Napsal: pát lis 12, 2004 19:56
No...
Krokovy motorek = volnobezny ventil (EGR - myslim)
..riadi ho sama elektronika, ak je tam spina blbne to...
volnobezny ventil ma teda nastarosi volnobezne otacky...
..ale ak je tam spina, vecinou to skapina, a nie ze mava velke otacky...
co sa tyka sacej klapky..
na oske klapky je potenciometer, ten dava elektronike info o tom
ako je klapka otvorena.
Klapka ma samozrejme otocene 0 az 90 stupnou a ktomu je potom prisudena neaka hodnota odporu potenciometra, min. a max. hodnotu si
elektronika zisti sama...
ak potenciometer zasekava elektronika je zblbnmuta, a v tvojom pripade
si asi mysli ze mash este nohu na plyne....
na to aby potak zasekaval staci trocha prachu...
senzor otacok (rychlosti) je na prevodovke...
..uz ho tu minule niekto spominal...
..skush zmontovat dole saciu klapku a poriadne ju vycistit....
...skontrolovat na nej ten volnobezny ventil...
..a taktiez si zosen aj tesnenie sacej klapky..
..lebo to sa zvykne ponicit pri demontazi...
//obzvlast ked bude prilepene...//
kde presne moze byt chyba, tazko povedat...
ozaj tie otacky mash take vysoke len ked je auto v pohybe ..???
alebo aj ked stojish, ci zastavish ..??
..ked xesh stranku zo servisneho manualu, tak daj vedet na PM...
Krokovy motorek = volnobezny ventil (EGR - myslim)
..riadi ho sama elektronika, ak je tam spina blbne to...
volnobezny ventil ma teda nastarosi volnobezne otacky...
..ale ak je tam spina, vecinou to skapina, a nie ze mava velke otacky...
co sa tyka sacej klapky..
na oske klapky je potenciometer, ten dava elektronike info o tom
ako je klapka otvorena.
Klapka ma samozrejme otocene 0 az 90 stupnou a ktomu je potom prisudena neaka hodnota odporu potenciometra, min. a max. hodnotu si
elektronika zisti sama...
ak potenciometer zasekava elektronika je zblbnmuta, a v tvojom pripade
si asi mysli ze mash este nohu na plyne....
na to aby potak zasekaval staci trocha prachu...
senzor otacok (rychlosti) je na prevodovke...
..uz ho tu minule niekto spominal...
..skush zmontovat dole saciu klapku a poriadne ju vycistit....
...skontrolovat na nej ten volnobezny ventil...
..a taktiez si zosen aj tesnenie sacej klapky..
..lebo to sa zvykne ponicit pri demontazi...
//obzvlast ked bude prilepene...//
kde presne moze byt chyba, tazko povedat...
ozaj tie otacky mash take vysoke len ked je auto v pohybe ..???
alebo aj ked stojish, ci zastavish ..??
..ked xesh stranku zo servisneho manualu, tak daj vedet na PM...