Stránka 2 z 5

Napsal: pát říj 29, 2004 19:04
od Robert
Joska: No joo no....se hned tak necil...rad dam na Vase rady :) Taky mam jeste orig. gumy KUMHO a uz maji najeto 54000 km (jaro, leto, podzim, zima, furt :)), ale asi mam spatnou geometrii, protoze se mi ve predu sjizdi nejvic venkovi strana...az budu menit, asi to necham spravit :),

BTW: Foukas vsechny ctyri na 2,5???

Napsal: pát říj 29, 2004 19:18
od Joska
Ja se necilim :) pisu jak mi ruce padaj po celodenni rachote na klavesnici , neni v tom nic vaznyho jen davam radu do placu 8)
foukam vsechny 4 . a ta tva geom bude nejspis v poradku jen mas mekke gumy a ty se v zatacce hrnou na bok proto se ti sjizdi venkovni hrana pneu.Zkus to schvalne trochu prifouknout a uvidis.A na zimu je dobry taky foukat vic protoze pri mekky gume se vzorek vic stahne a ma mensi schopnost nabrat snih. V zadnem pripade tyto rady neberte jako ze sou od svetovyho odbornika pres gumy :o jsou to poze me poznatky :)

Napsal: pát říj 29, 2004 19:48
od Robert
Joska: O.K., dam na tvou radu a zitra nafoukam vsechny kola na 2,5. 8)

Treba to pak i rychleji pojede :lol:

Napsal: pát říj 29, 2004 21:34
od Joska
JJ vsechno suovisi se vsim. Vic nafoukla guma ma mensi valivy odpor a tim i mensi spotreba a "HROZNE" velke zrychleni :D

Napsal: pát říj 29, 2004 23:27
od Robert
Joska píše:JJ vsechno suovisi se vsim. Vic nafoukla guma ma mensi valivy odpor a tim i mensi spotreba a "HROZNE" velke zrychleni :D
HROZNE???? Jeejda, to abych se zacal bat, co? :lol:

Napsal: sob říj 30, 2004 01:48
od jakub
Joska píše:JJ vsechno suovisi se vsim. Vic nafoukla guma ma mensi valivy odpor a tim i mensi spotreba a "HROZNE" velke zrychleni :D
jakkoli souhlasim s 2,3 vsude (2,5 mozna vyjde nastejno nevim), tak bych taky upozornil, ze vic->lepe nefunguje donekonecna - spotreba mozna klesa (zrychleni mozna taky), ale stabilita jde postupne do kelu ...

Napsal: sob říj 30, 2004 13:00
od Robert
Dneska jsem dofoukl gumy z 2,0 na tech 2,5 a myslel jsem, ze ulitnu....stabilita na ho..no :x Asi to ufouknu na 2,2 a snad to bude O.K.
Pravda je, ze se mi zda, ze to asi jede trosku lip, ale to bude nejspis subjektivni pocit :)

Napsal: sob říj 30, 2004 15:40
od V.Brousek
Jen tak pro zajímavost.Vy všichni kteří se tu přete o desetinky Atm,Pascalů a já nevím čeho ještě všeho.Pokud nemáte přesně ocejchován Váš měřák,tak někdo fouká na tolik a jiný zase na tolik,ale pravda je asi tak někde uprostřed.To znamená podle příručky a to je základ všeho.Pokud někdo fouká více,má menší spotřebu,ale i zároveň trochu víc pocítí nerovnosti.Když někdo jezdí po špatných silnicích,tak bych určitě volil doporučené tlaky v pneu.Když na dobrých silnicích a dálnicích tak klidně i oněch 2,5 atm.Já vše tlakuji na oněch 2,5 atm a nemám s tím žádný problém.

Napsal: sob říj 30, 2004 18:07
od Robert
Taaak...ufoukl jsem to tak, ze v predu mam 2,0 a vzadu 2,1 a jsem naprosto spokojenej 8)

Napsal: sob říj 30, 2004 18:48
od jakub
Robert píše:Taaak...ufoukl jsem to tak, ze v predu mam 2,0 a vzadu 2,1 a jsem naprosto spokojenej 8)
tos to zase trosku pretah ne? - takhle, kdyz das do 2,3 vsude tak je to v pohode, tech 2,5 uz mi prijde dost - ja mam (pokud neuchazi ;)) 2,3 vsude - min nemuzu (nizka guma), vic taky ne (moc tvrde na uz tak nizke gume ;))

Napsal: sob říj 30, 2004 21:12
od Robert Znojmo
Také foukám originální pneumatiky na 2,5 a bez problémů.

Napsal: pon lis 01, 2004 08:39
od zabijec
Já dávám 2,4 všude, když je ve předu míň tak jde ztuha řízení. Jo a i s tímhle tlakem se mi trošku sjíždí gumy po okrajích.

Napsal: pon lis 01, 2004 10:09
od jakub
zabijec píše:Já dávám 2,4 všude, když je ve předu míň tak jde ztuha řízení. Jo a i s tímhle tlakem se mi trošku sjíždí gumy po okrajích.
tak to uz bych videl bud na geometrii nebo bys mel zacit projizdet zatacky po ctyrech a ne bokem a po dvou :lol: :lol:

Napsal: pon lis 01, 2004 10:50
od zabijec
jakub píše:
zabijec píše:Já dávám 2,4 všude, když je ve předu míň tak jde ztuha řízení. Jo a i s tímhle tlakem se mi trošku sjíždí gumy po okrajích.
tak to uz bych videl bud na geometrii nebo bys mel zacit projizdet zatacky po ctyrech a ne bokem a po dvou :lol: :lol:
Mates je jak motokara, ten po dvou moc nejezdi, ale je fakt ze prujezd zatackou trosku bokem je coool :lol:

Napsal: pon lis 01, 2004 13:31
od jakub
zabijec píše:Mates je jak motokara, ten po dvou moc nejezdi, ale je fakt ze prujezd zatackou trosku bokem je coool :lol:
ted to tady jde vytecne, trosku ruckou a ... gumy sice dostanou zabrat, ale ja musim pristi rok jit stejne do novych, tak co ...