Napsal: pon říj 18, 2004 11:55
Pekne vypracovane a zajimave . Ale pamatuju si, ze jsem cetl testy vicebodeho sekvencniho vstriku plynu a podle nich je pak dokonce vykon na plyn o neco vyssi nez na benzin.
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Bohužel nemáš pravdu s tou cenou. mně vyšla montáž na 36500 u Nubiry jenže spotřeba plynu JE furt větší at plynáci řikaj cokoliv. Prostě jezdim klidnym stylem do 8,5 L. Jenže je potřeba připočítat i benzín kterýho si auto při krátkejch pojíždkách vezme dost. SGI totiž přepne ne plyn až po zahřátí na 50 stupnů, což je u mně tak 3km do kopce nebo teplej motor po minutě. Kolikrát jsem sledoval že po městě s častejnma zastávkam,a jkezdim jenom na benál Takže jsem si spočet návratnost na zhruba 52-55tis km ! Naštěstí najedu nějakejch 30-35 za rok takže než dojedu leasing, mam rok naváíc v kapsepetrm píše:Jo ale ve skutečnosti když jedete na plyn je to znát a auto je celkově línější stačí když si v kopci vypnete klimu ti co ji mají v matizovi jistě ví o čem mluvím to je jako když podřadíte a uplně stejný je to s plynem to auto nemá přebytek výkonu toho je tam tak akorát a když ho snížíte je to sakra znát hlavně v krizových situacích jo a ještě sem si vzpoměl na jedno velké negativum u Matize má plastové sání a nubiráci nabo lLanosáci co mají plyn by vám mohli vyprávět kolikrát jim už ten plyn bouchnul v sání jenže u nich je to jen o tom že uthnou packy od vzduchového filtru ale v případě plastového sání je nebezpečí , že se roztrhne .V případě že se rozhodnete pro montáž za zhruba 30 000 zaplatí se vám zase za zhruba 30 000 km kolik najezdíte ročně ?
Já v žádném případě Matíze neobhajuji,ale má dobrý výkon i když je plně naložen.Akorát se musí více točit motor a častěji řadit.A určitě není brzda provozu,jak se tu někdo snažil naznačit.Souhlasím s tebou jenom pokud je nějaký táhlý a dlouhý kopec,tak tam asi Matíz 130 km/hod neudrží,ale na svůj obsah jezdí skvěle.Také jezdím s různými značky aut a mohu porovnávat co se výkonu týče.A tak pozoruji pouze rozdíly v jízdních vlastnostech co do pohodlí.Ale opět nejde srovnávat velké vozy s malými.Je to prostě o něčem jiném.shaman píše:to V.Brousek: Ano, Matiz nejede špatně, ale je obecně známo, že na plyn má auto nižší výkon (cca o 10%, tuším). Vím, co udělá plyn např. s Felicií, ve třech lidech na dálnici to prakticky nejede víc jak 130, i když 150 by neměl být problém. Já nejezdím v Matizovi rád se 4 lidma. To auto je prostě do města a tam je super, ale když naložíš 4 lidi a zavazadla, tak o "výkonu" nemůžeme snad ani mluvit. Nechci to auto nějak hanět, to vůbec ne, vždyť v něm sám jezdím, ale nebudu slepě obhajovat pouze svoje auto a přesvědčovat ostatní o tom, jak je nejlepší. Ano, Matiz je skvělé auto pro ty účely, pro které byl stvořen. Je pěkný, spolehlivý, úsporný, všude se vejde atd., Negativa zná každý z nás..
Tak pokud ma Matiz plastovy sani, mozna by se vyplatilo investovat do te drazsi prestavby, to uze je to zminovane sekvencni vstrikovani (SGI) a tam kdyz je motor ohratej a prepnes ho na benzin a nechas aby se sam prepnul na plyn, tak ani v plnym zatahu na 1 nebo 2 nepoznas, kdy se to stalo. Tam si myslim, ze uz vykon neklesa.petrm píše:Jo ale ve skutečnosti když jedete na plyn je to znát a auto je celkově línější stačí když si v kopci vypnete klimu ti co ji mají v matizovi jistě ví o čem mluvím to je jako když podřadíte a uplně stejný je to s plynem to auto nemá přebytek výkonu toho je tam tak akorát a když ho snížíte je to sakra znát hlavně v krizových situacích jo a ještě sem si vzpoměl na jedno velké negativum u Matize má plastové sání a nubiráci nabo lLanosáci co mají plyn by vám mohli vyprávět kolikrát jim už ten plyn bouchnul v sání jenže u nich je to jen o tom že uthnou packy od vzduchového filtru ale v případě plastového sání je nebezpečí , že se roztrhne .V případě že se rozhodnete pro montáž za zhruba 30 000 zaplatí se vám zase za zhruba 30 000 km kolik najezdíte ročně ?