Jinak se vždy dpomluvíme a když už je to rozebraný a zjištěný tak se zákazník dá většinou přesvědčit že se to nakonec udělá ale na druhou stranu náš zákazník náš pán ;)

Napsal: úte pro 14, 2004 11:46
od Pajda
jasně že je to o domluvě, ale pokud se autorizovaný servis tváří tak, že jiné než originální díly nedá a v mém případě je to jediný servis minimálně v Praze, kde mají propojovací kabel od auta na počítač, tak mi ani nic jiného nezbývá.
Prostě měnit lambdu za 8 000,- jen proto, že je z krabičky FIAT a ne z krabičky BOSCH, která je za 3600,- je blbost. Obsah je stejný, v obou případech BOSCH :cry:

Napsal: úte pro 14, 2004 18:50
od petrm
No samozřejmě ale nemyslím si že všichni používají jen originál díly a hlavně když auto nemáš v záruce tak je jen na tobě jakej díl si tam necháš dát a samozřejmě že je tu spousta druhovýrobovejch dílů a ty jsou jen jinak zabalený a dělají to stejní výrobci co originál 8) mnohdy je na tom dílu i originál Daewoo číslo jen bez znaku :lol: :lol:

Napsal: úte pro 14, 2004 18:59
od Chad
petrm píše:No samozřejmě ale nemyslím si že všichni používají jen originál díly a hlavně když auto nemáš v záruce tak je jen na tobě jakej díl si tam necháš dát a samozřejmě že je tu spousta druhovýrobovejch dílů a ty jsou jen jinak zabalený a dělají to stejní výrobci co originál 8) mnohdy je na tom dílu i originál Daewoo číslo jen bez znaku :lol: :lol:
Nejak podobne mi to vysvetloval kamarad/automechanik ... Asi to nereknu presne, ale znelo to nejak ve smyslu: Co si myslis, vole? u znackovyho dilu musis zaplatit za to, ze to z fabriky dovezou do znackovyho skladu a tam to prebali do krabicek s logem automobilky :D
No ve zkratce mi vysvetlil, ze jsou fabriky, ktery vyrabi jeden typ soucástku pro ruzne znacky aut ....Tim netvrdim, ze ma pravdu ... ale kdyz clovek obcas srovna originalni a neoriginalni dil, tak tomu musi dát za pravdu.

Napsal: úte pro 14, 2004 19:19
od petrm
Samozřejmě je spoustu výrobců autodílů kteří vyrábějí jak originál tak do "druhovýroby" a je to přesně tak jak píšeš v automobilce to jen přebalí do svejch obalů a je to jen musíš najít ty správný výrobce :lol: :lol:

Napsal: stř pro 15, 2004 09:14
od PavelZ
Ono to tak neni jen u aut. Staci rozebrat treba nektery notebook HP a vevnitr uz pak clovek vidi, kdo to vlastne vyrabi a ze se ten samej kus jen s jinym logem da sehnat o dost levneji ;).

Napsal: stř pro 15, 2004 17:00
od Dano
PavelZ píše:Ono to tak neni jen u aut. Staci rozebrat treba nektery notebook HP a vevnitr uz pak clovek vidi, kdo to vlastne vyrabi a ze se ten samej kus jen s jinym logem da sehnat o dost levneji ;).
Znacka nieje len o suciastkach, ale aj o kulture predaja, servisnom zazemi, technickej podpore a tak. Lenze to plati viac na tie notebooky. :lol:

Napsal: pát pro 17, 2004 23:30
od petrm
8)