Stránka 2 z 5
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 16:51
od Richard
no už jsem zde psal, že mám možnost jezdit i s 2,0 dieslem common rail...... zátah je pěkný ale pouze v značně omezeném rozsahu cca 1800 - max. 3500 pak už nic moc..... s atmosferickou 2,0 Nubirou kombi, když občas vyháním pavouky se rozjíždím na 3 -140, 4 - 180 a pak řadím za 5 rozsahy použitelných otáček jsou jsou u benzínu daleko širší, např. na 3 lze jet úplně bez problémů od 40 do 140 tedy od nějakých 1800 ot do 5500. Docela jsem vycukal panáčka s Oktávkou TDI která bez čipu už moc ochotně přes 180 nejde...... byl docela překvapen
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 18:01
od Scorpion.11
Ja to tu čtu tak i tady v otáčkách a akceleraci je velký rozdíl mezi benzińákem i nafťákem
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 18:12
od Dimco Nubira 97
Lenže si uvedom že ten panáček v Octe maj s najväčšou pravdepodobnosťou starý PD a typujem 1.9 77 kW....takže to neni o čom to musí 2.0 benzín dať jak nič. Lebo Octa je na ten motor ťažká...ale s tým 163 hp Cruzovím dieselom-..... serem na to zase sme pri tom istom
vrátime sa k téme ďakujem
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 20:19
od Kjub
chrudoš píše:Diesel by mel vyhrat, vo to nic, je to tak i v technickych udajich, jenze zas zapominate na to vase turbo! Ostatne:
1,8 LT(104kW) vs. 2,0 VDCi (120 kw) je zrychleni 10,2 vs. 8,5, to je snad jasne.
Naproti tomu Octavia:
1,8 TSI (118 kW) vs. 2,0 TDI (103 kW) je zrychleni 7,8 vs. 9,5 - jasny dukaz, ze z mensiho benzinu pridanim turba dostanu daleko vyssi vykon! Jasne, spotreba je 6,9 vs. 4,8, ale to je logicke.
Chlapi, smirte se s tim, ze nic jineho nez spotrebu nemaji ty vase smrady lepsi
Sak ale 2.0 TDI sa robia v roznych vykonoch. Moze byt aj to co si napisal a nas sused ma Golfa 2.0 TDI 170 koni bez nachipovania. A to uz by na neho nestacil ani 1.8T benzin...
A akoze, aby sa nepovedalo, aby som ostal pri teme otacky, tak takemu motoru stacia aj velmi nizke otacky.
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 20:27
od chrudoš
Pozor pozor! Vsichni zucastneni necht se ihned presunou do tematu
benzin vs. diesel v sekci motory! Na nikoho necekame!
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 22:00
od fatrc
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 22:03
od tomask
Kamaráde pokaždý, tomu ver !
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 23:17
od Hanzy
Tocit do omezovace ja vetsinou protahnu 2 do omezovace a pak se to hybe a neni to zdechle a neposkodis nic od toho tam je
Re: Otacky
Napsal: úte bře 01, 2011 23:58
od Kjub
Takze ja sa tiez kuknem vzdy a plus mam aj odhad. A nevadi ze su tu desatrocia stare pravdy, mozno sa objavi nejaky novy poznatok a je tu sranda.
Re: Otacky
Napsal: stř bře 02, 2011 07:26
od Dimco Nubira 97
presne tak Kjub
Re: Otacky
Napsal: pon bře 14, 2011 11:48
od JamesS
Jasně že pokaždý,taky je dobrý dívat se i před vybočenim do protisměru do zrcátka, několikrát se mi stalo že sem tam zpozoroval nabušenýho němce jak neohroženě předjíždí celou kolonu a kdybych se nepodíval tak bych mu tam vjel... Prostě člověk musí mít prostor kolem auta v merku neustále...
Re: Otacky
Napsal: pon bře 14, 2011 13:21
od chrudoš
Fatrc nejak nechapu, co ti vadi. Ze se auto obcas vytoci do cerveneho, to beres jako projev piratstvi? Ja tohle beru naopak napriklad pri vjizdeni na dalnici jako vhodnou vec, srovnat rychlost s ostatnimi co nejdrive, ostatne to je princip pripojovaciho prihu
nikde jinde auto vlastne netocim, protoze nikde clovek nevi, co mu vleti pod kola. A se zrcatkem? samozrejme ze koukam, proc bych koukat nemel? podle sebe soudim tebe?
Re: Otacky
Napsal: pon bře 14, 2011 23:32
od Kjub
Presne tak. Neznasam, ked je niekto predo mnou a zaradujeme sa na dialnicu (zo 60km/h na 100km/h) a nezrychly ani za toho krista a kamion nas potom vsetkych zablokuje.
A auto ma 6t otacok na to, aby sa tam aj niekedy dostalo!
Re: Otacky
Napsal: úte bře 15, 2011 15:12
od Krtek
Když se tuřeší to zrychlení, otáčky a připojování.... Nevim už odkud ale mam nějak vsugerováno že na dálnici se smí připojovat až pokud má auto aktuální rychlost alespoň 60 (nebo 80?) km/h. Takže ono to zrychlenií k něčemu je.
A pak tu máme retardéry, zužování silnic ve městech kvůki hluku atd. To jsou ty chvíle kdy zpomalim, dam tam za 2 a jedu pomalu (jak to ty buzeranti chtěli) na 6 tis otáček ať si to ticho a klid užijou. Bohužel takhle jsem nucenej poslední dobou projížcdět spoustu měst a vesnic.
Re: Otacky
Napsal: úte bře 15, 2011 16:45
od chrudoš
Pripojovaci pruh se sklada ze zrychlovaciho useku( cca 50 m), kde mas dosahnout 75 % rychlosti na dalnici, pak z useku manevrovaciho (cca 100 m), kde by ses mel zapojit mezi auta a useku zarazovaciho (cca 80 m), kde konci pruh a pripojit uz se musis. Tzn princip pripojeni je jasny: na 50 metrech to rozhulit, az pak se cpat mezi auta, a ne jak to delaji nekteri experti, ze prejizdeji jeste tu plnou caru na zacatku a ohrozuji tak vsechny. Anebo druhy extrem, jedu 50 km/h az na konec a tam zastavim, protoze jsem se nestihl pripojit