Stránka 2 z 3

Re: aka bateria

Napsal: sob bře 03, 2012 20:16
od saamm
Ano, můžu to nafotit ale až budu mít auto doma po opravě motoru viz sekce voda v oleji. https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=77&t=19484 Skončily mrazy a už se to sere. Přitom auto je garážované.

Re: aka bateria

Napsal: sob bře 03, 2012 20:23
od ladinek
voda v oleji??? link pls, to je síla já stávám celou dobu venku a nic , aspoň doufám :shock:

Re: aka bateria

Napsal: sob bře 03, 2012 20:26
od 18lukin18
jo to já mám auto také venku a nic,hlavně ať to brzo opraví ;-)

Re: aka bateria

Napsal: sob bře 03, 2012 21:18
od Scorpion.11
saamm píše:Origo je 55Ah tak náhrada můžebít do +15% kvůli dobijecímu relé nebo co to řídí. Již objednána v kameném obchodu. Přes internet je levnější ale toto tímto způsobem toto zboží nekupuji. Radši dám o 200 kč navrch. Za 1750,-
Takže kterou sis nakonec vybral, protože z toho co píšeš jsem jaksi nepochytil :PP:

Re: aka bateria

Napsal: sob bře 03, 2012 21:34
od ppp
alvin píše:pozri si v techničáku,resp,príručke čo dostaneš k vozu, kapacitu alternátora,podeľ to to 12-timi tak dostaneš max kapacitu,ktorú ti utiahne altík bez rizika skrátenia životnosti baterky,jasné že pár Ah nehrá rolu,ak ti vyjde napr.68,tak kľudne môžeš dať aj 70 Ah baterku,ale 80 by už bolo veľa ...
Daj si par faciek za tieto nezmysly :evil:
Su len 4 veci, na ktore musis davat pozor pri vybere startovacieho akumulatora.
1. napatie
2. montazne moznosti (rozmery, uchytenie, polovanie, ...? )
3. penazenka
4. startovaci prud akumulatora (aby nebol taky nizky, ze budes mat v zimnych mrazoch problem nastartovat, ale ked bude prinizky, nic sa nedeje, jazdit budes len cez leto)

A to som si X-krat povedal, ze sa uz tieto myty nebudem snazit vyvracat.
Najlepsi startovaci akumulator co som nasiel je optima tzv. toaletakova (pripadne od konkurencie maxxima), ale ta dost zatazi 3. kriterium, takze ak je 3. kriterium priorita, tak to nie je najlepsi akumulator :). 200eciek za baterku do auta sa obvykle cloveku zda privela. A to, ze pojde z auta do auta nehra rolu, najma ked v pripade noveho auta uz kupuje aj novu baterku.

Re: aka bateria

Napsal: sob bře 03, 2012 21:38
od saamm
Scorpion.11 píše:
saamm píše:Origo je 55Ah tak náhrada můžebít do +15% kvůli dobijecímu relé nebo co to řídí. Již objednána v kameném obchodu. Přes internet je levnější ale toto tímto způsobem toto zboží nekupuji. Radši dám o 200 kč navrch. Za 1750,-
Takže kterou sis nakonec vybral, protože z toho co píšeš jsem jaksi nepochytil :PP:
Vartu - co jsi uvedl i s obrázkem.

Re: aka bateria

Napsal: stř bře 14, 2012 18:52
od saamm
Auto konečně doma. Takže dávám 2x foto té naduté baterky ale není to moc vidět. Můj foťák neumí dělat 3D fotky.

Re: aka bateria

Napsal: stř bře 14, 2012 18:57
od ladinek
Mě to přijde normální, mám ji taky takovou dokulata, ale šlape tak je asi v pohodě :lol: Šahal jsem na to a je ten plast jak podložka pod papír.

Re: aka bateria

Napsal: stř bře 14, 2012 19:08
od saamm
Ono to na těch snímcích nevypadá ale +- 5mm je asi dost. A zadruhé již jednou mne vyšplouchla, takže jí již nevěřím

Re: aka bateria

Napsal: čtv bře 15, 2012 21:21
od Jarik
Ale já mám tiež takúto zdutú škatulu :mrgreen:

Re: aka bateria

Napsal: stř bře 02, 2016 23:36
od Edgar
saamm píše:Originál moc nevydržela (39 měsíců pěkný šunt). Po dvou dnech státí má 11,8V. Již nedrží kapacitu.
To si mal asi nepodarok lebo moja je OK už 6 a pol roka a to zvládla aj moje začiatky keď mi zdochlo aj 7-krát za deň, takže už vydrží všetko :D Pri vypnutom motore má 12.6V. A tiež ju mám trochu nafučanú ale riadim sa tým že čo funguje, do toho zbytočne nerýp. Takže ak ma zradí, potom to budem riešiť :D Ale každopádne sa čudujem že vydržala tak krátko lebo z iného auta som zachránil X-ročnú najlacnejšej značky aká asi existuje tipujem z Tesca, kedy mala v aute neuveriteľných 0.8V pri mraze, vnútri to stúplo na 6.3 a po asi 30-hodinovom nabíjaní mala 13V. Štart bez zaváhania, a to mi pred dvomi dňami ani jednu kontrolku nerozsvietila. Takže asi najprv nabiť nie hneď vyhodiť :D

Re: aka bateria

Napsal: čtv bře 03, 2016 12:50
od Scorpion.11
Taky mám prozatím ještě původní i když mi jednou z ničeho nic zdechla a měl ji úplně vybitou. Naštěstí jsem nechal několik hodin v nabíječce a prozatím teda zase šlape jak hodinky -i :PP:

Re: aka bateria

Napsal: čtv bře 03, 2016 16:49
od ladinek
Tyhle china zdechnou z ničeno nic i v létě, můj případ. Dojel jsem nic jí nebylo, druhej den mrtvá, dostala šťávu a jela, ale stejně jsem koupil novou, kritická je zima a noční mrazy. Za mě Varta 66Ah a je klid :-)

Re: aka bateria

Napsal: čtv bře 03, 2016 17:02
od lomngi
Ja mám ten korejský šmejd od začiatku. Bez akýchkolvek zásahoz, bez nabijania a asi 3krát bol odpojený kontakt kvoli práce s inštaláciou rôznych zariadení. podala dat. výroby má 7 rokov a 4 mesiace. Ide šlape , toči, auto chytá na 1 krát. A ani neviem aké má napetie... nikdy som to nemeral. A Keď prestane fungovať najde miesto na zbernom dvore.

Re: aka bateria

Napsal: stř bře 09, 2016 00:07
od sampus
Já mám též stále první baterku a zatím bez problému na 1. start -i , i při mrazech, v květnu jí budu mít 7 roků. Jakmile přestane šlapat, zavítá do sběrného dvora.