Stránka 2 z 2

Napsal: úte lis 16, 2004 06:48
od V.Brousek
petrm píše:Škoda přišel sem pozdě to co se ti stalo s kapalinou je běžné na matizech a stává se to poměrně často nepíšu že je to normální aby mě někdo nechytl za slovo . Kapalina se má měnit po 3 letech a nebo 45 000 km , to co se sní stalo si nikdo nedojkáže vysvětlit ale dojde k jakému si zkažení nemrznoucí směsi pak je nutno důkladně vypláchnout celý chladící systém (několikrát sem to tu už popisoval ) , zkontrolovat vodní pumpu alespoň orientačně ( nastartovat motor otevřít expanzní nádobku a z té zadní hadičky co vede těsně pod víčko od motoru né od chladiče by měla vytékat směs a při přidání plynu to bude stříkat takže pozor v případě že neteče nic a nebo hodně málo je nutno vyndat pumpu a skontrolovat vrtulku ) a pak asi rovnou vyměnit víčko za nové . Kam si s tím jel to asi nebyl značkovej servis co jestli jo tak sou to pěkný moulové
Dík že jsi mi opravil,máš pravdu po třech letech výměna.Všem ostatním se omlouvám ža špatnou informaci.Nějak jsem to popletl

Napsal: čtv lis 18, 2004 20:39
od petrm
O nic nejde kvůli tomu tu sem 8)

Placení ... abych nezapoměl dokončit jak to dopadlo.

Napsal: čtv pro 30, 2004 23:04
od Martin Dvořák
... takže auto mám opravený a nic zvláštního na něm nenašli. Dali mi nové víčko na nádržku s chl. kapalinou, provedli několik výplachů, doplnili chl. kapalinu, vyměnili olej, vyměnili termostat /nějak se jim nezdál/, zavařili otvor někde u výfuku, dali nové těsnění pod hlavu a napočítali si za to 8500Kč ... prej v tom bylo 32h práce /měli celej motor venku/. Raději to nebudu komentovat ... je fakt, že po stránce údržby Matize dost zanedbávám a pořád žiju v domění, že stačí jen dolejvat benzín a vodu do ostřikovačů ...
Dobře mi tak.

Napsal: pát pro 31, 2004 06:07
od V.Brousek
nevím kolik máš najeto km a jak se k autu chováš,ale Matíz žádnou speciální údržbu nepotřebuje.Pokud dáš auto do servisu a nedomluví se přesně rozsah práce,potom holt platíš 8500 Kč,Takový je život.Jenom někdo na to má a někdo né.