skús piestiky namazať wd40. pomáha to.
a to trasenie, neprebzrdil to ? lebo ak to bolo čerstvé a skočil na brzdy tak mu ich mohlo pototo.
inak čo je vysoká rýchlosť? u mňa to robí pri prudšom brzdení zo 130km/h dole. pod 90 nie.
vibrace do volantu a pedálu při brždění
Moderátor: Blue Lanos
- LordMMX
- Příspěvky: 1535
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: vibrace do volantu a pedálu při brždění
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
- Reklama
Re: vibrace do volantu a pedálu při brždění
Sice neviem ako s tim jazdil predtim ale podla mojho nazoru to sa nemohlo stat.
Lebo kotuce a platnicky s minimalnou hrubkou musia vydrzat nudzove zastavenie z max rychlosti vozidla aj s vozikom na 0.
A fungel nove musia vydrzat mnoho. Ale neboli opalene.
Davali sme aj WD40 aj brzdovku. Pisal som trochu sa to zlepsilo ale nieje to opravene.
Pri 50 to necitit vobec aj ked sa jemne brzdi aj ked sa skoci na brzdy.
Pri 90km/h to uz robi.
Nejake brzdi som uz robil a vizualne komponenty vyzerali byt ok. Samozrejme v oku nemam vychilkomer. Akurat ten piestik mohol ist lahsie ale isiel. Aj ked sme to zlozili sused stupil na brzdu a ja som pozeral ci sa vsedko hybe a vracia spat a uvolnovali sa pekne aj bez potacania kotuca na mieste.
Tak jedine co ma napadlo ze ta gumicka s piestikom. A nakazal som mu este dat rezervu.
Ale vela ludi to uz malo tak cakam ze niekto povie ze co to bolo. ci ten piestik alebo rameno gumy ci nejake capy tlmic alebo co.
Lebo sme sa dohodli ze ten piestik s gumickou vymenime no ja na navstevu chodil malokedy a ked to nebude ono tak si vela nepomozeme.
Lebo kotuce a platnicky s minimalnou hrubkou musia vydrzat nudzove zastavenie z max rychlosti vozidla aj s vozikom na 0.
A fungel nove musia vydrzat mnoho. Ale neboli opalene.
Davali sme aj WD40 aj brzdovku. Pisal som trochu sa to zlepsilo ale nieje to opravene.
Pri 50 to necitit vobec aj ked sa jemne brzdi aj ked sa skoci na brzdy.
Pri 90km/h to uz robi.
Nejake brzdi som uz robil a vizualne komponenty vyzerali byt ok. Samozrejme v oku nemam vychilkomer. Akurat ten piestik mohol ist lahsie ale isiel. Aj ked sme to zlozili sused stupil na brzdu a ja som pozeral ci sa vsedko hybe a vracia spat a uvolnovali sa pekne aj bez potacania kotuca na mieste.
Tak jedine co ma napadlo ze ta gumicka s piestikom. A nakazal som mu este dat rezervu.
Ale vela ludi to uz malo tak cakam ze niekto povie ze co to bolo. ci ten piestik alebo rameno gumy ci nejake capy tlmic alebo co.
Lebo sme sa dohodli ze ten piestik s gumickou vymenime no ja na navstevu chodil malokedy a ked to nebude ono tak si vela nepomozeme.
Re: vibrace do volantu a pedálu při brždění
Když jsem dovezl kalouska z bazaru ,kde stál kdovíjak dlouho tak kotouče vypadaly hrozně.Demontoval jsem třmeny i držákama. Uvázal drátem na pružinu. Vytočil rejd, nastartoval a zařadil jedničku, nebo zpátečku (dle potřeby) a rozbruškou obrousil. Bacha musí se dát pozor na hadičky a drát a hlavně aby tě nevzaly kolový šrouby!!!!!!!! je to jen na vlastní nebezpečí. Může jít o život. Kotouče byly drsnější ale za chvíli si sedly. Žádný chvění do volantu. bylo z toho hodně kovovýho prachu, který jsem hned neumyl a po raní rose se zažral do laku, že je tam ještě dnes.
Re: vibrace do volantu a pedálu při brždění
Chlapci ale ved to zacalo robit po vymene kotucov aj platniciek su fungel nove ziadna hrdza....
A ked je hrdzavy kotuc od dlheho statia tak to platnicka vyderie. Na ojazdeny kotuc sa davaju nove platnicky bezne a nic nevybruje.
A ked je hrdzavy kotuc od dlheho statia tak to platnicka vyderie. Na ojazdeny kotuc sa davaju nove platnicky bezne a nic nevybruje.