Stránka 2 z 2
Napsal: úte lis 16, 2004 20:54
od JRD McLAREN
..to sa nestane....
..taq trochu vozim a predavam suciastky z piestan v ba...
..
a vo Fancare mi tiez nevedeli povedat co tomu autu je...
..zevraj to je u taqto starych aut normalne...
...ze to robi to co to robiii....
...mozu vypravat konovi...
Napsal: úte lis 16, 2004 21:03
od Dano
Ja nechapem, preco sa vsetci radia v servise. Taketo veci jednoducho si musi kazdy zistit sam. Nehovorim, ze sa clovek nema poradit, ale konecne riesenie je na majitelovi. V servise sa premele tolko aut, ze sa nemozu kazdemu tolko venovat. Ako petrm hovoril, ze ked dojde niekto do servisu s autom, tak akurat pojde jak hodinky. Ked sa problem prejavi pred mechanikom, tak niekedy staci 10 minut na odstranenie zavady.
Napsal: úte lis 16, 2004 21:10
od Marra
Vsechny rady byly asi vycerpane. Jedine co ti muzu rict je ze pokud sjizdis z dalnice, jak jsi to psal a zdechne ti motor a das tam trojku a pustis spojku abys to nahodil zpatky... no nevim jestli je to moudre. Zaprve tim docela trpi rozvodak, taky katalyzator a ridici jednotka v tom muze mit taky gulas, takze bacha na to... Jednou jsme to zkouseli a blikla kontrolka lambdy. Ale hned zhasla..... Zum Gluck
Napsal: úte lis 16, 2004 21:26
od JRD McLAREN
Marra píše:Vsechny rady byly asi vycerpane. Jedine co ti muzu rict je ze pokud sjizdis z dalnice, jak jsi to psal a zdechne ti motor a das tam trojku a pustis spojku abys to nahodil zpatky... no nevim jestli je to moudre. Zaprve tim docela trpi rozvodak, taky katalyzator a ridici jednotka v tom muze mit taky gulas, takze bacha na to... Jednou jsme to zkouseli a blikla kontrolka lambdy. Ale hned zhasla..... Zum Gluck
z tymi radami mash pravdu...
to ze chcipal motor bolo zapricinene tym "zadrbanym" volnobeznym ventilom... a to uz je OK...
to ze by sa auta z rozvodom OHC nemali roztlacat viem....
a ze to skodi remenu viem tiez...
..ale treba trochu vediet aj manipulovat zo spojkou, aby to opetovne nahodenie motoru takymto sposobom nebol SOK pre motor a rozvodak...
...a ostatnee veci...
ono ta 60ka je dost velka rychlost aby mal clovek cas jemne pustat spojku ....
..a pocuvat zvuky iduce z pod kapoty a zvuky motoru....
Re: Nepravidelny chod motora
Napsal: stř pro 14, 2011 15:15
od Dark69
Potrebujem poradit...
Po starte zimneho motora a naslednom jazdeni do kopca, motor zacne triast a hned vynechava... Neviete mi poradit co by to mohlo sposobovat??? Ked si pomyslim v akom dobrom novom stave mam rozdelovac a veci okolo zapalovania, tak uz ani neviem kde mam hladat chybu....
Re: Nepravidelny chod motora
Napsal: čtv pro 15, 2011 08:05
od zelvicek
nevím jistě ale co takhle palivové čerpadlo?
Re: Nepravidelny chod motora
Napsal: stř pro 21, 2011 10:13
od Dark69
je fungel nove z opel predajne
pravdepodobne je problem v benzine.... mame tu shitny benzin... s inym benzinom ide lepsie a len sem tam zacitit skubanie...Bude mi treba vycistit vstreky este a bude to ok...
Re: Nepravidelny chod motora
Napsal: pát pro 23, 2011 23:46
od michal.sk
...v mnohých prípadoch stačí vyčistiť nádrž. Skús rozpojiť palivové potrubie (spoj medzi vstrekovacou lištou a tlakovou hadicou od čerpadla) a cez servisný konektor zapni čerpadlo. To, čo vytečie z hadice zachyť do skleneného pohára, nechaj usadiť a uvidíš prečo to šklbe a kolíše. Samozrejme chyba môže byť aj inde, ale najprv by som riešil toto.
Mimochodom, nechápem celkom dobre jazdu z kopca s vyradenou rýchlosťou... a pri 60km/h štart na 3. stupni...
A ešte mi nie je celkom jasné ako alebo čím trpí remeň pri roztláčaní auta. Veď pri štarte roztlačením (roztiahnutím) sa roztočí kľuka cez spojku a prevodovku od kolies. Pri normálnom štarte sa tiež roztočí kľuka, akurát že priamo od štartéra cez zotrvačník. Teda ak to dobre chápem, v obidvoch prípadoch sa roztočí kľuka. Na nej je remenica, a na nej je rozvodový remeň, ktorý hýbe vačkami (pri 16V dvomi, pri 8V jednou). Ako ten remeň vie, kedy má trpieť? Kedy sa hýbe pomocou štartéra a kedy ho roztlačím? Nie je to tak trochu blbosť, že trpí remeň? To že trpí katalyzátor je trochu logickejšie, ale len v prípade že je vybitá baterka. Nemá dostatok energie na poriadnu iskru a kým motor pri roztláčaní nechytí, všetko vstreknuté A NESPÁLENÉ palivo sa dostáva do katalyzátora. Ten sa samozrejme zahltí (zaplaví). A keď motor naskočí, vplyvom tepla z výfukových plynov môze dôjsť k vyhoreniu tohto paliva priamo v katalyzátore. To ho samozrejme môže poškodiť. Keby sa po neúspešnom štarte nechalo palivo odpariť, nehrozí nijaké poškodenie katu. Preto výrobcovia všeobecne nepovoľujú viac ako 3 takéto pokusy o štart. Práve preto, aby sa tam nenahromadilo veľa paliva.