Stránka 2 z 4
Napsal: pon říj 18, 2004 22:34
od Ivan
Peca je větší
Napsal: stř říj 20, 2004 20:41
od Blue Lanos
Chcel by som sa ospravedlnit Ivanovi, ze som mu neveril ked pisal ze lacetti 1,4l motor netaha
Po dnesnej jazde mozem potvrdit, ze hosi maju pravdu ten motor nie je moc vhodny na tak tazke auto
Nase strieborne malo len 95km
takze o zabehu sa neda ani hovorit. Ten motor sa bere az od 3500-4000ot dovtedy skoro nereaguje na plyn. To nase 1,5 ky su rakety hlavne emkov z novym laufom
Je pravda,
ze ide pomerne rychlo od tych 3500 do otacok. Ani som si nevsimol a bolo 6000ot!! Ale to uz je "agregatik" aj pocut dovnutra
Ano, tento motor je urceny najma starsim ludom na kratsie trate alebo na bezproblemove posuvanie. Na predbiehanie si myslim je maximalne nevhodny
Zbytok az v kompletnej recenzii s foto
Napsal: stř říj 20, 2004 20:49
od Krtek
Blue Lanos píše:Chcel by som sa ospravedlnit Ivanovi, ze som mu neveril ked pisal ze lacetti 1,4l motor netaha
Po dnesnej jazde mozem potvrdit, ze hosi maju pravdu ten motor nie je moc vhodny na tak tazke auto
Nase strieborne malo len 95km
takze o zabehu sa neda ani hovorit. Ten motor sa bere az od 3500-4000ot dovtedy skoro nereaguje na plyn. To nase 1,5 ky su rakety hlavne emkov z novym laufom
Je pravda,
ze ide pomerne rychlo od tych 3500 do otacok. Ani som si nevsimol a bolo 6000ot!! Ale to uz je "agregatik" aj pocut dovnutra
Ano, tento motor je urceny najma starsim ludom na kratsie trate alebo na bezproblemove posuvanie. Na predbiehanie si myslim je maximalne nevhodny
Zbytok az v kompletnej recenzii s foto
Když vezmu svojí 1.6ku tak ta táhne taky až někde od 3200, ale od 4k je to mazec až k omezovači (i na pětku !). Jenže do těch 3000ot je to tak na rodinný svezení, kídek s (snad) malou spotřebou.
Taky si přihřeju polívčičku: viz moje recenze na našem novym
www.lacetti.jinak.cz klubu
Napsal: čtv říj 21, 2004 06:52
od milosh
Krtku, nova adresa webu je BEZ WWW, jinak to nefunguje !!!!!
Takze
HTTP://LACETTI.JINAK.CZ
taky jedny prvni dojmy
Napsal: pon říj 25, 2004 11:47
od PavelZ
Re: taky jedny prvni dojmy
Napsal: pon říj 25, 2004 11:50
od milosh
Dik, to se hodi
Na vlastní kůži
Napsal: sob říj 30, 2004 15:13
od Krtek
Dneska jsem se při svojí servisce projel Lacíkem. No nevěřil bych že budou takový rozdíly oproti Nubiře ! Byla to 1.6ka 80 kW jako mam já. Rozdíl byl i v motoru. Auto mělo najeto 3700 km ale bylo to líný ! Takže se to zajíždí hodně dlouho. Možná taky nebyl ten motor moc teplej ale moje Nubira má se stejnym motorem mnohem větší odpich. Když koupíš nový, chce ho to zaject rovnou zvostra ! Tohle se nedalo vytočit nad 4k. Ptal jsem se prodejce na 1.4ku a řikali mi že jí vůbec na salon neberou že to nemá cenu předvádět
Podvozek bych ale řek že je znatelně lepší než u Nubiry (přitom to má bejt stejný). Míń se houpe, nedrncá a sedí fakt gut. Nikdo se mnou nejel takže jsem to moh testnout. Je znát že sedan má zadek tak asi proto je to o tolik mizernější. HB můžu co se týče jízdních vlastností jenom chválit. Jestli chcete zažít lemru 1.6 tak zkuste Tacumu ! Já jí prubnul a kam se hrabe nafta !
