Stránka 2 z 7

Napsal: úte říj 26, 2004 23:36
od petrm
Tak byla by škoda jezdit celou zimu se špatně řadícím autem za studena né jestli ti ty prachy nerozhodí rodinný rozpočet na příští rok:lol: tak bych neváhal a nechal ho vyměnit :lol:
To Ondráš : možná jak se neustále množí stížnosti na řazení tak třeba myslí že to vyřeší výměny oleje ale bohužel tam dávaj pořád normální . Jeden čas smemuseli brát oleje balené originál jako Daewoo a tam byl převodový olej 80 a ten když sme někam nalili to se teprve nedalo řadit :roll:

Napsal: úte říj 26, 2004 23:43
od jakub
petrm píše:Tak byla by škoda jezdit celou zimu se špatně řadícím autem za studena né jestli ti ty prachy nerozhodí rodinný rozpočet na příští rok:lol: tak bych neváhal a nechal ho vyměnit :lol:
ok, diky

Napsal: stř říj 27, 2004 06:43
od V.Brousek
mrzí mě že jsem si nenapsal typ oleje který jsem já nalil do převodovky,ale mohu všem jen doporučit pouze kvalitní olej a pokud možná ten nejkvalitnější.Dříve když jsem měl olej (orig.servis) řazení šlo celkem špatně,hlavně s trojky na dvojku,že jsem radši používal klasický meziplyn.Potom jse si již po 45000 km měnil olej sám a vím že byl od ESSA a stál hodně přes 170 Kč/litr.Od té doby řazení chodí o 80% lépe a jedno jestli je zima či teplo.Na převodovce se nevyplatí šetřit,protože ta se Korejcům moc nepovedla,co do přesnosti.
Další závada která může být příčinou špatného řazení,jsou vytahaná lanka mezi řadící pákou a převodovkou.Na vině je hlavně drsné zacházení s řadící pákou.Na řazení se musí lehce a s citem.

Napsal: stř říj 27, 2004 08:37
od Tomáš
Dobrý olej je Titan Fuchs CFE s molibdenem MOS4. mám ho jak v motoru , tak v převodovce .
Řazení je lepší tak o 50% a hlavně se minimalizuje opotřebení tou přísadou molibdenu . V motoru vydrží i 30 tisíc, já ho měním po 20 t. , ale v 10 měním filtr a doleju, jinak nedolívám celých 20t nic. Motor je podstatně tišší. Výrobce ho doporučuje jako motorák i převoďák .
8) 8) 8)

Napsal: stř říj 27, 2004 08:45
od Tomáš
TITAN CFE MC

SAE 10W-40
Super univerzální lehkoběžný olej typu MC s obsahem MoS2 pro zvláště vysokou ochranu proti opotřebení.

Extrémně snižuje tření, tlumí hluk při plném výkonu. Snižuje spotřebu oleje i paliva.
ACEA E3/B3/A3

API CG-4/SJ

Napsal: stř říj 27, 2004 08:49
od Tomáš
Tak jsem tam chtěl hodit odkaz a nějak se to zamotalo ????
Takže : www.fuchsoil.cz

Napsal: stř říj 27, 2004 17:36
od shaman
ss2men: Kdyby jsi chtěl to těsnění pod hlavu, jedno nepoužité mám doma a rád bych se ho zbavil. To platí samozřejmě i pro ostatní. H

Napsal: čtv říj 28, 2004 08:45
od ss2men
odniesol som matízka do servisu a servisák mi povedal že mi tam dá shell Helix polosintetický, že vraj oni s tým majú veľmi dobré skúsenosti, a má celkom dobrý pomer vlastnosti/ cena . cca 1500.- Sk za olej 120.- filter olejový + 240.- Sk filter vzduchový

Napsal: čtv říj 28, 2004 13:06
od jakub
shaman píše:ss2men: Kdyby jsi chtěl to těsnění pod hlavu, jedno nepoužité mám doma a rád bych se ho zbavil. To platí samozřejmě i pro ostatní. H
dej si ho do podpisu, treba se nekdo chytne ...
ss2men píše:odniesol som matízka do servisu ...
prosimte priste ho tam klidne odvez ;)

Napsal: sob říj 30, 2004 11:04
od shaman
Takhle nějak? 8)

Napsal: sob říj 30, 2004 11:05
od shaman
Napoprvé se to nepovedlo, tak snad teď už to bude fachčit..

Napsal: pon lis 01, 2004 19:37
od petrm
Tomáš píše:TITAN CFE MC

SAE 10W-40
Super univerzální lehkoběžný olej typu MC s obsahem MoS2 pro zvláště vysokou ochranu proti opotřebení.

Extrémně snižuje tření, tlumí hluk při plném výkonu. Snižuje spotřebu oleje i paliva.
ACEA E3/B3/A3

API CG-4/SJ
Tak to sem netušil že se dá použít i jako převoďák jinak oleje Fuchs používáme u nás v servisu do všech aut a tenhle lijeme do už většinou dost zničenejch motorů aby ještě chvíli jezdily a zdá se že to funguje . Jinak specialitou tohohle oleje je to, že vypadá jako silně vyjetej olej z nějakýho starýho dieselu :lol: a ještě mě dostalo když sem jednou dělal převodovku v Hondě Civic a tam patří do převodovky olej 10W 40 klasická polosyntetika do motoru :shock:

Napsal: pon lis 01, 2004 21:59
od Richard
Tak to budu muset taky použít. Když naleju novej olej hrozně mě nervuje, jak se mění v černou břečku. Když Petrm říká, že vypadá jako vyjetej olej ze starýho dýzlu, tak ho tam naleju a bude furt stejnej. Hurá už žádný výčitky a stres! A nechám ho tam 30000km!:lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon lis 01, 2004 23:50
od jakub
Richard píše:Tak to budu muset taky použít. Když naleju novej olej hrozně mě nervuje, jak se mění v černou břečku. Když Petrm říká, že vypadá jako vyjetej olej ze starýho dýzlu, tak ho tam naleju a bude furt stejnej. Hurá už žádný výčitky a stres! A nechám ho tam 30000km!:lol: :lol: :lol: :lol:
btw: prijde mi, ze olej v motoru postupne tmavne - je to normalni? ted uz bych tam mel mit olej na dalsich patnact tisic kilometru a ze zvyku to obcas kontroluju, ctrnact dni po vymenene svetly, nyni uz do hneda ...

Napsal: úte lis 02, 2004 01:43
od petrm
Jasně že provozem tmavne a při výměně bude uplně černej a čím bude auto starší tím kratší dobu bude "čistej " 8)