Stránka 2 z 2
Napsal: pát pro 10, 2004 16:48
od maxim
Ivan píše:Volnoběžný ventil je OK?
Prave som sa vratil zo servisu FanCar kde som riesil tento problem. Tak ze chyba je v motorceku volnobehu /vid krokovy/, niekedy sa oplati ho len vycistit. Mne to nepomohlo a preto som ho musel vymenit. Motorcek cca. 2000 Sk + 600 Sk praca.... Za precistenie som predtym zaplatil 1 000 Sk, keby som ho vymenil vtedy ihned, usetril by som 1 000 Sk.
/Mam 8v./
Pekny den...
Napsal: pát pro 10, 2004 17:26
od Ivan
No vidíš, jaká jsem vědma
Napsal: pát pro 10, 2004 18:10
od Blue Lanos
Ja
Napsal: pon pro 13, 2004 15:35
od Ja
NO SACIA KLAPKA TO ASI NEBUDE LEBO MNE TO KAPE UZ OD NOVOTY A NEVEDELI MI POMOCT ANI V SERVISE
Napsal: pon pro 13, 2004 16:34
od Dano
Pri specifickych problemoch ti malokedy servis pomoze akurat ked im prstom ukazes toto mi vymente
Napsal: pon pro 13, 2004 17:28
od Pajda
Dano píše:Pri specifickych problemoch ti malokedy servis pomoze akurat ked im prstom ukazes toto mi vymente
Nene, já když neví kde je problém v elektrice motoru jedu do servisu s požadavkem na určení závady, bez výměny dílu. V minulosti jsem takhle ušetřil za zatuhlý volnoběžný ventil. (Asi za 8000,- Kč)
Faktem je, že takovouhle zakázku nemaj v servise rádi. (Co ny to Petrm?)
Napsal: pon pro 13, 2004 18:57
od petrm
Tak nejsme z toho odvázaný hlavně když něco rozebereš a hledáš třeba celej den tak taky zaplatíš ranec a aspoň u nás jelikož je nějaká marže na díle tak se neůčtuje nikdy celá práce jelikož by se zákazník nedoplatil už sem měl i auta na kterých sem s přestávkama dělal třeba i týden každej den tak 2-3 hodiny a nevím jak by se někdo tvářil kdyby měl na účtě výměna oříšku zapalování 500 práce 430 X 18 hodin = 7740 Kč tak a celkem je to za pěkných 8300 Kč
To se pak naúčtuje pár hodin práce a člověk je příště chytřejší ale bohužel ten samej problém je někde jinde
Jinak se vždy dpomluvíme a když už je to rozebraný a zjištěný tak se zákazník dá většinou přesvědčit že se to nakonec udělá ale na druhou stranu náš zákazník náš pán
Napsal: úte pro 14, 2004 11:46
od Pajda
jasně že je to o domluvě, ale pokud se autorizovaný servis tváří tak, že jiné než originální díly nedá a v mém případě je to jediný servis minimálně v Praze, kde mají propojovací kabel od auta na počítač, tak mi ani nic jiného nezbývá.
Prostě měnit lambdu za 8 000,- jen proto, že je z krabičky FIAT a ne z krabičky BOSCH, která je za 3600,- je blbost. Obsah je stejný, v obou případech BOSCH
Napsal: úte pro 14, 2004 18:50
od petrm
No samozřejmě ale nemyslím si že všichni používají jen originál díly a hlavně když auto nemáš v záruce tak je jen na tobě jakej díl si tam necháš dát a samozřejmě že je tu spousta druhovýrobovejch dílů a ty jsou jen jinak zabalený a dělají to stejní výrobci co originál
mnohdy je na tom dílu i originál Daewoo číslo jen bez znaku
Napsal: úte pro 14, 2004 18:59
od Chad
petrm píše:No samozřejmě ale nemyslím si že všichni používají jen originál díly a hlavně když auto nemáš v záruce tak je jen na tobě jakej díl si tam necháš dát a samozřejmě že je tu spousta druhovýrobovejch dílů a ty jsou jen jinak zabalený a dělají to stejní výrobci co originál
mnohdy je na tom dílu i originál Daewoo číslo jen bez znaku
Nejak podobne mi to vysvetloval kamarad/automechanik ... Asi to nereknu presne, ale znelo to nejak ve smyslu: Co si myslis, vole? u znackovyho dilu musis zaplatit za to, ze to z fabriky dovezou do znackovyho skladu a tam to prebali do krabicek s logem automobilky
No ve zkratce mi vysvetlil, ze jsou fabriky, ktery vyrabi jeden typ soucástku pro ruzne znacky aut ....Tim netvrdim, ze ma pravdu ... ale kdyz clovek obcas srovna originalni a neoriginalni dil, tak tomu musi dát za pravdu.
Napsal: úte pro 14, 2004 19:19
od petrm
Samozřejmě je spoustu výrobců autodílů kteří vyrábějí jak originál tak do "druhovýroby" a je to přesně tak jak píšeš v automobilce to jen přebalí do svejch obalů a je to jen musíš najít ty správný výrobce
Napsal: stř pro 15, 2004 09:14
od PavelZ
Ono to tak neni jen u aut. Staci rozebrat treba nektery notebook HP a vevnitr uz pak clovek vidi, kdo to vlastne vyrabi a ze se ten samej kus jen s jinym logem da sehnat o dost levneji
.
Napsal: stř pro 15, 2004 17:00
od Dano
PavelZ píše:Ono to tak neni jen u aut. Staci rozebrat treba nektery notebook HP a vevnitr uz pak clovek vidi, kdo to vlastne vyrabi a ze se ten samej kus jen s jinym logem da sehnat o dost levneji
.
Znacka nieje len o suciastkach, ale aj o kulture predaja, servisnom zazemi, technickej podpore a tak. Lenze to plati viac na tie notebooky.
Napsal: pát pro 17, 2004 23:30
od petrm