test Lacetti SW
Napsal: pon lis 08, 2004 17:59
od PavelZ
Napsal: čtv pro 09, 2004 21:00
od petrm
Tak sem se konečně dneska dočkal a svezl sem se taky
. Byla to 1,6 SX 5D a měl sem ji jen pro sebe mělo to 15" elektrony . Jízdní vlastnosti byly super a auto jelo krásně rovně a nemělo snahu se nikam uhýbat tak jako jiný Daewoo . Brzdy docela ostré prakticky jako Fábie a tvrdost podvozku byla obdobná . Vyšší hlučnost motoru ve vyšších otáčkách ale docela příjemně sportovní zvuk , nepříjemě pomalu klesající otáčky a řazení je trochu lepší než v Lanosovi . Výkon motoru mě trošku sklamal čekal sem že to bude lepší ale oproti mé 1,5 nic moc čekal sem že rozdíl 25 koní budu cítit víc
. Třeba 1,6 Lanos je docela pěknej ďáblík a to bylo už zajetý auto takže 1,8 asi nejrozumnější motorizace (povinné ručení a spotřeba kontra výkon auta ) . Interiér se mi taky líbil ale ten už sem měl prohlídnutej dříve takže zpět k autu můj dojem byl veskrze dobrý a auto celkově chválím
tak jen aby ještě byly spolehlivý a servis probíhal trošku na lepší úrovni než bylo třeba před rokem kdy nikdo nevěděl jak to bude a tak byly problémy s reklamacema
Napsal: čtv pro 09, 2004 21:16
od Krtek
petrm píše:Tak sem se konečně dneska dočkal a svezl sem se taky
. Byla to 1,6 SX 5D a měl sem ji jen pro sebe mělo to 15" elektrony . Jízdní vlastnosti byly super a auto jelo krásně rovně a nemělo snahu se nikam uhýbat tak jako jiný Daewoo . Brzdy docela ostré prakticky jako Fábie a tvrdost podvozku byla obdobná . Vyšší hlučnost motoru ve vyšších otáčkách ale docela příjemně sportovní zvuk , nepříjemě pomalu klesající otáčky a řazení je trochu lepší než v Lanosovi . Výkon motoru mě trošku sklamal čekal sem že to bude lepší ale oproti mé 1,5 nic moc čekal sem že rozdíl 25 koní budu cítit víc
. Třeba 1,6 Lanos je docela pěknej ďáblík a to bylo už zajetý auto takže 1,8 asi nejrozumnější motorizace (povinné ručení a spotřeba kontra výkon auta ) . Interiér se mi taky líbil ale ten už sem měl prohlídnutej dříve takže zpět k autu můj dojem byl veskrze dobrý a auto celkově chválím
tak jen aby ještě byly spolehlivý a servis probíhal trošku na lepší úrovni než bylo třeba před rokem kdy nikdo nevěděl jak to bude a tak byly problémy s reklamacema
Jo, jo před rokem mi nebyli ani schopný říct v servisech Daewoo rozteč šroubů, furt tvrdili 100mm.
To auto je zajetý asi pomalu. Když srovnam, svojí 1.6ku ještě s LPG (nevim kolik klesne výkon ale 80 kg navíc je určitě znát) tak to je zatim nejživější Daewoo co jsem jezdil. Předváděcí Lacík 1.6 s 3500 km byl proti tomu něco jako HTPčko. Mam pocit že jiný teploty při spalování LPG v zájezdu (možná byla chyba zajíždět auto na plyn) mi z toho udělaly docela atleta
Napsal: čtv pro 09, 2004 21:26
od petrm
Napsal: pát pro 10, 2004 08:41
od PavelZ
Podle mych zkusenosti ale 12 000km neni na Daewoo mnoho (a ani na Toyotu Yaris), jak u meho Lanosu tak u Nubiry sem pozoroval temer skokove narusty vykonu u Lanosu ve 20 000 a 30 000, u Nubiry ve 12 000 (no to bylo tim, ze mi optimalizovali pro muj motor program LPG jednotky), 20 000 a 30 000. Myslim, ze primo ridici jednotka je naprogramovana, ze motor do nejakeho poctu kilometru setri a pak zmeni nejake parametry. A podle mych dojmu ne jen v jednom kroku.
Napsal: sob pro 11, 2004 11:21
od petrm
To je možný protože pár lidí mi už řeklo že jim auto najednou po určitým počtu kilometrů začalo mnohem méně žrát třeba i o litr během 500 kilometrů a líp jezdit ale bylo to vždycky kolem 10 000
Napsal: sob pro 11, 2004 17:39
od Blue Lanos
No moj Lanik ked bol este mladucky tak do 3000km zral ako dite v puberte
Spotreba okolo 8-9 litrov nebola nahodna. A po niekolko tis. km ako keby utal
Napsal: ned pro 12, 2004 11:49
od ]Rebro[
Aký spravý prvý majitel zábeh, tak tak sa auto potom chová a papká