Stránka 2 z 3

Napsal: pon čer 27, 2005 00:22
od Návštěvník
Dik Ondras to jsi mě uklidnil :D
Tak budu čekat a vypalovat (při mém fofru to bude asi dřív)

Napsal: pon čer 27, 2005 00:23
od Joska
Sem se zapoměl přihlasit ja pako :oops:

Napsal: pon čer 27, 2005 06:12
od zabijec
to jsou fotky jak ze školení bezpečnosti práce :lol:

Napsal: pon čer 27, 2005 11:50
od jakub
zabijec píše:to jsou fotky jak ze školení bezpečnosti práce :lol:
jj, toho koluje po netu dost ...

Napsal: úte čer 28, 2005 23:20
od Joska
Tak ještě jedno foto z lepšího foťáku
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=639
nevim proč, ale nejde mi sem dat přímo obrazek
Obrázek

Napsal: stř čer 29, 2005 06:08
od zabijec
Mohl bys ještě napsat kde jsi ten ULTER koupil a kolik jsi dal? Z nerezu asi nebude, což?

Napsal: stř čer 29, 2005 07:41
od Tomáš
Hmmm, pěkný foto , Hoškovický letiště , Drábky , ........ prostě dobrej kraj..... , Josko , budu 10. - 17. 7. v Turnově , nesejdem se ? :PP:

Napsal: stř čer 29, 2005 13:21
od ]Rebro[
Mne sa ten Ulter vypaloval skoro pol roka :shock: Potom som presiel na V-Power a hned dostal iny sound 8)

Napsal: stř čer 29, 2005 22:09
od Joska
Tak popořadě:
1. Ulter jsem koupil v Praze u firmy SPEI na Proseku za cenu 2.919,-
z nerezu je asi jen koncovka? jinak byl celej výfuk v černý barvě, která pěkně smrdí. :lol: :lol:
2. Tome sem v jednom kole - v pátek jedem Bohemku a tak nic nestiham ale docela bych se rád utrhnul a dal si toho spicha.Tak než pojedeš dej ještě vědět a neco vymyslíme :lol:
3. Na Vpover Racing jezdim furt, jen vyjimečně, když neni v dosahu Shell natankuju jinej :oops:
Od soboty to honim ale spiš kratší trasy tak vypalovačka jde pomalu ale přece jen se zdá, že proces pokračuje zdárně :lol:

http://www.spei.cz

Napsal: čtv črc 28, 2005 20:49
od V.Brousek
Tak jsem v tomto týdnu se opět přinutil zvednout na rampě svého Matízka a ošetřit výfukovou soustavu a všechny gumové díly na spodku vozu.Toto provádím pravidelně na jaře a na podzim.Mohu konstatovat,že výfuk kromě pružného spoje(vlnovec- tam již urezly plechové lemy),nejeví znatelné opotřebení.Všechny gumové části(manžety a brzdové hadičky) jsou bez trhlinek a není na nich znatelné 6 leté používání a 62000 km.
Dovolím si tedy tvrdit,že věnovat trochu času této části podvozku se vyplatí,za předpokladu,že máte možnost nájezdové rampy a tím snadného přístupu pod vůz.

Napsal: pát črc 29, 2005 06:12
od zabijec
V.Brousek píše:Toto provádím pravidelně na jaře a na podzim.
A teď je taro nebo podzim :?: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát črc 29, 2005 07:49
od Tomáš
zabijec píše:
V.Brousek píše:Toto provádím pravidelně na jaře a na podzim.
A teď je taro nebo podzim :?: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: přesně to samý mě napadlo , akorát jsi hold rychlejší

Napsal: pát črc 29, 2005 13:52
od jakub
zabijec píše:
V.Brousek píše:Toto provádím pravidelně na jaře a na podzim.
A teď je taro nebo podzim :?: :lol: :lol: :lol:
Mno, budto to Vaclav na jare nestih, nebo ten podzim dela s mirnym predstihem ;)

Napsal: pát črc 29, 2005 14:43
od Tomáš
No , na jaře se na to nedostal, tak pro dobrej pocit to udělá teď a ušetří si práci na podzim ...... :lol: To už je znát , ušetří jedno natírání ročně, to se vyplatí. :lol: Jenom pozor Václave, aby ti ten výfuk nezreznul dřív , když na něm tak šetříš. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát črc 29, 2005 20:29
od V.Brousek
tak nyní jste mě dostali všichni.Jaro jsem nestihnul a do podzimu daleko.Jenom Tomáše jsem jaksi nepochopil.Ale zase na druhou stranu mi to vůbec netrápí,Tomáš to jistě vysvětlí.