Stránka 2 z 4

Napsal: čtv říj 28, 2004 22:51
od Dano
Ked je vsetko nove, ze len katos chyba ku stastiu, tak by sa hadam aj oplatil. Ale ten smrad sa len zmeni, intenzita zostane. Potom uz len zostava zavesit na vyfuk nejaku vonu co sa dava do hajzla :!: :?:

Napsal: pon lis 01, 2004 20:53
od petrm
Radoslave neřeš to dokud má auto normální spotřebu a jede tak jak má určitě bych katík neměnil no a emise ti snad klidně změří každej servis kterej na to má mašinu jen tak pro jistotu na to není potřeba žádné složité zařízení uplně stačí měřák kterej používají pro všechny ostatní auta a jen ti ukážou co ti z toho výfuku leze a že je to OK 8)

Napsal: úte lis 02, 2004 19:55
od Radoslav Hološka
Ja mam emisie O.K.,trosku su mozno vyssie miernou spotrebou oleja v spalovacom priestore. Pri zohriatom motore kat vlastne nesmrdi,porovnali sme si to v sobotu na zraze. Kazdemu trosku zapacha. Zatial ho nemenim,auto ma normalny chod a spotrebu pod 7 litrov mimo mesta takze NO PROBLEM. A Petre,vadny kat sa prejavi aj vyssou spotrebou?

Napsal: úte lis 02, 2004 19:57
od petrm
Většinou jo protože se často rozpadne a ty kousky brání správnému odchodu spalin 8)

Napsal: úte lis 02, 2004 20:00
od Dano
Kazdy priskrtenie na strane vyfukoveho potrubia znamena nizsi vykon a tym padom aj vyzsiu spotrebu lebo clovek viac pridava.

Napsal: úte lis 02, 2004 20:01
od Radoslav Hološka
Buduci pondelok idem menit olej,upozornim ich na ten kat aj mierne zvysenu spotrebu oleja. Ale tak ako pisu kolegovia,1L na 10.000 km je zrejme v norme a netreba menit kruzky ani brusit valce. Ta spotreba oleja sa mi mierne zvysi cca 1.000 - 2.000 km pred dalsou vymenou,zrejme vtedy uz je aj plne synteticky olej opotrebovany,riedky a preto sa prederie aj cez male netesnosti.

Napsal: úte lis 02, 2004 20:49
od Dano
Pokial olej vydrzi od vymeny po vymenu, tak je to v norme. Inac zacinam sa obavat, ze Petrm ma pravdu v tom, ze niektore auta co maju 250 tis km su niekedy v lepsom stave ako nexia co ma 100 tis km. Moj Favorit bol podla mna strasne stoceny, ale na predpokladane km nezral oleja ani kvapku. Tak isto Felicie urobia 300 az 400 tis km. Nexia je dobra do 100 tis. Potom su uz len problemy. Ja to mozno ani tak nevnimam lebo sa rypem s tym autom kazdu chvilu a stale vychytavam muchy, ale keby som mal ist s kazdou vecou do servisu, tak som tam viac ako doma. Najlepsie sa maju taky ludia, co vedia akurat kam sa leje benzin a nevsimnu si poruchu ani keby isli na dva valce. Cim hlbsie do toho clovek vidi, tym viac zistuje ake hovno doma ma.

Napsal: úte lis 02, 2004 20:58
od Radoslav Hološka
Dano píše:Pokial olej vydrzi od vymeny po vymenu, tak je to v norme. Inac zacinam sa obavat, ze Petrm ma pravdu v tom, ze niektore auta co maju 250 tis km su niekedy v lepsom stave ako nexia co ma 100 tis km. Moj Favorit bol podla mna strasne stoceny, ale na predpokladane km nezral oleja ani kvapku. Tak isto Felicie urobia 300 az 400 tis km. Nexia je dobra do 100 tis. Potom su uz len problemy. Ja to mozno ani tak nevnimam lebo sa rypem s tym autom kazdu chvilu a stale vychytavam muchy, ale keby som mal ist s kazdou vecou do servisu, tak som tam viac ako doma. Najlepsie sa maju taky ludia, co vedia akurat kam sa leje benzin a nevsimnu si poruchu ani keby isli na dva valce. Cim hlbsie do toho clovek vidi, tym viac zistuje ake hovno doma ma.
To je tak so vsetkym. Cim viac tomu clovek venuje cas,peniaze a rozumie sa tomu,tym ma viac problemov a starosti. Ale Dano,existuje na trhu lepsie auto v takej vybave,takeho roku vyroby a za cca 120.000 Sk ako je Nexia? Nie,takze tak.

Napsal: úte lis 02, 2004 20:59
od petrm
Ale k nám do servisu jezdí i nexie s 250-300 000 kilometry na tachometru a většinou o nich majitelé tvrdí dejte to nějak do kupy aby to vydrželo ještě aspoň půl roku pak de do světa a přijedou a zase a takhle je to pořád a ty auta jak cítí že by mohl nastat jejich konec tak se začnou bránit a přestanou zlobit ;)

Napsal: úte lis 02, 2004 21:05
od Dano
To je tak so vsetkym. Cim viac tomu clovek venuje cas,peniaze a rozumie sa tomu,tym ma viac problemov a starosti. Ale Dano,existuje na trhu lepsie auto v takej vybave,takeho roku vyroby a za cca 120.000 Sk ako je Nexia? Nie,takze tak.
Samozrejme, ze take auto neni. Mne to nemusis hovorit, ja mam take iste :lol: Felicia sa nexii nevyrovna ani motorm a uz vobec nie vybavou. Volant jak v autobuse a na tocenie s nim musi byt clovek rambo. Okrem toho v nej umres od tepla a je o 50 tis drahsia. Lenze aspom nemusis mat na nej brdy rozobrane kazdy mesiac, nepraska jej tesnenie pod hlavou, nezlomia sa zadne pruziny a tak.

Napsal: čtv lis 04, 2004 20:41
od petrm
Ale odejde ti klapka plynu , po 6 letech bude shnilá až hrůza , těsnění pod hlavou taky odchází (je pravda že oprava je levnější ) , brzdy každou chvíli pískaj , po 80 000 začnou chrastit rozvody , musíš seřizovat ventily atd. každé auto má své mouchy ;) tím bych se moc nezabíval 8)

Napsal: pon lis 08, 2004 21:16
od JRD McLAREN
..no ..
co maam potom hovorit ja ..
ked vlastnim starucku Skodu 105L
..ktoru som uz mal (mam) rozobratu do sroobku...
..a na karoserii po 20 rokoch chybaju neake tie plechy..
..ktore si fclu musim pracne vyrabat...
:lol: :lol: :lol: :lol:

..nehovoriac o "skratke" 1000MB :lol:


NEXIA neni zla ked sa clovek o nu trochu stara...

..BTW: (DANO) ..nebola toto debata o katalizatore ..???

Napsal: úte lis 09, 2004 18:31
od Radoslav Hološka
McLaren a ten motor pod Tvojim menom je z Nexie?

Napsal: úte lis 09, 2004 18:56
od JRD McLAREN
No jasne ze je...

fcul ho mam doma postaveny na stokerliku...

ked neverish kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc

a zrejme pojde do skodovice :!:

http://ba.zsvs.sk/dohc/DSCN2562.JPG

Napsal: úte lis 09, 2004 20:20
od milosh
2 JRD McLAREN:

Mas ten motor nejak povrchove upraveny? Komaxit? Taky o necem podobnym uvazuju...