Stránka 2 z 2

Re: motor

Napsal: ned bře 06, 2011 14:53
od paul08
Ako ja viem tak z Nubiri pasuje,len mierka oleja je inkde.Ked chces tak ti to pozriem na mojej Nubire 2.0 a kamosovej Leganze a potom to bude na 100%.Ale ako si teraz spominam,tak na Leganze je vpredu pod ventilatormi na spodku chladica silenblok co na Nubire nie je.Ale mozno je tam len na nejaku podporu stability,aby sa motor tak nehybal.

Re: motor

Napsal: ned bře 06, 2011 16:53
od JRD McLAREN
BLOK je rovnaky...

ine uchty, hadice, draty ..a pod, je nepodstatna vec...
tie predca ma na starom motore, take ake potrebuje..

Re: motor

Napsal: pon bře 07, 2011 10:34
od conpet
Až bude nějaký sraz , tak se na to musíme pořádně podívat a porovnat ty oba motory.

Re: motor

Napsal: pon čer 20, 2011 17:18
od Ujel
Tato debata sice již asi není aktuální, ale v mojí Leganze běží motor z Opla Omegy 2.0 16V. Dovezen z Německa za 23tis. najeto cca 100tis. Kromě toho, že jsem si ponechal hliníkovou vanu olejovou, bylo vše dočista shodné. Včetně řídící jednotky samosebou. Jen jsem měl smůlu na servisáka, který v mezidobí zrovna více nasával (zjevně), takže vyměnil motory, nalil olej a zametené. V důsledku toho to 1) nešlo nastartovat, protože špatně zapojil elektriku
2) nepropláchl motor, takže když se po zásahu nejlepšího a nejdražšího servisu u Havla motor rozjel, po ujetí pár kilometrů se kousl...naštěstí při volnoběhu. Důvodem byl totálně zadělaný olejový kanálek od usazenin na vnitřních stěnách motoru.
Ničmeněj motor 100% sedí a běží...vyjma těch hydroštelů, které lehce ševelí a v zimě při startu traktor. ;)

Re: motor

Napsal: úte čer 21, 2011 07:39
od conpet
Nás by spíš zajímala ta nubira, těch je tady dost za 10000,-