Stránka 2 z 2
Re: Vytacat/pretacat
Napsal: úte pro 07, 2010 16:19
od Lolek
Tak zajtra servis, prijimaci technik si zo mna do telefonu utahoval, ze za chvilu dostanem mnozstevnu zlavu za pocet navstev u nich
Som fakt zvedavy co to bude, nakolko cvrlikanie, hlavne pri rozbiehani sa na studenom motore meni na neprijemne skoro-skripanie (asi najblizsi popis). Rovnako to skripne aj ked to startujem, niekedy sa mi az chlpy zjezia. Pri zahriati motora je to stale relativne dobre (taha pekne aj zvuk motora ako takeho je super, cvrlikanie skoro nepocut), ale zhorsuje sa to tusim kazdou jazdou. Dufam, ze to prezije do servisu, dnes musim este dat surne 150 kilakov.
Re: Vytacat/pretacat
Napsal: pát pro 10, 2010 15:25
od Lolek
O 107 eur menej v peňaženke a nová remenica motora v aute. Krásny pocit, keď to ide ticho, tichučko. Musím si rýchlo zaklopať, nech UŽ NIČ ďalšie neodíde.
Re: Vytacat/pretacat
Napsal: ned pro 19, 2010 15:15
od kloki
Ja mám Evandu 4 roky, predtým 3x Leganza jedna Nexia, vždy to bolo druhé auto do rodiny. Najazdených 198000 km, od 120000 ako zázrakom zatiaľ iba predné ložiská a zadný tlmič a včera nanešťastie prasklina na vrchnom plaste chladiča vody. Radil by som ti aby si neprežíval všetky zvuky tak intenzívne, inak budeš zarábať iba na auto. Mne to píska už asi rok, spravidla pri studenom štarte a pravidelne keď prejdem cez nejakú kaluž, ale 107 Euro radšej investujem do benzínu.
Už tu niekto spomínal maximálku, tiež jazdím diaľnicu pravidelne, s rýchlosťou som teraz opatrnejší ale inak štandard 150-190 no a potom aj extrémy podľa výskytu trtkov s Passat alebo Octavia TDI syndrómom. Do 190 ide relatívne ochotne, zvyšok do maximálky (podľa navi som sa cez 206 nedostal) je to už skôr trápenie auta i vodiča.
Mňa ale viac prekvapuje, že aj s takýmto pomerne častým jazdením som za dobu čo ju mám stále v rozsahu 590 - 720 km na plnú nádrž. Chýba mi palubný PC, v ženinej 308-ke mám stále režim okamžitej spotreby a snažím sa ísť šetrne a nakoniec aj tak je priemer okolo 7,5 litra takže Evanda, aj keď ju extra nešetrím sa aj s 300 kilami navyše nemusí za spotrebu hanbiť.
Re: Vytacat/pretacat
Napsal: sob úno 12, 2011 16:48
od Cudro
Mne tiez vcera zacalo cvakat nejake rele pod volanom ale dnes uz to prestlo. Ako keby si Evanda spustila nejaky samoopravovaci program. Minule sa mi z nicoho nic zacala spinat kontrolka vypnutia ECS. Po dvoch dnoch to prestalo. Asi to maju ti korejci nejako vyriesene aby sa to auto samo opravilo. Pred mesiacom mi nieco zacalo vrzgat v zadnej naprave. Objednal som sa do sevisu a ked som tam rano prisiel, tak to prestalo. Poslali ma domov, nech pridem ked sa to objavi. Do dnes sa to neobjavilo. Preto treba vydrzat a ked sa chyba neopravi sama, az potom ist do servisu.
Re: Vytacat/pretacat
Napsal: ned úno 13, 2011 21:16
od kloki
to vŕzganie v zadných tlmičoch je silné šialenstvo. Tiež som prvýkrát postupoval ako splašený kôň. Tlmiče, ložiská, struny a čo ja viem čo. Potom som sa ukľudnil a za 3 Euro kúpil WD40 a prestriekal celé horné uloženie tlmičov v kastli a tiež všetky pryžové časti šo sa dali pohľadom identifikovať. Už nevŕzga. A keď zasa začne, viem čím začať. Spomínaš podobné neresti aké sa objavujú aj u mňa. To TCS tak raz-dvakrát za polrok skúša moju trpezlivosť. Raz ma to síce vyplašilo, pretože chytilo partu s ABS a to som bol spotený ale asi dva dni pred termínom kontroly na ktorú som sa v Trnave objednal sa tá kórejská kobylka zázračne vyliečila. Už pár mesiacov bez chyby.
Priznám úplne úprimne, že keď som do Evandy šiel bolo to iba z nutnosti. Vtedy sa fakt nedalo zohnať poriadne vybavené veľké a pohodlné auto. Resp. dalo ale za trojnásobnú cenu a s istotou, že cifry na tachometri sú čistá ilúzia.
Dnes sa so zadosťučinením pozerám pred barákom na pár svojich susedov, ktorí nepochopiteľne považujú oktávku v nafte a plnej palbe za splnenie svojho "amerického sna". Tešia ma tie rozpaky keď zisťujú čo v ich tátošoch sa už pokazilo čo mne pri dvojnásobnom počte kilometrov nie. Alebo ako nimi lomcuje frustrácia zo zistenia, že ich plná nadštandardná výbava stála toľko čo mňa celé auto. A to tam ešte nemajú všetko. Aj keď má auto svoje mušky, pri 200000 km ich má celkom oprávnene a ja sa iba modlím, aby mi to kórejské čudo raz nevrátilo moju odfláknutú starostlivosť.
Ak sa to raz stane, mám plán presedlať na Epicu 2,5 l benzín.